AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Okei litt feil å bruke ordet «nesten» jomfru, men greien er at kjæresten min har lagt med 10stk, og han er min første. Dette burde ikke plage meg, for fortid er fortid. Likevel tenker jeg mye på dette, spesielt hvis vi er ute og han møter en av de eller hvis han snakker om de har dere noen tips til hvordan jeg kan komme meg over dette og ikke tenke så dumt? For meg hjelper det ikke å tenke «fortid er fortid». Jeg prøver å ikke la det gå ut over kjæresten min for vi har det utrolig fint sammen, men når jeg er alene tenker jeg alt for mye over det Anonymkode: da668...0d0
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #2 Skrevet 19. oktober 2020 Hos meg er det omvendt. Kjæresten har bare ligget med meg (alene, ligget med andre sammen) og jeg har ligget med flere. Jeg har aldri vært utro og kommer heller aldri til å være det håper jeg!!! Men hvis jeg skal være heelt ærlig så får jeg littt sommerfugler av gamle flørter liksom. Er jo fortsatt tiltrukket til dem osv men trro ikke jeg kunne ligget med dem igjen. Stoler du på han da? Har han gitt noen tegn på at han muligens kan være utro? Anonymkode: cd2bf...86f
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #3 Skrevet 19. oktober 2020 Jeg er ikke jomfru, har ligget med noen få før, men jeg kommer aldri til å ønske å ligge med dem igjen. Får aldri noen gode følelser av den kategorien av noen andre enn kjæresten. Anonymkode: c8cc7...f6e
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #4 Skrevet 19. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hos meg er det omvendt. Kjæresten har bare ligget med meg (alene, ligget med andre sammen) og jeg har ligget med flere. Jeg har aldri vært utro og kommer heller aldri til å være det håper jeg!!! Men hvis jeg skal være heelt ærlig så får jeg littt sommerfugler av gamle flørter liksom. Er jo fortsatt tiltrukket til dem osv men trro ikke jeg kunne ligget med dem igjen. Stoler du på han da? Har han gitt noen tegn på at han muligens kan være utro? Anonymkode: cd2bf...86f Nei han er virkelig en helt fantastisk kjæreste, så jeg har absolutt ikke noe grunn til å tro at han kommer til å være utro. Han har dog sagt litt ting som jeg har reagert på, som at han savner å være med noen av dem, så har han gjort litt ting med andre folk som jeg ikke syntes er greit. Dette har ikke skjedd når vi har vært sammen da Anonymkode: da668...0d0
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #5 Skrevet 19. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke jomfru, har ligget med noen få før, men jeg kommer aldri til å ønske å ligge med dem igjen. Får aldri noen gode følelser av den kategorien av noen andre enn kjæresten. Anonymkode: c8cc7...f6e Det var litt betryggende å høre. Forhåpentligvis tenker han det samme som deg Anonymkode: da668...0d0
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #6 Skrevet 19. oktober 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei litt feil å bruke ordet «nesten» jomfru, men greien er at kjæresten min har lagt med 10stk, og han er min første. Dette burde ikke plage meg, for fortid er fortid. Likevel tenker jeg mye på dette, spesielt hvis vi er ute og han møter en av de eller hvis han snakker om de har dere noen tips til hvordan jeg kan komme meg over dette og ikke tenke så dumt? For meg hjelper det ikke å tenke «fortid er fortid». Jeg prøver å ikke la det gå ut over kjæresten min for vi har det utrolig fint sammen, men når jeg er alene tenker jeg alt for mye over det Anonymkode: da668...0d0 Har «lagt» med mange? Vær så snill, lær deg å skrive ordentlig norsk. Anonymkode: b40b7...1a2 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #7 Skrevet 19. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har «lagt» med mange? Vær så snill, lær deg å skrive ordentlig norsk. Anonymkode: b40b7...1a2 Vær så snill, lær deg å ikke være frekk mot andre. Du vet ingenting om hvilke problemer andre folk har, om de har lese og skrivevansker osv. Ikke alle kan være like perfekt som deg Anonymkode: da668...0d0 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #8 Skrevet 19. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har «lagt» med mange? Vær så snill, lær deg å skrive ordentlig norsk. Anonymkode: b40b7...1a2 Merker at visse folk har lite å gjøre på når de rakker ned på skrivingen til andre. Få deg et liv Anonymkode: da668...0d0
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #9 Skrevet 19. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei han er virkelig en helt fantastisk kjæreste, så jeg har absolutt ikke noe grunn til å tro at han kommer til å være utro. Han har dog sagt litt ting som jeg har reagert på, som at han savner å være med noen av dem, så har han gjort litt ting med andre folk som jeg ikke syntes er greit. Dette har ikke skjedd når vi har vært sammen da Anonymkode: da668...0d0 Vent hva? Går han rundt å sier at han savner å være med dem? Hadde noen gjort det med meg hadde jeg droppet dem på flekken! Altså i min hjerne er det grunn til å tro at evt utroskap kan skje. Jeg snakker aldri om noen jeg har vært med til min kjæreste. Er absolutt ingen grunn til at jeg skal det, hadde nok bare vært vondt for han. Er jo så vondt å se for seg kjæresten med andre. Anonymkode: cd2bf...86f 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #10 Skrevet 19. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har «lagt» med mange? Vær så snill, lær deg å skrive ordentlig norsk. Anonymkode: b40b7...1a2 Du har ikke noe annet å bruke tiden din på? Anonymkode: cd2bf...86f 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #11 Skrevet 19. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vent hva? Går han rundt å sier at han savner å være med dem? Hadde noen gjort det med meg hadde jeg droppet dem på flekken! Altså i min hjerne er det grunn til å tro at evt utroskap kan skje. Jeg snakker aldri om noen jeg har vært med til min kjæreste. Er absolutt ingen grunn til at jeg skal det, hadde nok bare vært vondt for han. Er jo så vondt å se for seg kjæresten med andre. Anonymkode: cd2bf...86f Dessverre, ja. Han sagt til han før at det ikke var noe gøy å høre, og da sa han at han ikke mente det på den måten. Det plager jo meg fremdeles litt, og jeg tar meg ofte i å tenke at han ofte tenker på dem. Jeg tar det aldri opp med han for jeg vil ikke lage dårlig stemning Anonymkode: da668...0d0
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #12 Skrevet 19. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dessverre, ja. Han sagt til han før at det ikke var noe gøy å høre, og da sa han at han ikke mente det på den måten. Det plager jo meg fremdeles litt, og jeg tar meg ofte i å tenke at han ofte tenker på dem. Jeg tar det aldri opp med han for jeg vil ikke lage dårlig stemning Anonymkode: da668...0d0 Vil heller lage dårlig S enn å senere finne ut at tankene gikk over til handlinger og plutselig var han utro likevel.. rødt flagg sier jeg bare. Det er frekt og respektløst å si sånne ting til kjæresten. Anonymkode: cd2bf...86f 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #13 Skrevet 19. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vil heller lage dårlig S enn å senere finne ut at tankene gikk over til handlinger og plutselig var han utro likevel.. rødt flagg sier jeg bare. Det er frekt og respektløst å si sånne ting til kjæresten. Anonymkode: cd2bf...86f Helt enig med deg at det er frekt og respektløst. Får finne et riktig tidspunkt å ta det opp og heller prøve å fikse opp i ting enn å bare holde det inni meg. Anonymkode: da668...0d0 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #14 Skrevet 19. oktober 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var litt betryggende å høre. Forhåpentligvis tenker han det samme som deg Anonymkode: da668...0d0 Altså, unntaket er jo dersom en av de jeg har ligget med før blir en kjæreste igjen for eksempel. Men ikke før, da er det bare en eks fortsatt. Anonymkode: c8cc7...f6e
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #15 Skrevet 20. oktober 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Okei litt feil å bruke ordet «nesten» jomfru, men greien er at kjæresten min har lagt med 10stk, og han er min første. Dette burde ikke plage meg, for fortid er fortid. Likevel tenker jeg mye på dette, spesielt hvis vi er ute og han møter en av de eller hvis han snakker om de har dere noen tips til hvordan jeg kan komme meg over dette og ikke tenke så dumt? For meg hjelper det ikke å tenke «fortid er fortid». Jeg prøver å ikke la det gå ut over kjæresten min for vi har det utrolig fint sammen, men når jeg er alene tenker jeg alt for mye over det Anonymkode: da668...0d0 Hvor lenge har dere vært sammen, og hvor gamle er dere? Anonymkode: ecf72...a40
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #16 Skrevet 20. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei han er virkelig en helt fantastisk kjæreste, så jeg har absolutt ikke noe grunn til å tro at han kommer til å være utro. Han har dog sagt litt ting som jeg har reagert på, som at han savner å være med noen av dem, så har han gjort litt ting med andre folk som jeg ikke syntes er greit. Dette har ikke skjedd når vi har vært sammen da Anonymkode: da668...0d0 Det er et rødt flagg egentlig når han sier det... Hadde jeg vært deg og hatt muligheten så hadde je snoket på mobilen hans i bilder, messenger og chatt...så vet du hva han driver med og så slipper du bekymre deg. Ofte kan en slik bekymring du gå rundt med faktisk være et tegn på at noe ikke stemmer. Anonymkode: 70482...344
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå