AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Jeg vet at kjæresten lyver om småting, og jeg tenker da at veien er ikke lang for å lyve om større ting. Som feks her om dagen kom det plutselig opp som tema, hvorfor kjøper du aldri blomster til meg. Forklarte at det er jo grunn for at du har sagt du ikke liker blomster. Nei, det har jeg aldri sagt. En annen diskusjon, ikke diskusjon men var at vi skulle se Mortal Kombat for den hadde ille dama sett. Så kom det plutselig frem, har sett den før. Men du så jo at du ikke har sett den? Nei, det har jeg aldri sagt. Hvordan svare på sånne ting? Har jo ikke bevis, men jeg vet at det er blitt sagt tidligere. Anonymkode: 0b3a1...7b5 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #2 Skrevet 19. oktober 2020 Min eks var sånn. Fant ut etterhvert at han løy om langt større ting. Anonymkode: 2f78d...816 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #3 Skrevet 19. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Min eks var sånn. Fant ut etterhvert at han løy om langt større ting. Anonymkode: 2f78d...816 Fet er akkurat det jeg er redd for. Når man først lyver om småting til sin partner, Sp er det lett å lyve om større ting. Anonymkode: 0b3a1...7b5 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #4 Skrevet 19. oktober 2020 En løgner er en løgner. Ingen som forventer at de snakker sant vel? Anonymkode: 5c41a...d99 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå