Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg jobber nå som butikkmedarbeider i en kiosk (narvesen, deli de luca osv). Jeg har lyst til å prøve noe nytt og tenkte på taxisjåfør. Grunnen til det er fordi jeg er bilinteressert og liker å gi god kundeservice. Jeg vet at lønnen ikke er noe å skryte av (lønnen er generelt dårlig i alle serviceyrker) så dere trenger ikke å skrive så mye om lønn. 

Har dere noen erfaringer og råd innen dette yrket? Er det noe man bør passe på, styre unna? 

Takker for alle svar. 

Anonymkode: 79103...8cc

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Jeg jobber nå som butikkmedarbeider i en kiosk (narvesen, deli de luca osv). Jeg har lyst til å prøve noe nytt og tenkte på taxisjåfør. Grunnen til det er fordi jeg er bilinteressert og liker å gi god kundeservice. Jeg vet at lønnen ikke er noe å skryte av (lønnen er generelt dårlig i alle serviceyrker) så dere trenger ikke å skrive så mye om lønn. 

Har dere noen erfaringer og råd innen dette yrket? Er det noe man bør passe på, styre unna? 

Takker for alle svar. 

Jeg kan ingen ting, men er du mann eller dame? Etter min forståelse er det veldig forskjellig i forhold til hva man må passe på utifra hvilket kjønn man er :P 

Anonymkode: af7e0...6ef

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei

Takker for alle svar. 

må bare spør: Du vet at lønnen er det du tjener inn på turene du får?  Så om du har lite turer på en søndags kveld, så er det alt du får på den dagen. Det er du klar over? 

Anonymkode: 3b469...824

Skrevet

men er du mann eller dame?

Mann. 

Skrevet

må bare spør: Du vet at lønnen er det du tjener inn på turene du får?  Så om du har lite turer på en søndags kveld, så er det alt du får på den dagen. Det er du klar over? 

Er klar over dette ja. Kjipt men sånn er det. 

Skrevet

Hvor mye tjener drosjesjåfører som kjører kommunalt og statlig?   

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...