AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Jeg står på en vikarliste som er tilgjengelig for alle barnehagene i kommunen. Jeg har fått en del vakter i en barnehage og er godt inne der, men det er et stykke hjemmefra og jeg skulle gjerne kommet meg innafor hos en av barnehagene litt nærmere (ca alle andre barnehager er nærmere). Jeg skjønner at vikarlista ofte er litt sketchy med folk av litt forskjellige slag, selv om alle må levere politiattest. Attesten viser jo bare at politiet ikke har tatt deg på noe enda 🙃 Så jeg lurer på om jeg skal sende de resterende barnehagene en mail for å introdusere meg, litt sånn åpen søknad-stil. Jeg er en ung, voksen kvinne, har et barn selv og er samboer, eier hus og bil, har hund, anser meg selv som svært omsorgsfull og smilende og blid og så videre. Er det dumt eller lurt? Noen inputs? Legge ved CV, nødvendig? Anonymkode: 3d1f6...ff7
-Missi- Skrevet 19. oktober 2020 #2 Skrevet 19. oktober 2020 Ja du taper jo ikke akkurat på å forsøke, send gjerner med cv og politiattest ja når du allerede har det. Mange bhg som stadig trenger nye vikarer.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #3 Skrevet 20. oktober 2020 14 timer siden, -Missi- skrev: Ja du taper jo ikke akkurat på å forsøke, send gjerner med cv og politiattest ja når du allerede har det. Mange bhg som stadig trenger nye vikarer. Jeg tenker også at jeg ikke har noe å tape, men samboer så på meg som om jeg sa jeg skulle dukke opp personlig i barnehagene i klovnekostyme og tigge om jobb 🤷🏼♀️ Poenget med vikarlisten faller kanskje litt bort ved å sende personlig mail, men jeg tenker at samtidig vil det vise engasjement. Anonymkode: 3d1f6...ff7 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #4 Skrevet 20. oktober 2020 Du kan jo ta en telefon til styrerne i barnehagen? Det er som regel stort behov for vikarer, og hvertfall nå i korona 😊 Anonymkode: ecadf...cc0
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #5 Skrevet 20. oktober 2020 Jeg gikk rundt til alle barnehagene i min kommune med åpen søknad og cv, presenterte meg og sa jeg ønsket jobb. Fikk vikarjobbing samme dagen! Jeg tror man tjener mye på å møte opp personlig framfor å sende mail, men det er selvsagt et godt alternativ. Du har i alle fall ikke noe å tap! Lykke til. Anonymkode: 69cce...904
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå