AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Jeg lurer på om noen vil fortelle om opplevelser hvor de, enten i øyeblikket eller i ettertid, innså at de faktisk kunne dødd eller i alle fall at noe fælt var nær ved å skje dem? Hva skjedde? Passerte livet i revy eller ikke? Så du den berømte tunnellen eller lyset, etc? Selv har jeg hatt flere opplevelser hvor jeg etterpå tenker at jeg var nær. En skiulykke hvor jeg tydelig husker livet passerte i revy som en slags film (inkludert mitt første kyss!). Ett bilkrasj hvor jeg var passasjer i en bil som ble kondemnert (smalt inn i murvegg, jeg tenkte 'nå dør vi'). En ulykke hvor jeg falt på sykkel og nesten ble kjørt over av en lastebil (minnet har satt seg i sakte film'). En gang hvor trikkesjåføren tutet slik at jeg kom meg ut av veien i siste øyeblikk. Og en gang jeg var altfor ung og altfor full på et nachspiel med personer jeg ikke ante hvem var, og som jeg i et våkent øyeblikk observerte diskuterte hvem som skulle ligge med meg først (jeg hadde aldri ligget med noen, disse var minst 30 år eldre, jeg kom meg ut). Håper jeg har noen liv/sjanser igjen... Anonymkode: d71bd...c95
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #2 Skrevet 20. oktober 2020 Er det ingen andre som har hatt slike opplevelser? Nå føler jeg meg unormal 🙄😬 Anonymkode: d71bd...c95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå