AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Del Skrevet 19. oktober 2020 Jeg er desperat! Etter 4 ivf forsøk + 7 fryseforsøk har jeg enda ikke blitt gravid. Det ser ut som at problemet ligger at egget ikke vil feste seg. Det er satt inn perfekte blastocyster hver gang, jeg har prøvd alt mulig. Prednisolon, albyl e , babyklister osv. Likevel fester ikke egget seg. Hva gjorde du annerledes etter mange forsøk når du endelig ble gravid? Jeg er desperat etter 6 år som ufrivillig barnløs, jeg er nå 30 år. Anonymkode: 3893c...0f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #2 Del Skrevet 19. oktober 2020 Kan være helt tilfeldig men var så desperat at jeg forsøkte wild Yam i tillegg. I samråd med lege da... Han sa han mente det var tull men at det ikke skadet å prøve. Først den runden det festet seg. På venninna mi skrapet de lett i livmora noen dager før (laget små sår eller noe) og da festet det seg hos henne. Kan være tilfeldig begge deler da men Anonymkode: 9a649...fd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå