AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Hei! Jeg har gått ned 14 kg ved hjelp av kaloriuderskudd og gåtur/lett jogg. For ca 3 uker siden startet jeg å delta på treningstimer på senter, og har nå gått opp nesten 2 kg. Trener der ca 3-4 ganger i uken. Er dette muskler? Vann? Kjennes litt demotiverende ut, men det er jo greit om det er oga muskler osv. Har heller ikke gått ned i cm. Anonymkode: 78f68...902
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #2 Skrevet 19. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har gått ned 14 kg ved hjelp av kaloriuderskudd og gåtur/lett jogg. For ca 3 uker siden startet jeg å delta på treningstimer på senter, og har nå gått opp nesten 2 kg. Trener der ca 3-4 ganger i uken. Er dette muskler? Vann? Kjennes litt demotiverende ut, men det er jo greit om det er oga muskler osv. Har heller ikke gått ned i cm. Anonymkode: 78f68...902 Ikke utenkelig at det vann, har selv en tendens til å plutselig gå opp etter harde økter. Det jevner seg fort ut igjen da. Pass på mat inntaket, mange starter ubevisst å spise mer når de starter opp trening. Anonymkode: 6c1e4...240
missLynch Skrevet 21. oktober 2020 #3 Skrevet 21. oktober 2020 (endret) Muskelmasse veier jo mer enn fett- så det er naturlig at man går opp i vekt. Endret 21. oktober 2020 av missLynch
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #4 Skrevet 21. oktober 2020 41 minutter siden, missLynch skrev: Muskelmasse veier jo mer enn fett- så det er naturlig at man går opp i vekt. Man klarer ikke å bygge 2 kilo muskler på så kort tid. Anonymkode: f9eb6...547 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #5 Skrevet 21. oktober 2020 Veldig vanlig å samle mer vann i kroppen når man begynner å trene. Har også gått opp rundt 2 kilo de siste 2 ukene pga at jeg startet å trene 😊 midjemålet har ikke økt. https://hardworkout.no/gar-vekt-a-trene-arsaken/ https://www.kk.no/helse/derfor-gar-du-opp-i-vekt-nar-du-trener/67803698 Anonymkode: f9eb6...547
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå