Gå til innhold

Jeg drømmer om verdens undergang hver natt :(

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

I ca 2 uker har jeg ikke drømt EN drøm uten at noe skjer, aliens tar oss, istid kommer, meteorer kommer osv.

Ikke har jeg sett the day after tomorrow, armageddon, independence day eller andre skumlingfilmer som det i det siste heller!

Er det noen drømmehobbytydere som kan si hva jeg mener med å drømme sånt tull?

I går natt så var det istid iallfall og tony blair viste vei ned til afrika, og så hadde de kattebeholdere som viste om kattene var friske til å reddes fra isen. Og så kom exen min bort og sa at nå var det på tide at han fikk noe grønt, men så løp han, og så så jeg aldri han eller vennene mine igjen.

Og i natt var det meg og noen andre og John Locke (fra lost) som ble angrepet fra rommet, vi måtte samle inn alle kniver og alt mulig rart og mat også klatret vi opp et stort tårn der en hadde kledd seg ut som hitler og hylte ut til alle sammen og jeg skøyt alle rom-makkene med maskingevær, og vi overlevde tilogmed!

Også var det en tunnell, som utviklet seg selv inni, det var ikke noen åpning på andre siden, bare et ekkelt ansikt som var skåret ut, og han var så skummel i fjeset og jeg husker det ennå!

Blir så sykt sliten av å våkne opp av sånne drømmer og merker jeg er rar utover hele dagen pga dem! Jeg aner ikke noe om drømmer heller, men hadde vært høy å lese hva dere tror om dette rare tullet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Freud

Dette er jo åpenbart...

Istiden du drømmer om skyldes har sitt utspring i at du føler du mangler nærhet/intimitet til det annet kjønn. Aliens symboliserer det ukjente her.

Kort sagt: Dette handler om sex. Kroppen sier ifra at det er på tide å møte nye mennesker :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Skal sjekke det i morra, orker ikke nå det er så sent :P

Og til du freud, så klart handler alt om sex! Jeg visste det nok! men trenger ikke nye folk jeg har en dildo med menneske på! hehe!

Nååå skal jeg snart sove, gruer meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera
jeg har en dildo med menneske på! hehe!

:ler: Måtte bare le litt av den karakteristikken...

Uansett, jeg drømmer også ofte katastrofedrømmer, og vet hvordan det er å grue seg til natten...

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...