AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Har i et halvt år nå måtte avlaste pga. en skade i benet. Hadde et håp om at det på siste time ville bli gitt tillatelse til aktiviteter igjen. Men nei..... Hvertfall 4- 8 uker til. Ingen gåturer, ingen jogging. Bare avlaste etter jobb. Jeg hadde kommet i en så god driv 4 mnd. før skaden, å synes dette er så trasig! Jeg har rett og slett gått på en liten smell nå, fordi hverdagen min har blitt så endret. Jeg elsker å være aktiv! Hvordan har dere andre som har fått samme type beskjed tatt det, å kommet gjennom det? Anonymkode: c8f03...5ee
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #2 Skrevet 19. oktober 2020 Gjør det beste ut av det. Leser, ser på TV - alt jeg ellers gjør, gjør jeg bare mer av. Det er som det er, og sånn som dette er det nå. Alt går over. Anonymkode: 59be4...002
Sunset90 Skrevet 19. oktober 2020 #3 Skrevet 19. oktober 2020 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har i et halvt år nå måtte avlaste pga. en skade i benet. Hadde et håp om at det på siste time ville bli gitt tillatelse til aktiviteter igjen. Men nei..... Hvertfall 4- 8 uker til. Ingen gåturer, ingen jogging. Bare avlaste etter jobb. Jeg hadde kommet i en så god driv 4 mnd. før skaden, å synes dette er så trasig! Jeg har rett og slett gått på en liten smell nå, fordi hverdagen min har blitt så endret. Jeg elsker å være aktiv! Hvordan har dere andre som har fått samme type beskjed tatt det, å kommet gjennom det? Anonymkode: c8f03...5ee Husker når jeg var rundt 16-17år, og jeg tråkka over. Ente på sykehus for sjekk, men ingen brudd, fikk en sånn skinne og krykker for og støtte beinet. Senere bars det på fysioterapi med trening og rødt laser lys for og øke blodsirkulasjonen. Fra før så var jeg veldig aktiv, trente mye, husker det var en kjedelig periode. Måtte stå over gym en lengre periode Men det var nødvendig og bli bedre i foten, da jeg ikke kunne belaste den, ble bedre etter noen måneder. Og kunne ta opp løpingen igjen Endret 19. oktober 2020 av Sunset90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå