Gå til innhold

Hvorfor liker "vi" ikke tynne folk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen grunn. Vi er tross alt voksne folk som ikke misliker mennesker basert på kroppsfasong.

Anonymkode: b661c...665

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Bamse20
Skrevet

Har ikke noe imot folk som er tykke eller tynne eller normal.

Har ingenting å si for meg så lenge folk kan oppføre seg. 

Skrevet

Har ikke noe i mot å være venner med tynne folk, men ville ikke hatt sex med tynne menn, da det blir vondt når bena skjærer inn i huden min. Opplevd det før så.

Anonymkode: 1fd95...07e

Skrevet

Stemmer i på denne. Aldri noensinne har jeg mislikt et menneske basert på kroppsfasong og jeg kan ikke for mitt bare liv forstå hvorfor jeg skulle finne på å gjøre det i framtida heller. 

Anonymkode: 03985...d6b

• Liker 2
Skrevet

Du dette er ikke noe problem,"vi" liker jo tynne folk.

Anonymkode: 5375e...c21

Skrevet

De som ikke liker tynne mennesker er de som gjerne skulle vært tynne selv

Skrevet
6 minutter siden, Gasellen skrev:

De som ikke liker tynne mennesker er de som gjerne skulle vært tynne selv

Du misforstår nok trådens mening.

Anonymkode: b661c...665

Skrevet

Jeg liker å være slank med former. Jeg synes ikke det er pent med tynne kropper. Liker litt fylde på både mannskropper og damekropper. Kan føle ubehag av å se på en mager kropp. Det ser ubehagelig ut å være veldig tynn. 

Skrevet

Når de blir så tynne at de ser ut som vandrende skjelett, tenker jeg "død", og jeg blir minnet om min egen dødelighet.

Anonymkode: 5783b...732

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Når de blir så tynne at de ser ut som vandrende skjelett, tenker jeg "død", og jeg blir minnet om min egen dødelighet.

Anonymkode: 5783b...732

Da må det være virkelig skummelt for deg å vite at uansett hvor du befinner deg, så er det et skjelett der og.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg har aldri mislikt mennesker på grunn av kroppsform, personlighet derimot.

Gjest Inverto
Skrevet (endret)

Jeg antar du snakker om de som er undervektig eller kanskje anorektisk?
Hva mener du med "ikke liker"? Mener du å mislike dem som person, eller rett og slett bare
mislike et sykelig utseende? De er to helt forskjellige ting. Ingen oppriktige folk liker at noen ser syk ut, og med god grunn.Man er ikke drittsekk da, man er logisk.

Endret av Inverto
Skrevet

Hva er tynn?   Jeg har en bmi på 21 og er normalvektig.  Kunne fint tålt å gått ned 5 kg for å bli kvitt muffintoppen og magefett og fremdeles ikke vært for tynn.   Syns tynne/slanke mennesker er mye mer estetisk tiltalende enn overvektige mennesker. 

Anonymkode: a9e4f...45b

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er tynn?   Jeg har en bmi på 21 og er normalvektig.  Kunne fint tålt å gått ned 5 kg for å bli kvitt muffintoppen og magefett og fremdeles ikke vært for tynn.   Syns tynne/slanke mennesker er mye mer estetisk tiltalende enn overvektige mennesker. 

Du har den "muffintoppen" og det så kalte "magefettet" der av en grunn. Kvinner skal ikke ha unormal lav fettprosent, det er en grunn til at vår normale fettprosent er mye høyere enn menns. 

Hva er tynn? Det er relativt. Min definisjon er at man er tynn når man er undervektig (jeg refererer til BMI), slank når man er normalvektig, lubben når man er lettere overvektig/overvektig og så klart lider av fedme når man er sykelig overvektig, altså da er man tjukk. Jeg er selv tjukk. Folk har ulikt syn på hva som er slank og tjukk. Noen kan synes at ei som er lubben ser normal/slank ut, mens noen kan synes at ei som bare er 5 kg overvektig kan se tjukk ut. 

Anonymkode: 59669...eb2

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har den "muffintoppen" og det så kalte "magefettet" der av en grunn. Kvinner skal ikke ha unormal lav fettprosent, det er en grunn til at vår normale fettprosent er mye høyere enn menns. 

Hva er tynn? Det er relativt. Min definisjon er at man er tynn når man er undervektig (jeg refererer til BMI), slank når man er normalvektig, lubben når man er lettere overvektig/overvektig og så klart lider av fedme når man er sykelig overvektig, altså da er man tjukk. Jeg er selv tjukk. Folk har ulikt syn på hva som er slank og tjukk. Noen kan synes at ei som er lubben ser normal/slank ut, mens noen kan synes at ei som bare er 5 kg overvektig kan se tjukk ut. 

Anonymkode: 59669...eb2

Jeg trenger ikke det fettet, det har oppstått pga. for mye sukker-spising og inaktivitet.  Tulla på jobben idag og sa var tynnfeit og det er slik jeg føler meg.   Jeg har nok fett på rumpe og lår og resten av kroppen til å opprettholde kroppens funksjoner selv om jeg mister noe fett.  Mage og muffintopp er bare i veien.

Jeg liker tynne mennesker men den utrolige selvkontrollen mange av de innehar skremmer meg.  Jobbet sammen med ei som nok hadde en alt for lav BMI og husker at jeg sjelden så henne spise noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...