AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Etter som baby spiser mer fast føde, blir det mindre amming. Og nå får jeg stadig tette melkeganger. Har noen opplevd det samme? Og har dere noen gode råd? Anonymkode: c3fa0...623
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #3 Skrevet 19. oktober 2020 Opplevd det samme ja. Jeg masserte puppene/kulene hver gang baby spiste, og passer på å få vekk kulene da. Dersom han ikke spiste ofte nok/jeg ikke fikk bort kulene når han spiste, tok jeg å pumpet meg helt tom. Da ble puppene «tomme» og det tok lenger tid før de fylte seg igjen.. Det fungerte for meg iallefall ☺️ Anonymkode: 35adf...173
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #4 Skrevet 20. oktober 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Opplevd det samme ja. Jeg masserte puppene/kulene hver gang baby spiste, og passer på å få vekk kulene da. Dersom han ikke spiste ofte nok/jeg ikke fikk bort kulene når han spiste, tok jeg å pumpet meg helt tom. Da ble puppene «tomme» og det tok lenger tid før de fylte seg igjen.. Det fungerte for meg iallefall ☺️ Anonymkode: 35adf...173 Når jeg får kuler, klarer jeg ikke å pumpe tomt. Kan det lønne seg å pumpe dem tomme en gang pr dag for å forebygge? Men om man stadig pumper, så vil jo produksjonen holde seg oppe? Jeg ønsker jo at produksjonen skal avta etter hvert som baby trenger mindre. Jeg ønsker egentlig å gi han morsmelk fram til han er minst ett år, men nå kjenner jeg at jeg gleder meg til å bli kvitt melkeproduksjonen. Men lurer på om jeg i det hele tatt klarer det på denne måten. Dette var ikke et problem jeg hadde sett for meg. Jeg hadde ikke nok melk, måtte gi tillegg. Ga tillegg helt til han begynte med en del fast føde. Anonymkode: c3fa0...623
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå