AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Dere så overskriften. Vi har vært sammen en god stund nå, men jeg vet ikke om jeg er forelsket lengre. Er dette normalt? Jeg elsker han, vil flytte sammen med han og få stifte familie sammen, men føler ikke forelskelse. Har dere opplevd det samme og hvordan har dere taklet det? Anonymkode: f108b...60a
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #2 Skrevet 19. oktober 2020 Forelskelser er bare hjernen din som produserer ulike stoffer. Virkelig ikke noe å jakte på. Dersom det er kjærlighet bør du satse, hvis det ikke er kjærlighet så bør du ikke. Uavhengig av forelskelse. Anonymkode: 83ef4...df6
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #3 Skrevet 19. oktober 2020 Det starter jo med forelskelse før det går over til det mye dypere elske.. Anonymkode: ad13b...f24
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #4 Skrevet 19. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det starter jo med forelskelse før det går over til det mye dypere elske.. Anonymkode: ad13b...f24 Ikke nødvendigvis. Mange opplever ikke å bli forelsket før mange år inn i forhold. Anonymkode: 83ef4...df6
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #5 Skrevet 19. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forelskelser er bare hjernen din som produserer ulike stoffer. Virkelig ikke noe å jakte på. Dersom det er kjærlighet bør du satse, hvis det ikke er kjærlighet så bør du ikke. Uavhengig av forelskelse. Anonymkode: 83ef4...df6 Tror nok at forelskelsen har gått over til kjærlighet. Er ikke som i starten av forholdet, nyforelsket og alt som følger med, men heller mer trygghet og en jeg vil dele resten av livet med Anonymkode: f108b...60a
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #6 Skrevet 19. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror nok at forelskelsen har gått over til kjærlighet. Er ikke som i starten av forholdet, nyforelsket og alt som følger med, men heller mer trygghet og en jeg vil dele resten av livet med Anonymkode: f108b...60a Ja vel. Dersom du føler trygghet, hva er du usikker for da? Anonymkode: 83ef4...df6
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #7 Skrevet 19. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja vel. Dersom du føler trygghet, hva er du usikker for da? Anonymkode: 83ef4...df6 Hører så mange av venninnene mine som snakker om at de er så forelsket og ikke klarer å vente til neste gang de skal være sammen. Som oftest er de sammen hver dag. Jeg har det ikke sånn med kjæresten min Anonymkode: f108b...60a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå