Gå til innhold

Ble lovet jobbintervju, fikk det ikke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så en stilling som var ledig og siden jeg kjente sjefen der godt så sendte jeg han en melding å sa at jeg ønsker å søke. Han synes det var en god idé og samme dag fikk jeg melding om at jeg ikke trengte sende inn søknad, bare CV'en min. Han lovet meg et intervju uansett sa han, og sa han skulle si ifra når det ble så fort alle andre søknader var sett over. Jeg ble så utrolig glad fordi jeg har vært arbeidsledig lenge, kun hatt et kort vikariat den siste tiden. Jeg har søkt og søkt jobber uten å få noe. Han var kjempe positiv og sa at jeg var en han veldig gjerne ville jobbet med, og jeg fikk et kjempe stort håp om jobb. 

Jeg hørte ingenting de nermeste dagene, og ukene gikk. Jeg tok kontakt, men fikk bare til svar at de ikke hadde fått sett over alt enda. Så ser jeg at stillingen er besatt. Jeg ble utrolig lei meg. For han betydde det kanskje ikke noe, men for meg ga det et håp og lyspunkt. Jeg har vært ekstremt langt nede pga vanskeligheter med å få jobb, og jeg trodde jeg hadde en mulighet nå. De siste dagene etter at jeg skjønte jeg ikke skulle få et intervju likevel, har jeg ikke hatt noe livsglede og bare ønsket å sove for å ikke tenke. Det var liksom et slag i ansiktet. Idag skal jeg komme meg opp igjen, men jeg har mistet mye av håpet og drivet til å få en jobb nå. 

Måtte bare få det ut. 

Anonymkode: 29866...ffb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud så dårlig gjort...

Anonymkode: 76c99...2e0

• Liker 6
Skrevet

Utrolig kjip situasjon å havne i...

Husk på til neste gang og alltid sikre dokumentasjonen ved en søknad. En leder og HR avdelingen snakker nødvendigvis ikke sammen..

Skrevet

:kghjerte:

Gode tanker til deg.

Anonymkode: 5d59e...5f7

• Liker 1
Skrevet

Det kommer en ny dag med nye muligheter. Stå på. Det er tøft nå, vet det, men det blir bedre.

Anonymkode: 67e56...aaf

• Liker 1
Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

For han betydde det kanskje ikke noe, men for meg ga det et håp og lyspunkt. Jeg har vært ekstremt langt nede pga vanskeligheter med å få jobb, og jeg trodde jeg hadde en mulighet nå.

Denne teksten du skrev her, burde ha stått som et skilt på toppen av PC'en til alle som jobber med rekruttering. Ikke minst hos denne sjefen du kjente..

Bit tenna sammen! Lykke til.

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...