AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Del Skrevet 19. oktober 2020 Vi må bytte ut stolene, de vi har i dag er sort skai-stoff på rygg og sete, og bena er eik. Stuen er lys grå.. Anonymkode: 75287...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #2 Del Skrevet 19. oktober 2020 Jeg er veldig fornøyd med våre helt svarte "pinnestoler" til heltre eikebord Anonymkode: 9ee4b...072 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 19. oktober 2020 #3 Del Skrevet 19. oktober 2020 Jeg liker godt de gamle klassiske stolene. Synes den danske Y-stolen med sjøgress i setet er flott og tidløs, og den passer i alle interiører. Eldre pinnestoler, gjerne i forskjellig form og farge, synes jeg også er flott. Men vet ikke hvor behagelige de er å sitte i, så kanskje smart å ha et saueskinn oppi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karve Skrevet 19. oktober 2020 #4 Del Skrevet 19. oktober 2020 Har Svenbertil fra IKEA (svart med svarte ben, uten armlener). Bordet er i heltre eik, både ben og plate. God brukt (en sprekk etter at treet har beveget seg, blant annet) og er slump-oljet. Ser kult ut sammen, men stolene er utrolig ubehagelige. Må innrømme at de har vært en nødløsning som vi ikke har tatt oss tid og penger til å ordne opp i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. oktober 2020 #5 Del Skrevet 20. oktober 2020 Vi har disse fra Jysk til vårt spisebord i eik. Veldig fornøyd med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå