AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #41 Skrevet 19. oktober 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Olivia eller Sara!! Fine navn❤️ Milla og Isabella er oppbrukt, topp10, sukkersøtt. «Se så unike vi er, selv om det er helt likt som alle andre» Rikke burde være en svensk barne TV fra 1990-tallet. Anonymkode: c551c...a56 Olivia og Sara er begge på topp 10 listen for 2019 (kilde: https://www.babyverden.no/navn/navnetoppen/topp-100-jentenavn-i-2019/). Så at de øvrige navnene er "topp 10" er ikke riktig, det er de navnene du liker som er "oppbrukt". Synes selv Isabella/Isabelle er det peneste av navnene fra TS sin liste, men det er jo subjektivt. Men jeg vet om mange nye Sara'er og Olivia'er blant venner og kolleger de siste årene, og ingen babyer med de øvrige navnene. Anonymkode: d2a85...733
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #42 Skrevet 20. oktober 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Milla ❤️ min oldemor het Milla, så det er ikke et moderne oppkonstruert kallenavn eller hundenavn, som noen synes å mene. Anonymkode: 34afa...263 Det er vel ingen som sagt sagt at det ikke ble brukt "i gamle dager"? Det er likevel et kallenavn for navn som Camilla, Emilie o.l. Anonymkode: 6baa8...7c8
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #43 Skrevet 20. oktober 2020 18 hours ago, AnonymBruker said: Jøss.. voldsomt til reaksjon da! Skjønner at du har en Milla eller Isabelle/a hjemme!😂 I vår barnehage, skole og omgangskrets er det mange Mille/Milla/Isabell/Isabelle/Isabella. Og ettersom flere her har skrevet at de er oppbrukt er nok ikke vår krets helt unik. Olivia og Sara er veldig mye brukt, men blir i mine øyne ikke like fort oppbrukt, fordi navnene er mer nøytrale og ikke skiller seg like mye ut. Anonymkode: c551c...a56 Jeg har ingen barn, jeg bare påpekte faktafeil. Her på kvinneguiden virker det som om det er hundrevis av navn på topp 10. Merkelig logikk at navn ikke skal være topp 10, men heller ikke "skille seg ut". Hva er igjen da? Anonymkode: 65298...3fc
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #45 Skrevet 20. oktober 2020 Olivia eller Milla. Anonymkode: 2bfc6...bcf
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #46 Skrevet 20. oktober 2020 Rikke er egentlig veldig fint når jeg tenker meg om - ville gått for det! Ellers synes jeg Mille er nydelig, hvis det kunne vært et alternativ ☺️ Mille Olivia? Anonymkode: 7e1ae...330
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå