Gå til innhold

Kjennes det like godt å komme i en kondom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får man like sterk orgasme?

Anonymkode: ffe40...d13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg avslutter heller med en god handjob enn å komme i kondom.

• Liker 1
Skrevet

Nope. Kondom er som om tannlegen bomma med bedøvelsen, og traff prikken i stedet. 

Anonymkode: 5a715...072

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nope. Kondom er som om tannlegen bomma med bedøvelsen, og traff prikken i stedet. 

Pikken * 🤣

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får sterkere orgasme med kondom på pikken 

Anonymkode: d3e54...016

• Liker 5
Skrevet

Sorry avsporing meen, er det bare jeg som kvinne som også synes det bare er ubehagelig om mannen bruker kondom? Synes ikke det er særlig digg.. nevnes ofte at det ikke kjennes likt ut for menn, men det gjør det heller ikke for kvinner egt

• Liker 15
Skrevet
3 minutter siden, Badbunny skrev:

Sorry avsporing meen, er det bare jeg som kvinne som også synes det bare er ubehagelig om mannen bruker kondom? Synes ikke det er særlig digg.. nevnes ofte at det ikke kjennes likt ut for menn, men det gjør det heller ikke for kvinner egt

Da kan du gange din følelse med 10 med hvordan det føles ut for en mann. En vagina har nesten ikke nerveender, så hvis du ikke syns det føles godt så kan du tenke deg hvordan det er for en mann å runke eller ha sex med en plastpose på pikken.:fnise:

Anonymkode: 2c079...3b4

• Liker 5
Skrevet

Nei, det er en enorm forskjell. Da tar jeg heller av kondomet og avslutter selv med hånda. 

Skrevet
42 minutter siden, Badbunny skrev:

Jeg merker stor forskjell på med og uten kondom ja,definitivt. 

Anonymkode: 8726b...298

• Liker 5
Skrevet

Tenner meg maksimalt når hun beordrer meg til å ta på kondom mens hun forteller meg at det kun er elsker som får levere ladning i henne. 

Anonymkode: 9f1d7...26b

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenner meg maksimalt når hun beordrer meg til å ta på kondom mens hun forteller meg at det kun er elsker som får levere ladning i henne. 

Anonymkode: 9f1d7...26b

Dama mi har elsker men lar både meg og han komme inni henne.😉 

Anonymkode: 2c079...3b4

Skrevet

Jeg kommer veldig lett, men har aldri kommet når gutten har brukt kondom. Det føles ubehagelig. 

• Liker 2
Skrevet

Liker heller ikke kondom. -Kvinne 38 år 

Anonymkode: f8347...3a6

Gjest UngMann1986
Skrevet
5 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Jeg avslutter heller med en god handjob enn å komme i kondom.

1 time siden, Sphere skrev:

Nei, det er en enorm forskjell. Da tar jeg heller av kondomet og avslutter selv med hånda. 

@Katten.2.0 og @Sphere - virkelig? 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer egentlig ikke an på om man har på kondom eller ikke. Orgasmen påvirkes av mange ting, som stemning, kjemi, forventninger, spenning og mange andre ting enn penetrering.

Ja, det er litt irriterende når man må ta en pause for å finne fram kondom, men det dreper forhåpentligvis ikke stemningen. Og når den først er på, så kan du slappe av og la deg rive med.

Noen orgasmer er sterke, noen er ikke like minneverdige. Men det bestemmes ikke kun av om pikken er kledd i gummi eller ei.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det får man. Den orgasmen man får når man penetrerer er uansett ikke så sterk. Blir mere sliten og gir meg ikke stort egentlig annet enn det å se damen nyter. For min del greier jeg meg fint uten. Om det er kondom på merker jeg ikke så mye til det annet enn at det blir litt mindre søl eller litt mere sentrert søl. For søl blir det uansett.

Skal jeg ha den beste orgasmen så må jeg slappe av. Det betyr at dama må også jobbe litt.

Skrevet
3 timer siden, Badbunny skrev:

Du er ikke alene. Kondom ødelegger veldig mye av opplevelsen. Aller mest pga følelsen ifht hudkontakt. Og litt pga fikling med å få den på og bli kvitt den etterpå. Men så er den dessverre nødvendig noen ganger.  Men kondom i fast forhold har jeg prøvd så vidt, og det er jeg ikke interessert i. 

Anonymkode: b6ae5...92e

• Liker 1
Skrevet

Det er som å spise en innpakket sjokolade

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, UngMann1986 said:

@Katten.2.0 og @Sphere - virkelig? 

Det kommer egentlig ikke an på om man har på kondom eller ikke. Orgasmen påvirkes av mange ting, som stemning, kjemi, forventninger, spenning og mange andre ting enn penetrering.

Ja, det er litt irriterende når man må ta en pause for å finne fram kondom, men det dreper forhåpentligvis ikke stemningen. Og når den først er på, så kan du slappe av og la deg rive med.

Noen orgasmer er sterke, noen er ikke like minneverdige. Men det bestemmes ikke kun av om pikken er kledd i gummi eller ei.

Mhm. Verken den mentale eller den fysiske stimulien er i nærheten av hva den er uten. Jeg kjenner ikke hvordan jeg treffer, ikke fuktigheten, hvordan hun strammer musklene like godt og heller ikke varmen på samme måte. Med kondom blir det gjerne bare en helt ok orgasme.

Uten har jeg fullkroppsorgasmer som varer i over ett minutt.

• Liker 1
Skrevet

Mann her. Merker ingen eller minimal forskjell.

Anonymkode: 30747...e83

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...