AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Jeg var i et dysfunksjonelt forhold i flere år. I fjor kom det likevel et barn til, og forholdet ble om mulig enda dårligere. Alt dreide seg om at han ikke stilte opp. I sommer bestemte jeg meg for at NÅ er det nok, og brøt ut. Mannen ble veldig lei seg og prøvde i lange tider å vise at han kunne endre seg. Følelsene var der fra min side, men jeg var redd for å bli brent igjen (han har lovet bedring før) og jeg ignorerte han og hans forsøk på å prate/ordne opp. Men nå ser jeg at han virkelig har endret seg, og i helga skulle jeg fortelle at jeg ville gi det en sjans til. På det responderte han på at han hadde møtt en annen, som han hadde såå god kjemi med, som han hadde mye bedre sex med og som han var forelsket i. Følelsene for meg var borte. Senest sist helg sa han til meg at han elsket meg, og nå er alle følelser plutselig borte. Og jeg er så lei meg! Jeg vil ha familien min tilbake 😢 Jeg vil at sønnen min skal ha en familie, og ikke bare meg. Jeg savner mannen min, har jo hele tiden elsket han. Jeg har grått nå i to døgn i strekk med bare få opphold. Aner ikke hva jeg skal gjøre! Hadde jeg bare respondert forrige helg hadde alt vært annerledes. Jeg er helt knust! Når blir det bedre? Føler ikke annet en stor sorg Anonymkode: 31fbe...888
PM75 Skrevet 19. oktober 2020 #2 Skrevet 19. oktober 2020 Han sa at han elsket deg forrige helg og nå er alle følelsene borte? Og han skryter av sin nye flamme. Høres enda dysfunksjonelt ut for meg! Ut ifra det du beskriver, så er han ikke snill med deg. Jeg håper du ser det, kommer over sorgen & at dere klarer å samarbeide om barnet. 28
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #3 Skrevet 19. oktober 2020 Akkurat nå, PM75 skrev: Han sa at han elsket deg forrige helg og nå er alle følelsene borte? Og han skryter av sin nye flamme. Høres enda dysfunksjonelt ut for meg! Ut ifra det du beskriver, så er han ikke snill med deg. Jeg håper du ser det, kommer over sorgen & at dere klarer å samarbeide om barnet. Ja han sa forrige helg at han elsket meg og dersom jeg ville det kunne vi sette strek over hele bruddet og begynne på nytt. Han ønsket parterapi og virkelig ordne det. Nå møtte han den nye damen tre dager på rad og sier med det at han ikke er glad i meg lenger, men forelsket i henne 😢 Anonymkode: 31fbe...888 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #4 Skrevet 19. oktober 2020 Skjønner du er lei deg og er glad i ham, men når du får tenkt deg om litt så vet du at dette ikke var liv laga. Hadde dere blitt sammen igjen forrige helg kunne dette ha skjedd likevel og ville sannsynligvis skjedd før eller siden. Han høres virkelig ikke god ut. Konsentrer deg om deg selv og barna. Anonymkode: 5b788...163 15
PM75 Skrevet 19. oktober 2020 #5 Skrevet 19. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja han sa forrige helg at han elsket meg og dersom jeg ville det kunne vi sette strek over hele bruddet og begynne på nytt. Han ønsket parterapi og virkelig ordne det. Nå møtte han den nye damen tre dager på rad og sier med det at han ikke er glad i meg lenger, men forelsket i henne 😢 Anonymkode: 31fbe...888 Jeg håper du ser hvor manipulerende atferden hans er. 23
Tiuren Skrevet 19. oktober 2020 #6 Skrevet 19. oktober 2020 Surt, men slik er livet. Du skriver at det var et "dysfunksjonelt forhold", hva legger du i det? For meg er det noe annet en den ene ikke tar sin del av ansvaret/arbeidet. 3
mae1234 Skrevet 19. oktober 2020 #7 Skrevet 19. oktober 2020 Hærregud for en manipulerende oppførsel. Bare det å informere deg om at han har mye bedre sex med den nye, altså hæ? Kunne han ikke utelatt den informasjonen? Dette sa han kun for å trykke deg enda lenger ned. Vær glad du kom deg bort! 19
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #8 Skrevet 19. oktober 2020 Slapp av. Han var rasshøl, er rasshøl og forblir sikkert rasshøl. La han fjolle på med sin nye flamme. Det blir mest sannsynlig kortvarig, der han nok vil prøve seg på deg igjen etterpå. Fyren klarer jo åpenbart ikke være alene i 2 sekunder. Han har neppe forandret seg en millimeter så langt. Han kommer og til å henge rundt pga barnet i uoverskuelig fremtid. Du vil få nys i det, om han faktisk blir en bedre mann fremover. Ta ferie og la den andre damen ta støyten en stund mens du slapper av pg kikker litt over gjerdet. For din del er nok gresset fort grønnere andre steder. Anonymkode: d70f9...63e 12
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #9 Skrevet 19. oktober 2020 22 minutter siden, AnonymBruker said: Ja han sa forrige helg at han elsket meg og dersom jeg ville det kunne vi sette strek over hele bruddet og begynne på nytt. Han ønsket parterapi og virkelig ordne det. Nå møtte han den nye damen tre dager på rad og sier med det at han ikke er glad i meg lenger, men forelsket i henne 😢 Anonymkode: 31fbe...888 Han trodde vel helt oppriktig at du var noe å samle på, så fant han ei å sammenligne med. Anonymkode: 8de44...ef7
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #10 Skrevet 19. oktober 2020 Nå er det for sent skriver du. Det hadde nok ikke vart så lenge dersom enkelte ikke var traumatiserte voldsofre. Og å si at dette er verdt å gi sympati til er bare et hån mot alle som noen sinne har vist kjærlighet til sine familiemedlemmer. Anonymkode: 43bd7...a5d
Gjest Chroma Skrevet 19. oktober 2020 #11 Skrevet 19. oktober 2020 Jeg gjetter at dette er en sånn fyr som kommer krypende tilbake til deg når det blir slutt med hun nye. Da elsker han deg igjen og alt skal bli så bra. Gir du forholdet en sjanse til blir det mest sannsynlig samme drittet igjen og sønnen din opplever enda et brudd.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #12 Skrevet 19. oktober 2020 Enig med Croma. Toget er nok ikke gått for din del. Han kommer nok tilbake så snart det skjærer seg med hun nye. Det du derimot har fått er en gylden mulighet til å gå videre i livet selv, så du slipper flere runder med han. .. og husk at har sa de hadde bedre sex for å såre deg. Det er bare det, ord for å såre, og ikke noe som du trenger ta til deg, men gjerne huske på når han kommer med luen i hånden. Anonymkode: 78d46...7c6 3
Maggi2 Skrevet 19. oktober 2020 #13 Skrevet 19. oktober 2020 Du må hente deg inn her. Bli sint på han, for det fortjener han når han presterer å si at sexen er bedre med hun andre. Akkurat nå kan han tydeligvis være så slem han bare vil mot deg, og din eneste reaksjon er å innbille deg selv at du elsker han. Regner forøvrig med at han vil angre seg ganske kjapt om du setter deg litt i respekt. Si at du har knullet en fyr han ikke kan fordra feks, og at det var digg som fy 🤣 Men for guds skyld, ikke ta denne fyren tilbake. Samarbeid vennskapelig rundt barnet, og fokuser ellers på deg selv og mini. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #14 Skrevet 19. oktober 2020 Dette er universet som redder deg og barna fra noe helt håpløst. Gå videre! Ikke ha sex med han Anonymkode: fac2b...3ae 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå