Gå til innhold

Er dere jenter tiltrukket av "bad boys"?

Anbefalte innlegg

Gjest Jon Are
Skrevet

Hei. Jeg har fått det inntrykket av at dere jenter er svak for såkalte "bad boys". Jeg har hatt flere jenter, og alle sammen har valgt slike gutter etter at det ble slutt med meg. Jeg ser på meg selv som snill og føyelig, men jeg får nesten ikke inntrykk av at det er slike gutter dere jenter vil ha? :overrasket:

Er det noen av dere her ine som noen gang har falt for en "bad boy" , og kan dere fortelle meg hvorfor dere foretrakk en slik type framfor en som var snill?

Hilsen fra Jon Are

Videoannonse
Annonse
Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Spørs hva du legger i ordet baboy?

Skrevet

Jeg tror svært umodne jenter er interessert i "bad Boys".

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er vel kanskje ikke i aldersgruppen du sikter til, men jeg faller ikke for badboys, og det har jeg vel heller egentlig aldri gjort heller, selv når jeg var yngre.

Gjest Milah
Skrevet

Nei, det er i grunn turn-off for meg det. Men nå er jeg ikke helt sikker på hvordan du definerer badboys.

Gjest SumoBryter
Skrevet
Jeg tror svært umodne jenter er interessert i "bad Boys".

Eller jenter med veldig dårlig selvtillitt

Gjest Gjesta
Skrevet

Tja, ikke nå lenger, men når jeg var yngere så syntes jeg motorsykkelguttene og de som verre var var tiltrekkende :ler: Men jeg fant vel ut at de ikke var noe å satse på. Jeg ville aldri i verden valgt en slik type nå,men jeg må innrømme at det er litt sexy med gutter osm kjører sykkel og som er litt sånn tøff. :ler::ler: Men jeg vet at slike må en bare se på og ikke rote seg bort i. Det prøvde jeg da jeg var yngere, og kommer aldri til å gjøre det igjen. :ler::ler: Ville vel heller hatt en snill og skikkelig type nå, men at de er sexy.. ja, det er det ingen tvil om ;)

Skrevet

Jepp, henger ofter sammen. :grine2:

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei, never been, never will be (men heller ikke interessert i tøfler som oppfyller mitt minste ønske).

Skrevet

Når jeg var 16-18 var jeg sammen med en som kan karakteriseres som en bad boy. Han påstod han elsket meg, og har sagt det til og med til hun han var sammen med etterpå. Det kan ikke ha vært lenge. Han var en som satte meg nederst på lista, og var ikke til å stole på. En typisk ungdomskjæreste, som jeg sikkert kunne vært foruten. Men det ga meg noen erfaringer i det minste, på mange måter, så det var vel greit nok likevel. Man var da tross alt ung ;)

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Nei, ikke nødvendigvis.

Jeg liker badboys, men det spørs hva folk her inne definerer som en badboy.

For meg er en badboy en som ikke er så forbanna snill hele tiden, en som er munnrapp, en som ikke er tøffel (noe jeg merker at en del jenter vil ha, pga kontroll osv), +++.

Det som jeg IKKE faller for er en som kaller meg opp, slår, drikker mye alkohol, osv, osv...

Så, det er hva jeg definerer som en badboy, men mulig flere her definerer det annerledes? Kanskje trådstarter gjør det også? Hadde i såfall vært fint å vite. ;)

Skrevet

Har gått i motsatt setning jeg, fra "badboy" til snill gutt. ;) Med snill gutt så mener jeg ikke en som bare nikker og gjør som jeg vil. I mine øyne er det en som er trofast, ærlig og ikke minst moden.

Gjest GreenSky
Skrevet

Jo, har alltid vært svak for bad boyene. Har kostet meg mye hjertesorg. Ellers er jeg enig med *Sexy*Cat* i denne tråden.

Gjest SumoBryter
Skrevet
Jepp, henger ofter sammen.  :grine2:

Fint at jeg kan spre så mye glede :)

Skrevet

Jeg har aldri likt "badboys", syntes alltid de virket usympatiske og upålitelige. Liker heller han morsomme og litt sjenerte...

Søsteren min fallt alltid for badboys i ungdomstiden, men vokste litt fra det når hun ble eldre.

Gjest SumoBryter
Skrevet
Nei, ikke nødvendigvis.

Jeg liker badboys, men det spørs hva folk her inne definerer som en badboy.

For meg er en badboy en som ikke er så forbanna snill hele tiden, en som er munnrapp, en som ikke er tøffel (noe jeg merker at en del jenter vil ha, pga kontroll osv), +++.

Det som jeg IKKE faller for er en som kaller meg opp, slår, drikker mye alkohol, osv, osv...

Så, det er hva jeg definerer som en badboy, men mulig flere her definerer det annerledes? Kanskje trådstarter gjør det også? Hadde i såfall vært fint å vite. ;)

Ja la oss se.... Men hvor lite snill skal en mann helst være for deg da, jeg forstår ikke?

Gjest lurven
Skrevet

har intrykk av at de fleste jenter liker badboys når de er unge, de fleste vokser jo fra det, men ikke alle.

Men ingen vil jo ha en tøffel heller, så en mellomting mellom tøffel og badboy er kanskje det bbeste

Skrevet

Kan gjerne ha litt bad-boys-look. Men må være snill og grei og trofast og alt det der. :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...