Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen opplevd utroskap via Tinder? I form av dating og chatting med andre?

hva gjorde du i denne situasjonen i såfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Laget falske bruker, avtalte tid med han, og slo opp da han møtte opp. 

venninnen min gjorde det samme. Men hun ventet på han i skjul. Hun så han ved baren,  men møtte ikke han for å konfrontere. Dagen etter da han var på jobb, så dro vi flere venninner hjem til venninnen min. Vi alle hjalp henne med å pakke sakene hennes. Hun ghostet han, blokkerte han overalt. Og la nøklene i postkassa. Så hun ghostet han både med sin falske tinderprofil og som hans samboer. Hahaha det var tidenes brakeup!!! 

Anonymkode: 694d0...5da

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

venninnen min gjorde det samme. Men hun ventet på han i skjul. Hun så han ved baren,  men møtte ikke han for å konfrontere. Dagen etter da han var på jobb, så dro vi flere venninner hjem til venninnen min. Vi alle hjalp henne med å pakke sakene hennes. Hun ghostet han, blokkerte han overalt. Og la nøklene i postkassa. Så hun ghostet han både med sin falske tinderprofil og som hans samboer. Hahaha det var tidenes brakeup!!! 

Gud bedre! Det hadde han godt av! Girl power!!!

Vi har barn sammen så må jo forholde meg til han uansett..

Skrevet

Jeg har vært utro på tinder flere perioder de siste årene. 

Lavterskel sjekkeplass, slipper å kurtisere damene på puben eller baren når jeg er på jobbreise. Anbefales på det sterkeste 

Anonymkode: 9ca57...291

Skrevet

Jeg fant min elsker på tinder. Han hadde samboer. Jeg var ute etter det samme som han. Har vert hemmelige elskere over lang tid. Ergo: mange opptatte menn på tinder!

Anonymkode: c7629...198

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fant min elsker på tinder. Han hadde samboer. Jeg var ute etter det samme som han. Har vert hemmelige elskere over lang tid. Ergo: mange opptatte menn på tinder!

Selvsagt. Disse damene tror at de kan ha seg masse i 20-årene, massevis av fyllesex på heisaturer i syden, også finne trygge Jens til å betale regningene og ta seg av avkommet som de har med andre menn.

Men nå slår visst trygge Jens tilbake.

Vi som er gamle og grå må bare le av samfunnet dere har klart å skape.

Pensjonert mann

Anonymkode: cc7c3...ed3

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt. Disse damene tror at de kan ha seg masse i 20-årene, massevis av fyllesex på heisaturer i syden, også finne trygge Jens til å betale regningene og ta seg av avkommet som de har med andre menn.

Pensjonert mann

Jeg var 45, han var 50

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pensjonert mann

Hyggelig at mennesker vokser opp og endrer negativ adferd i utviklingen sin da. :)

Anonymkode: 06086...f62

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Så utrolig glad for at han slipper deg uansett, null tilitt og lager falske brukere for og prøve på han? Gud du er ikke ei drømmedame jeg ville fått gratis engang.

Anonymkode: f8f9d...9b6

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig glad for at han slipper deg uansett, null tilitt og lager falske brukere for og prøve på han? Gud du er ikke ei drømmedame jeg ville fått gratis engang.

Hva gjorde han på tinder i utgangspunktet? Jeg så jo at han hadde appen, men han nekta for å være aktiv der, og det fikk jeg avkreftet da jeg laget en falsk bruker og lurte han trill rundt.  Måtte få en bekreftelse. Vil heller ikke ha en mann som deg. 

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om alle menn her i verden dør ut og du den eneste på denne planeten så hadde jeg heller ikke valgt deg! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...