AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Jeg har akkurat kjøpt denne, har ikke åpnet esken for å se på det enda. Men jeg lurer på om noen har erfaring med denne, og har noen triks for hvordan pumpinga kan foregå enklest mulig? Også lurer jeg på om det er noen tilleggsprodukter du har erfaring med, og kan anbefale å kjøpe. Jeg ser at det er så mange ekstradeler man kan kjøpe til denne pumpa, og jeg aner ikke hva som er lurt å ha og ikke. Fødsel er ikke langt unna nå, og jeg vil gjerne få sånne småting på plass nå😊 Anonymkode: 88086...7f4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #2 Skrevet 19. oktober 2020 Pumpebh!! Et fullstendig must ved dobbelpumping, helt ærlig. Ellers ville jeg ikke brukt masse penger på utstyr før du vet om du får til/trenger å pumpe. Ikke alle har pumpevennlige bryster, da er det dumt og sitte med flere tusen i ekstrautstyr Anonymkode: c2deb...284 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #3 Skrevet 19. oktober 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pumpebh!! Et fullstendig must ved dobbelpumping, helt ærlig. Ellers ville jeg ikke brukt masse penger på utstyr før du vet om du får til/trenger å pumpe. Ikke alle har pumpevennlige bryster, da er det dumt og sitte med flere tusen i ekstrautstyr Anonymkode: c2deb...284 Ja, det er kanskje litt dumt å bruke så mye penger på det. Ikke mye å få gjort med det nå😅 Kjøpte fordi det var salg på apoteket, så måtte slå til ts Anonymkode: 88086...7f4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #4 Skrevet 19. oktober 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pumpebh!! Et fullstendig must ved dobbelpumping, helt ærlig. Ellers ville jeg ikke brukt masse penger på utstyr før du vet om du får til/trenger å pumpe. Ikke alle har pumpevennlige bryster, da er det dumt og sitte med flere tusen i ekstrautstyr Anonymkode: c2deb...284 Jeg har alltid bare brukt vanlig amme-bh til handsfree pumping, funker det også Ts- jeg ville ikke gått løs på å kjøpe masse utstyr til pumpen før du ser hva du får bruk for. Baby tok ikke flaske før ved 6 måneders alder her og da spiste hun mat ved siden av, så ble ikke store behovet her. 😅 Anonymkode: 3e43c...b3d
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #5 Skrevet 22. oktober 2020 Har samme pumpe, synes den er helt topp. Kjøpte to BHer til den (blir fort melkegris så greit å ha to). Det eneste jeg trengte i tillegg var større flasker etterhvert som vi fikk dreisen på pumpingen (150ml flasken ble full og måtte bytte midt i). De har noen flasker som er hakket større. Anonymkode: 8ac6a...2e3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #6 Skrevet 22. oktober 2020 Ville ikke kjøpt noe mer før du ser du trenger det. Du klarer deg helt fint med bare pumpen til du ser hva du trenger. Jeg måtte pumpe en del, både for å prøve å få opp produksjonen, og fordi jeg var tungammet og ungen ble alt for sliten av å die i starten. Da var pumpebh helt gull. Mikro-sterilisator var også helt genialt, bare hive inni alle pumpedelene, hive i mikroen, og tadaa, ferdig på null komma svisj, uten å styre med svære gryter. Vi kjøpte vel noen større og ekstra flasker også. Men dette var ting vi kjøpte underveis, hadde kun pumpen da jeg kom hjem fra sykehuset, og funket bra helt til vi så hvor mye jeg måtte bruke den. Anonymkode: 446f0...f63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå