Fru2020 Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Jeg går på VLCD kur, pulverkur, men spiser ett måltid til dagen. Dette vil jeg at holder meg i ketose samtidig som det har få kcal. Noen som har forslag?
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #2 Skrevet 19. oktober 2020 Ja - kutt ut det tullet før du tuller deg helt bort og tråden blir stengt/slettet. Anonymkode: 0001d...d5c 3
Fru2020 Skrevet 19. oktober 2020 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja - kutt ut det tullet før du tuller deg helt bort og tråden blir stengt/slettet. Anonymkode: 0001d...d5c Hva er egentlig så tullet med det? VLCD er jo en anbefalt inngang til vektnedgang når en har fedme. Jeg har legen med på laget.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #4 Skrevet 19. oktober 2020 Jaja, når legen din anbefaler det, så får du vel høre på ham/henne. Men det er inngangen til jojoslanking, først og fremst. Har du fedme, går du også ned i vekt på et inntak du holder vekta med som normalvektig. Anonymkode: 0001d...d5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå