AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Hvorfor er det bare 3 måltider i Lifesum? Frokost, lunsj og middag. Så står det snacks. Er snacks det samme som mellommåltid? Hvorfor ingen kveldsmat? Og er det ok med Herbalife til kvelds om man føler man har spist nok resten av dagen og det kjennes ok ut? Anonymkode: 5969f...704
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #2 Skrevet 19. oktober 2020 Du kan vel kalle kveldsmaten for snacks om du spiser kveldsmat og ikke kan endre navn på måltidene? Du bestemmer vel selv om det er ok? Men hvordan i alle dager kjennes det ut når Herbalife kjennes ok ut? Og hvorfor spise mer når du føler at du har spist nok? Har du spist nok? Anonymkode: cb3db...1c6 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #3 Skrevet 19. oktober 2020 Jeg registrerer bare på et random måltid når det ikke "passer" med det måltidet jeg spiser. Noen ganger hopper jeg over frokost eller lunsj, da registrerer jeg kveldsmat som lunsj f.eks. Anonymkode: 02ccb...6e0
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #4 Skrevet 19. oktober 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan vel kalle kveldsmaten for snacks om du spiser kveldsmat og ikke kan endre navn på måltidene? Du bestemmer vel selv om det er ok? Men hvordan i alle dager kjennes det ut når Herbalife kjennes ok ut? Og hvorfor spise mer når du føler at du har spist nok? Har du spist nok? Anonymkode: cb3db...1c6 Slutt da... Lurte på om andre gjorde det. Og lurte på hvorfor det ikke finnes kveldsmat på lifesum. Om det er en grunn for det.. Ts Anonymkode: 5969f...704
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #5 Skrevet 19. oktober 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg registrerer bare på et random måltid når det ikke "passer" med det måltidet jeg spiser. Noen ganger hopper jeg over frokost eller lunsj, da registrerer jeg kveldsmat som lunsj f.eks. Anonymkode: 02ccb...6e0 Okei. ☺️ Skjønner bare ikke hvorfor de ikke har kveldsmat som et måltid. Og hvorfor det er bare 3 måltider. Anonymkode: 5969f...704
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #6 Skrevet 20. oktober 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Slutt da... Lurte på om andre gjorde det. Og lurte på hvorfor det ikke finnes kveldsmat på lifesum. Om det er en grunn for det.. Ts Anonymkode: 5969f...704 Fordi lifesum ikke er norsk, vil jeg tro... ikke noe som heter kveldsmat der appen er produsert. Ingen mystisk grunn til at kveldsmat ikke eksisterer i lifesum. Jeg registrerer måltidene der det måtte passe, bryr meg virkelig ikke om hva de heter i lifesum. Og du kan spise akkurat hva du vil og hva du føler for til kveldsmat. Liker du herbalife? Kjør på! Teller du kalorier, og en herbalife til kvelds passer godt innenfor kalorimengden du skal ha? Kjør på Anonymkode: 20d94...b85 1
Navani Skrevet 20. oktober 2020 #7 Skrevet 20. oktober 2020 Jeg førte opp kveldsmat som snacks i Lifesum ja. Så lenge den blir ført et sted når man teller kalorier så er det jo greit
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #8 Skrevet 20. oktober 2020 Brukte lifesum før og gjorde som de her over, registrerte som snacks. jeg liker å drikke herbalife til kvelds. Spesielt med isbiter 🤩den har jo de næringsstoffene man trenger, og er ikke så kaloririk. Anonymkode: 83c05...411 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #9 Skrevet 20. oktober 2020 Skjønner at det kan føres på snacks, altså. Hadde bare syntes det var fint om det var flere plasser å registrere, slik at man fikk delt opp mer, liksom. At snacks var mellommåltid og så var det en egen registrering for kveldsmat/snacks nr. 2 eller noe. Og så tenkte jeg om Lifesum mente man ikke burde spise på kvelden eller noe. Derav spørsmålet. ☺️ Tusen takk for svar, alle. Til deg over, så fint du liker Herbalife på kvelden. ☺️ Det er jo ganske lurt, ja. ☺️ Jeg liker at det er så enkelt og komplett. Ts. Anonymkode: 5969f...704
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #10 Skrevet 20. oktober 2020 Har valgt å spise 3 «store» måltid. Dvs, jeg spiser ca 450-500kcal til hvert måltid Kl 12-16-20. Da har jeg ikke behov for et ekstra måltid. Har jeg behov for 100-150 i et ekstra måltid, legger jeg det på snacks. Alternativt, om du ligger på ca 1600kcal så kan du jo registrere både frokost og kveldsmat sammen, altså 800 kcal der, 300 på lunch og 500 på middag. spiller jo ingen rolle for appen. Anonymkode: d66b2...c80 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #11 Skrevet 21. oktober 2020 Herbalife er ikke ok for noe som helst. Anonymkode: 2ef54...e2e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå