AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Hei alle! For dere som har feiret bryllup på hotell med ca 40 gjester, hvor mye betalte dere tilsammen?☺️ Vi tenkte 3 retters middag og 5 enheter alkohol hver (fri flyt av mineralvann), men skriv gjerne hvordan du gjorde det altså Om du har hele budsjett-listen, vil jeg gjerne se den😄 Sånn at jeg ser hva som er brukt på mat og drikke, pynt, blomster, kjole etc. Er nemlig veldig usikker på hva slags budsjett vi burde sette opp og hvor mye vi burde belage oss på å bruke på hele bryllupet Anonymkode: b7c0a...e8b
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #2 Skrevet 19. oktober 2020 Blir litt feil å skrive 3 retters middag, mente altså 3 retters som i forrett, hovedrett og dessert ☺️ Ts Anonymkode: b7c0a...e8b
Djungelvrål Skrevet 19. oktober 2020 #3 Skrevet 19. oktober 2020 Beregne 1500-2000 kr pr gjest, det er vel en standard pris med vin. En middag varer ofte i flere timer så jeg syns 5 enheter er knapt.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #4 Skrevet 19. oktober 2020 Dette kan vel det hotellet dere har tenkt til å bruke svare på? Er ikke det en smule enklere enn å spørre her? Anonymkode: 57372...a04 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #5 Skrevet 19. oktober 2020 20 minutter siden, Apocalypte skrev: Beregne 1500-2000 kr pr gjest, det er vel en standard pris med vin. En middag varer ofte i flere timer så jeg syns 5 enheter er knapt. Det blir fort dyrt nok med 5 enheter og de hotellene vi har snakket med, synes det var helt innafor 🤔 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette kan vel det hotellet dere har tenkt til å bruke svare på? Er ikke det en smule enklere enn å spørre her? Anonymkode: 57372...a04 Ja, men så er jo bryllup litt mer enn mat og drikke på hotell? ☺️ Lurer jo på hva folk har brukt på blomster til 40 pers, pynt etc. Og ja, er selvsagt i kontakt med hoteller. Ts Anonymkode: b7c0a...e8b 1
Djungelvrål Skrevet 19. oktober 2020 #6 Skrevet 19. oktober 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det blir fort dyrt nok med 5 enheter og de hotellene vi har snakket med, synes det var helt innafor 🤔 Ja, men så er jo bryllup litt mer enn mat og drikke på hotell? ☺️ Lurer jo på hva folk har brukt på blomster til 40 pers, pynt etc. Og ja, er selvsagt i kontakt med hoteller. Ts Anonymkode: b7c0a...e8b Hvor mange bord skal du ha? En dekorasjon på hvert bord + brudebukett. Lett å få en pris på det hvis du ringer en blomsterhandler. Pynten blir så dyr som du selv ønsker, kjøper du servietter på Nille eller på TilBords? Mulig å gjøre pynt billig, eller du kan sette det bort til hotellet.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #7 Skrevet 19. oktober 2020 1 time siden, Apocalypte skrev: Hvor mange bord skal du ha? En dekorasjon på hvert bord + brudebukett. Lett å få en pris på det hvis du ringer en blomsterhandler. Pynten blir så dyr som du selv ønsker, kjøper du servietter på Nille eller på TilBords? Mulig å gjøre pynt billig, eller du kan sette det bort til hotellet. Takk for tips! Da skal jeg forhøre meg hos litt blomsterforhandlere☺️ Får se litt ang pynt; hvor mye jeg faktisk trenger. Men er jo fint med litt, synes jeg! Ts Anonymkode: b7c0a...e8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå