Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt, en "CV of failures" er en CV der du bringer frem dine største akademiske eller profesjonelle feilsteg/fiaskoer. Ting du normalt aldri ville inkludert i en ordentlig CV - og for ordens skyld, være dønn ærlig. Meningen er ikke å få frem snikskryt, eller å vri om noe negativt til positivt 🙂

Jeg kan starte: 

- Studerte 2-årig Master i 4 år, avsluttet studiet etter at jeg hadde brent gjennom et par veiledere, og ikke klarte å finne noe som helst å skrive om. 

Anonymkode: 43970...831

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fullførte mastergrad i jus med C-snitt. Åpenbart umulig å få jobb. 

Anonymkode: 64e22...b17

• Liker 1
Skrevet

Jobbet som tolk, bommet på en oversettelse som resulterte i veldig store problemer. Der det skulle være en setning ala " partene er ikke interesserte i nåværende blabla" skrev jeg "partene er interessert" og det kostet firmaet en formue i feil utarbeidet prototype og forslag. 

Anonymkode: e7b89...5c5

• Liker 2
Skrevet

Klarte ikke fullføre bachelorgrad, byttet til annet universitet, og klarte ikke fullføre der heller. Graden jeg til slutt fikk var fra et tredje universitet. Med middelmådige karakterer.

Fikk sparken fra en gallerijobb etter at jeg ikke klarte å låse galleriet en kveld jeg dro. 

Fikk sparken fra en jobb som regnskapsassistent etter at jeg tok en "fridag", to uker inn i jobben, kombinert med at jeg ikke kom overens med kolleger, og i tillegg gjorde en kjempeblemme på jobb. Sjefen ringte rekrutteringsbyrået, og jeg vet ikke hva hun sa, men jeg fikk telefon fra dem med spørsmål om dette egentlig var noe for meg. Var deprimert og mistrivdes så jeg var fullstendig likeglad.

Når jeg leser dette selv er det et under at jeg har klart meg bra. Har ikke engang fortalt mannen min disse tingene. Men - ting ble bedre. Det er håp for alle. 

Anonymkode: b28b2...44d

• Liker 2
Skrevet

Tok en bachelor i engelsk, begynte på master med tanke på å bli lektor. Ble syk midtveis gjennom masteroppgaven, mistet studieplassen, jobben og kjæresten. Har søkt år etter år uten å komme inn igjen, og har tatt strøjobber siden. Får ingen relevant jobb og er mer ledig enn i arbeid. Frister mer og mer å bare hoppe ut av vinduet.

Anonymkode: 02d09...c1f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...