Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kjæresten sitter og koser seg med en bolle han kjøpte på bakeri før han kom hjem. Jeg sitter ved siden av og blir fristet. Fikk først en liten bit når jeg sa jeg ble fristet og spurte om å få. Det som plager meg er at jeg alltid kjøper til han også, eller deler likt. Hvorfor skal jeg kose meg og at han bare ser på? Derfor tenker jeg på begge når jeg kjøper.. Hater at dette plager meg, men det gjør det😒 

Endret av freddy krueger
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får rispe ham litt med knivene dine, så tenker jeg at han blir mer medgjørlig

• Liker 7
Skrevet

Hvem sier at du må kjøpe noe til han og? 

Anonymkode: 9f3be...d91

Skrevet

Litt ubetenktsom, men ikke noe å bli sint for?

• Liker 6
Skrevet

Den ene må da kunne spise bolla si uten å dele? Blir mye svinn om man kjøper dobbelt opp av alt om den andre ikke vil ha. Tullete problem. Ha selvkontroll og kjøp deg boller i morgen. 

Anonymkode: e0c4b...c69

• Liker 3
Skrevet

Men slutt å kjøpe til han da.

Eller ta opp at det er hyggelig om han kan kjøpe med til deg om han kjøper med bolle hjem. 

Passiv-aggressiv, du-burde-forstå, fordi-jeg-gjør.... det er ganske håpløst i et forhold. 

Anonymkode: f4a9e...4fa

• Liker 7
Skrevet

Ta deg en bolle

Anonymkode: 7b7a9...de2

• Liker 1
Skrevet

Si at det ikke blir noe bolling om du ikke får bolle😀

• Liker 3
Skrevet

Hadde selv aldri klart å ikke dele. Ville spurt med det samme om du ville ha, og tilbudt deg halve bollen.
Selv om det bare er en bolle, er det uempatisk

Anonymkode: 2c099...f90

• Liker 14
Skrevet

Hehe, jeg er ikke sinna altså! Har ikke sagt noe til han da det ikke er noe å krangle over, men trengte en liten utblåsning. Kan jo løse det med å ikke kjøpe til han jeg heller

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde selv aldri klart å ikke dele. Ville spurt med det samme om du ville ha, og tilbudt deg halve bollen.
Selv om det bare er en bolle, er det uempatisk

Anonymkode: 2c099...f90

Dette!

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde seriøst begynt å lure om sambo ikke hadde delt med meg. Tror aldri jeg har opplevd at han har kjøpt noe godt bare til seg selv.

• Liker 8
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Neste gang kjøper du en stor bolle, bare til deg selv :jepp:

Skrevet

Dette eemr bare en bolletråd

Anonymkode: 2137c...f77

• Liker 1
Skrevet

Hadde trodd at det var noe galt om samboer ikke delte. Vi deler alltid, og vil vi ikke dele så kjøper vi med til den andre også. Det er bare sånn det er liksom. Kommer naturlig. 

Anonymkode: dd99d...8fc

• Liker 6
Skrevet

Rart. Hadde aldri falt meg inn å kun kjøpe til meg selv. 

Anonymkode: d7c24...666

• Liker 5
Skrevet

Øø, har ingen av dere hørt om folkeskikk? Er helt vanlig å dele? Haha

• Liker 3
Skrevet

Jeg har aldri (i løpet av flere tiår i forhold) opplevd at kjæresten/samboeren min ikke deler med meg hvis han har kjøpt seg noe godt. Og vice versa. Selvsagt deler man, noe annet er jo helt pinlig egoistisk og barnslig. I min verden er det bare barn som oppfører seg sånn. 

• Liker 7
Skrevet

Vi har en fast regel hos oss: Alt som spises i fellesarealer må deles med de som har lyst på.

Dette er en regel som kom da ungene begynte å gå i bursdag og kom hjem med godtepose. Spiste de foran søsken måtte de dele, på rommet sitt kunne de styre det selv. Alle valgte å dele.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...