AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Hei! Jeg og henne har vært sammen i snart to måneder og holdte på i rund 4 før det, vi hadde ikke sex før ca. 3 måneder inn i "holde på" fasen fordi hun var jomfru og ville føle seg helt klar. Vi gjorde andre ting enn å ha sex så vi kjente kroppene til hverandre ganske godt, det var egentlig ganske fint nå som jeg tenker på det haha. Problemet er at hun ikke vil komme med meg. Skal prøve å forklare... Hver gang hun kommer nerme til å få orgasme når jeg går ned på henne etc. Så stopper hun meg. Jeg har såklart spurt henne om dette og hun sier det er fordi hun føler det er veldig intimt? Hun er også redd for at jeg skal synes det er irriterende om det tar for lang tid osv. Har prøvd å forklare at jeg nyter det og at jeg elsker å høre at hun har det godt, men det hjelper visst ikke? Jeg har aldri "tatt" jomfrudommen til noen før, men er ganske erfaren ellers så dette er helt ukjent territorium. Har bare hatt sex med jenter som veldig gjerne vil komme under sex. Er dette en vanlig ting hos damer som er jomfru/nylig har mistet den? Kjenner noen seg igjen? Og hvordan kan jeg la henne føle at det er trygt å få orgasme rundt meg? Hun fylte nettopp 20 og jeg er 23 Anonymkode: f856c...4f9
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #2 Skrevet 19. oktober 2020 Bare gi henne tid Anonymkode: 2e911...a12 17
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #3 Skrevet 19. oktober 2020 Gi henne tid, ikke press henne. Dt kommer etterhvert. Anonymkode: 4aae6...cc0 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #4 Skrevet 19. oktober 2020 Hun er vel flau over måten hun kommer på da (når hun fikser det selv). Kanskje hun skriker, spruter, promper, idk.. gi det litt tid, og trygg henne. Anonymkode: 86a63...262 7
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #5 Skrevet 19. oktober 2020 Eller så er det mulig at hun egentlig ikke er i nærheten av å komme, og derfor sier det for å unngå forventninger og press. Også mulig hun likevel har det fint altså. Anonymkode: 6567e...fcd 20
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #6 Skrevet 19. oktober 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller så er det mulig at hun egentlig ikke er i nærheten av å komme, og derfor sier det for å unngå forventninger og press. Også mulig hun likevel har det fint altså. Anonymkode: 6567e...fcd Dette kan sikkert være en mulighet? Burde jeg spørre henne om det? Har ingen problemer med om det er vanskelig for henne å komme, skjønner at det er noe som kan være tilfellet hos noen. Hun blir vel ikke såret om jeg spør henne om dette er tilfellet istedet for det hun har fortalt tidligere? Hadde ikke anklaget henne for å lyve eller noe, bare vill ikke at det skal høres slik ut heller. Vil generelt ikke gjøre henne ukomfortabel når det kommer til sex Anonymkode: f856c...4f9
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #7 Skrevet 20. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller så er det mulig at hun egentlig ikke er i nærheten av å komme, og derfor sier det for å unngå forventninger og press. Også mulig hun likevel har det fint altså. Anonymkode: 6567e...fcd Dette Det hjelper ikke spørre, for i denne situasjonen vil hun ikke gi deg et ærlig svar Anonymkode: 48ab7...295 5
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #8 Skrevet 20. oktober 2020 Jeg har kun kommet en gang i mitt liv av slikking. Ikke fordi det ikke er deilig, men fordi det ikke stimulerer meg på samme måte som vaginal- eller klittorgasme. Bruk heller slikking som en slag oppvarming og pirring, ikke fokuser så mye på at hun må komme. Gi henne orgasme på andre måter. Du er ikke dårlig fordi hun ikke kommer. Folk er forskjellig. Sexen bør være en del av nærheten, ikke bare noe man gjør for å oppnå orgasme. Ikke stress med det. Jo mer du stresser henne, jo vanskeligere blir det for henne å slappe av. Hun kan begynne å gru seg til sex om hun mistenker det skal bli lagt et press på henne. Vær åpne og snakk sammen om hva dere liker og hva dere synes er ekstra godt. Hun er jo dessuten så og si fortsatt en jomfru, hun vet ikke helt hva hun liker enda. Det kommer med erfaring. Så bare pust ut og ta det med ro. Anonymkode: c6a3c...af9 5
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #9 Skrevet 20. oktober 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller så er det mulig at hun egentlig ikke er i nærheten av å komme, og derfor sier det for å unngå forventninger og press. Også mulig hun likevel har det fint altså. Anonymkode: 6567e...fcd Jeg tipper dette. At hun har det fint og liker det, men ikke klarer å komme. Kan hun ordne det selv sammen med deg? Anonymkode: 2432e...6f1 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #10 Skrevet 20. oktober 2020 Forsøk å ha fokus på hva som oppleves som deilig, ikke det å komme. Målet er å ha det digg og å kunne fortelle hva som oppleves godt. Gi det tid og plutselig løsner det 👍 Anonymkode: 6594b...02b 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #11 Skrevet 20. oktober 2020 Jeg hadde sex ganske lenge før jeg klarte å komme sammen med en partner. Selv om jeg var trygg på kroppen min og veldig glad i sex opplevde også jeg selve orgasmen som noe ekstra intimt. Jeg må også stimulere meg selv under vagnialt samleie for å komme, og jeg brukte litt tid på å tørre det. selv om jeg ikke fikk orgasme nøt jeg sexen veldig og hadde det veldig godt. jeg kommer ikke av slikking enda. Jeg nyter det og fantaserer om det, men begynner etterhvert å tenke på at det tar for lang tid, og da går det ikke. jeg ville bare fortsatt som du gjør. Gi henne nytelse og la henne gi deg nytelse. Ikke være FOR opptatt av henne, da kan det hende hun blir enda mer stresset over at hun ikke kommer. Vis henne at du har det deilig med henne, at du liker det hun gjør med deg og fortsett å gjøre det du merker hun liker. Spør henne gjerne også, hvis det føles naturlig. «Er dette godt?» og prøv deg frem. lykke til❤️ Anonymkode: f3b44...011 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #12 Skrevet 20. oktober 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller så er det mulig at hun egentlig ikke er i nærheten av å komme, og derfor sier det for å unngå forventninger og press. Også mulig hun likevel har det fint altså. Anonymkode: 6567e...fcd Jeg tenker det kan være dette. Hun er ny på sex. Hun er sammen med noen med mer erfaring. Det er naturlig at hun ikke føler seg helt komfortabel enda. Og føler man seg ikke helt komfortabel, så er det også vanskelig å komme. Jeg er en av de som ikke kommer så lett. Skal jeg komme, så må jeg ta styringen i en viss stilling, og jeg må også være komfortabel nok med partneren til å ta styringen og fokusere på meg selv et par minutter. Som er resultat så er jeg ikke spesielt opptatt av å komme hver gang jeg har sex. Jeg gidder bare å komme nå og da, om jeg føler for det. Når jeg først har sex med en ny person så informerer jeg om at jeg ikke kommer lett, ikke bryr meg så mye om å komme, at de ikke trenger å prøve og at jeg sier ifra om jeg har lyst til å komme og hva de da må gjøre for å hjelpe. Som 20-åring visste jeg ikke helt hvordan jeg kunne komme med andre, og jeg var heller ikke så sikker på emg selv at jeg kunne si dette rett ut. Det verste jeg vet er når jeg er åpen om dette til ny partner, og han likevel prøver og prøver å få meg til å komme fordi "han er spesiell" og vil være den første som gir meg orgasme under oral sex. Da føler jeg meg bare pressa og ukomfortabel. Jeg tenker at hun egentlig ikke vet hvordan hun kan komme med en partner, og at hun kanskje blir stressa av at du prøver og prøver. Det kan være lurt å ta en prat med henne. Si at du har hørt at det kan være vanskelig for noen jenter å komme med en partner, og at det er helt greit. For nå kan dere ha sex og kose dere, og når hun er blitt tryggere på deg og alt med sex, så kan hun si ifra om at "nå har jeg lyst til å teste ut litt, se hva som funker og ikke". Anonymkode: be27b...455 5
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #13 Skrevet 20. oktober 2020 Det kan hende hun aldri har kommet med en partner før, kanskje ikke alene heller. Men ikke spør henne om det. Det er ikke sikkert hun gir deg et ærlig svar. Fokuser på at det tenner deg at hun har det deilig og at hun kan vise deg hva hun nyter mest. Anonymkode: 1bf11...484 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #14 Skrevet 21. oktober 2020 Slapp av og ikke mas om det, da blir det bare verre. Gi henne tid, masse tid. Anonymkode: 9daab...ea2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #15 Skrevet 21. oktober 2020 På 20.10.2020 den 13.52, AnonymBruker skrev: Det kan hende hun aldri har kommet med en partner før, kanskje ikke alene heller. Men ikke spør henne om det. Det er ikke sikkert hun gir deg et ærlig svar. Fokuser på at det tenner deg at hun har det deilig og at hun kan vise deg hva hun nyter mest. Anonymkode: 1bf11...484 Dette synes jeg er et dårlig råd. På 20.10.2020 den 12.02, AnonymBruker skrev: Det kan være lurt å ta en prat med henne. Si at du har hørt at det kan være vanskelig for noen jenter å komme med en partner, og at det er helt greit. For nå kan dere ha sex og kose dere, og når hun er blitt tryggere på deg og alt med sex, så kan hun si ifra om at "nå har jeg lyst til å teste ut litt, se hva som funker og ikke". Anonymkode: be27b...455 Gjør dette! Anonymkode: d165e...ade 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #16 Skrevet 22. oktober 2020 Jeg ville ventet litt før du eventuelt tar det opp igjen. Hun må bli trygg på seg selv i denne nye opplevelsen. Alt er fortsatt nytt for henne. Det du kan gjøre er å ligge å kose med henne mens dere ser film. Ta på henne, fingre henne. Men ikke fokuser på orgasme, kun kos og at hun skal bli skikkelig tent. Ikke led det videre til sex, spør hun så svarer du at du elsker å kose med henne og utforske den fine kroppen hennes. Da kan hun bli tryggere på at du faktisk ikke fokuserer så mye på orgasme, at hun kan slappe av uten forventninger og kanskje hun blir så tent av dette at hun får orgasme, eller at hun er såpass nær at det blir lettere neste gang. Det funket for meg når jeg var usikker og ung... var veldig godt med en partner som bare ønsket meg godt og ikke noe press. Anonymkode: 8621c...135 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #17 Skrevet 22. oktober 2020 Meg over. Det jeg mener med å ta på henne og fingre henne: masser klitten forsiktig, ta på brystene og andre plasser du vet tenner henne. Masser mellom lårene og såvidt kom borti klitten. Kos med henne, terg henne. Ikke hard fingerpuling liksom. Men plutselig kan fingeren gli inn ett par ganger alså Anonymkode: 8621c...135
Gjest WhisperingWind Skrevet 22. oktober 2020 #18 Skrevet 22. oktober 2020 For guds skyld ikke mas om det. Det kan gjøre hele sexen stressende. Hun var jomfru. Det vil ta tid for henne å bli kjent med egen seksualitet sammen med en mann. Å onanere alene er noe helt annet. Så, fokuser på å bare kose dere under akten og heller snakk om sex når dere ikke har sex. Si at om det er noe hun ønsker fra deg så må hun bare si ifra. At du kun ønsker henne det beste. Men sammen med en mann når du er noob kan det ta lang tid før en klarer å få orgasme eller føler seg trygg nok til å stimulere seg selv til orgasme sammen med noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå