AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Noen som har positiv erfaring med doppler fra uke 11 og utover? Ikke så interessert i kritikerne. Men alle kan seff kommentere. Anonymkode: 4c547...f59
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #2 Skrevet 19. oktober 2020 For meg har det vært fantastisk å ha doppler hjemme etter to MA det siste året har den bidratt til at jeg senker skuldrene. Nå kjenner jeg bevegelsene til lille så har lagt den bort. Snakket med jordmor og lege om bruken og de sa at så lenge det ikke gjorde meg mer bekymret og jeg brukte den kortvarig og ikke for ofte var det greit. Den jeg har er godkjent for salg i Norge sol betyr at den ikke er så kraftige. Ikke kjøp via EBay/utenlandske nettbutikker. Anonymkode: f261e...eeb
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #3 Skrevet 19. oktober 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: For meg har det vært fantastisk å ha doppler hjemme etter to MA det siste året har den bidratt til at jeg senker skuldrene. Nå kjenner jeg bevegelsene til lille så har lagt den bort. Snakket med jordmor og lege om bruken og de sa at så lenge det ikke gjorde meg mer bekymret og jeg brukte den kortvarig og ikke for ofte var det greit. Den jeg har er godkjent for salg i Norge sol betyr at den ikke er så kraftige. Ikke kjøp via EBay/utenlandske nettbutikker. Anonymkode: f261e...eeb Tusen hjertelig takk for svar. Det var er godt svar å lese. Bestilte en idag, med samme formål som deg. Bare få litt trygghet 😃 Anonymkode: 4c547...f59
Kenelz Skrevet 19. oktober 2020 #4 Skrevet 19. oktober 2020 Kjøpte i uke 16: var ikke alltid jeg hørte noe og når jeg gjorde det tok det kjempe langt tid og hjerteslagene var kjempe svakt. Ukene gikk.. Uke 20: Finner hjerteslag med en gang og hører det veldig tydelig ❤️ Kjøpte den bare for gøy, ikke noe annet. Synes det var litt gøy i starten, men så ble det fort kjedelig..
RockyRose Skrevet 22. oktober 2020 #5 Skrevet 22. oktober 2020 Eg og brukte doppler frå rundt veke 10. Dette pga 2 tidlegare SA, og eg kjende eg måtte ha bekreftelse på at babyen framleis var der. Så lenge du ikkje blir stressa og redd av å ikkje finne, og gjer det i korte periodar, kan det vere veldig fint. Men ikkje stress om du ikkje finn hjartelyden enda, for jordmødre/legar brukar ikkje prøve før rundt veke 16-18 sjølv pga. det er vanskeleg å finne og dei ikkje vil uroe foreldra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå