AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Noen som følger med på eller skal se den nye sesongen som sendes i USA nå? Med Clare Crawley som ungkarskvinnen. Hun har tidligere vært med som frier (til Juan Pablo), 2 ganger besøkt Bachelor in Paradise og kanskje også Winter Olympics? Første episode ble sendt 13. oktober og ny episode denne uka. Det sendes ikke på norsk tv, så det må enten strømmes eller skaffes til veie på annen måte (dessverre). ☺️ Anonymkode: 8f6cd...e33
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #2 Skrevet 19. oktober 2020 Fem pleier jo å vise det, bare en god stund senere. Jeg pleier å vente på det fordi jeg ikke tør å laste ned ting. Trodde ikke de fikk til å spille inn pga korona! Har de fått lov likevel? Jeg syns det er så rart med en såpass gammel ungkarskvinne. Hun er like gammel som meg, født i 81. Anonymkode: 34ba9...7d4
babycodex Skrevet 19. oktober 2020 #3 Skrevet 19. oktober 2020 (endret) Takk for denne kjære du! ☺️Jeg er virkelig med på denne tråden. Man kan se det på kissmovies uten å laste ned eller registrere seg. Du må google dette selv. Føler det må være lov å si når Norge virkelig ikke er i nærheten av å følge sesongtidspunktene. Ofte over et år bak jo. Håpløst. Vil også tipse om recapvideoene og previeuwvideoene til Bachelorfantake https://www.youtube.com/channel/UCppLp1K0KQ1se9SjropUq5w (min favoritt) og recapvideoene til Whit & Ry https://www.youtube.com/channel/UCRqtARCY4TptZ3YWvsElgVg på youtube. Samt reddit tråden https://www.reddit.com/r/thebachelor/ Samt bachelor nation sin youtubekanal hvor produksjonen publiserer previeuws og andre annonseringer. https://www.youtube.com/c/BachelorNation/videos Veldig gøy dersom finalen holdes unspoiled i år også uten at Reality Steve finner det ut https://realitysteve.com/ samt hans twitter. Det aller beste jeg vet med the bachelor og bachelorette er rett og slett The bachelor Nation, fellesskapet blant seerne. Syntes det er spennende lagt opp med previuews, at vi analyserer så godt vi kan for å forstå fremdriften, men produksjonen er også gode på fakeouts. Jeg kommer stort sett til å fokusere på publiseringer fra bachelor nation (produksjonsselskapet) med annonseringer eller analyser fra previuews. Men dersom noen vil diskutere noe som angår publisering i sosiale medier fra deltakerne eller reallity Steve, så bare advar om det på forhånd og legg det i spoiler tag da ☺️ Legger selv ved en spoilertag hver gang jeg vil diskutere noe som bachelorfantake eller jeg selv har analysert ut fra previuewene som publiseres i forkant av episodene, eller annen informasjon som ikke følger direkte av episoden. Ønsker forresten å diskutere viktig annonsering fra Bachelor Nation om Claire. NB! Heftig spoiler. Spoiler Bachelor Nation har publisert at Claire vil velge en av deltakerne tidlig og forlate programmet. Previuwene avslører hvem. Men vi vet ikke enda hvordan dette går seg til. Jeg tror dette skyldes at hun rett og slett var så bestemt på denne personen at sesongen ikke ville blitt spennende nok. Dessuten, alt for "the most dramatic season ever" 😂 Det er også publisert flere artikler om at hun sjekket han opp på sosiale medier på forhånd og at de skal ha snakket sammen før sesongstart. Bachelor Nation har avslørt at Tayshia Adams fra Colton Underwood sin sesong og bachelor in paradise, tar over som the bachelorette. Jeg kommer derfor ikke til å si hvem jeg tror the final 4 er og hvem hun velger til slutt før hennes dag 1 har vært. Det blir veldig gøy å se hvem Jimmi Kimmel og konen hans tror at dette blir i år. De har ofte ekstremt rett. Jeg liker Tayshia veldig godt og er egentlig ekstremt glad for denne utviklingen. Litt bekymret for om nok personer av de som allerede er der kan se for seg å bli forelsket i Tayshia, siden mange meldte seg på for Claire. Hva syntes dere om henne? Husk spoilertag. Endret 19. oktober 2020 av babycodex 1
babycodex Skrevet 19. oktober 2020 #4 Skrevet 19. oktober 2020 (endret) 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fem pleier jo å vise det, bare en god stund senere. Jeg pleier å vente på det fordi jeg ikke tør å laste ned ting. Trodde ikke de fikk til å spille inn pga korona! Har de fått lov likevel? Jeg syns det er så rart med en såpass gammel ungkarskvinne. Hun er like gammel som meg, født i 81. Anonymkode: 34ba9...7d4 Om hvordan de løser coronasituasjonen og en hendelse rundt dette. Spoiler Produksjonen har leid et hotell der hele sesongen vil foregå. Det blir nok ikke de vanlige eventyrdatene vi er vandt med. Spent på hvordan de løser dette i år. Hele produksjonen og deltakerne var i karantene ved ankomst på egne hotellrom og ble senere sluppet ut ved positiv test. På et punkt måtte Chris Harrison (programleder for de som lurer) reise hjem og fikk ikke komme tilbake før han hadde gjennomført karantene og negativ test, så tror de virkelig har tatt smittevern på alvor ☺️Spent på hvordan de har løst dette i hans fravær. Endret 19. oktober 2020 av babycodex
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #5 Skrevet 19. oktober 2020 1 time siden, babycodex skrev: Man kan se det på kissmovies uten å laste ned eller registrere seg Klarer ikke finne sesong 16 på kissmovies. Er det kissmovies.be? Takk for tipset forresten, pleide å laste ned men pc har lagt hatten på hylla. Savner å kunne se ting med en gang ! Anonymkode: df19f...4bb
babycodex Skrevet 19. oktober 2020 #6 Skrevet 19. oktober 2020 (endret) 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klarer ikke finne sesong 16 på kissmovies. Er det kissmovies.be? Takk for tipset forresten, pleide å laste ned men pc har lagt hatten på hylla. Savner å kunne se ting med en gang ! Anonymkode: df19f...4bb Prøv å google med io bak. Vil ikke sende link her. Det er lagt ut en episode. De publiseres som regel dagen etter episoden har gått på tv i statene ☺️ Endret 19. oktober 2020 av babycodex
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #7 Skrevet 19. oktober 2020 5 minutter siden, babycodex skrev: Prøv å google med io bak. Vil ikke sende link her. Der fant jeg den! Takk, du er snill 😍😍 Anonymkode: df19f...4bb 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #8 Skrevet 20. oktober 2020 15 timer siden, babycodex skrev: Prøv å google med io bak. Vil ikke sende link her. Det er lagt ut en episode. De publiseres som regel dagen etter episoden har gått på tv i statene ☺️ Hvorfor ikke link? Er det ikke lov? Anonymkode: b58e4...ff8
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #9 Skrevet 20. oktober 2020 Og man får ikke virus av de nettsidene? Er de lovlig? Er så lei av å vente på at det kommer på norsk tv! Anonymkode: 34ba9...7d4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #10 Skrevet 29. oktober 2020 Beklager at jeg har vært borte fra tråden ei stund, men ska se episode 3 i dag. Det er veldig mye å ta tak i i denne sesongen! Både når det gjelder gutta og ikke minst Clare! Vet ikke hvor mye som bør skrives i denne tråden med fare for spoling. Bør kanskje bruke spoilertag bare for å diskutere ting i hver episode også? Kommer tilbake med kommentarer seinere i kveld når jeg har sett episoden!😊 TS Anonymkode: 8f6cd...e33 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #11 Skrevet 19. januar 2021 Opp. Går på TV-Norge nå. Anonymkode: 6e0e1...439
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #12 Skrevet 22. januar 2021 Spoiler!! Leser nå på people.com at Claire og Dale Moss har gått fra hverandre. Det viser seg at Dale ikke var klar dor giftermål og barn likevel, og Claire føler seg «blindsided». Fælt å si det, men dette var en mann nesten 10 år yngre enn henne, svært kjekk. Var det ikke også endel røde flagg rundt han? Skal begynne å se på sesongen nå på Dplay. Anonymkode: 5f88e...3c6 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #13 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Spoiler!! Leser nå på people.com at Claire og Dale Moss har gått fra hverandre. Det viser seg at Dale ikke var klar dor giftermål og barn likevel, og Claire føler seg «blindsided». Fælt å si det, men dette var en mann nesten 10 år yngre enn henne, svært kjekk. Var det ikke også endel røde flagg rundt han? Skal begynne å se på sesongen nå på Dplay. Anonymkode: 5f88e...3c6 De ble jo sammen med en gang. Hun var åpenbart på et annet sted enn han. Uansett er jeg i gang med den nye sesongen av the bachelor. Helt ny mann som ikke har en historie fra the bachelorette. Litt deilig med et friskt pust. Ble mye rart i denne sesongen av the bachelorette på grunn av hele starten med Claire. Sikkert mye på grunn av covid-pausen, men likevel... Anonymkode: c543d...218
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #14 Skrevet 22. januar 2021 babycodex skrev (På 19.10.2020 den 20.49): Takk for denne kjære du! ☺️Jeg er virkelig med på denne tråden. Man kan se det på kissmovies uten å laste ned eller registrere seg. Du må google dette selv. Føler det må være lov å si når Norge virkelig ikke er i nærheten av å følge sesongtidspunktene. Ofte over et år bak jo. Håpløst. Vil også tipse om recapvideoene og previeuwvideoene til Bachelorfantake https://www.youtube.com/channel/UCppLp1K0KQ1se9SjropUq5w (min favoritt) og recapvideoene til Whit & Ry https://www.youtube.com/channel/UCRqtARCY4TptZ3YWvsElgVg på youtube. Samt reddit tråden https://www.reddit.com/r/thebachelor/ Samt bachelor nation sin youtubekanal hvor produksjonen publiserer previeuws og andre annonseringer. https://www.youtube.com/c/BachelorNation/videos Veldig gøy dersom finalen holdes unspoiled i år også uten at Reality Steve finner det ut https://realitysteve.com/ samt hans twitter. Det aller beste jeg vet med the bachelor og bachelorette er rett og slett The bachelor Nation, fellesskapet blant seerne. Syntes det er spennende lagt opp med previuews, at vi analyserer så godt vi kan for å forstå fremdriften, men produksjonen er også gode på fakeouts. Jeg kommer stort sett til å fokusere på publiseringer fra bachelor nation (produksjonsselskapet) med annonseringer eller analyser fra previuews. Men dersom noen vil diskutere noe som angår publisering i sosiale medier fra deltakerne eller reallity Steve, så bare advar om det på forhånd og legg det i spoiler tag da ☺️ Legger selv ved en spoilertag hver gang jeg vil diskutere noe som bachelorfantake eller jeg selv har analysert ut fra previuewene som publiseres i forkant av episodene, eller annen informasjon som ikke følger direkte av episoden. Ønsker forresten å diskutere viktig annonsering fra Bachelor Nation om Claire. NB! Heftig spoiler. Skjul innhold Bachelor Nation har publisert at Claire vil velge en av deltakerne tidlig og forlate programmet. Previuwene avslører hvem. Men vi vet ikke enda hvordan dette går seg til. Jeg tror dette skyldes at hun rett og slett var så bestemt på denne personen at sesongen ikke ville blitt spennende nok. Dessuten, alt for "the most dramatic season ever" 😂 Det er også publisert flere artikler om at hun sjekket han opp på sosiale medier på forhånd og at de skal ha snakket sammen før sesongstart. Bachelor Nation har avslørt at Tayshia Adams fra Colton Underwood sin sesong og bachelor in paradise, tar over som the bachelorette. Jeg kommer derfor ikke til å si hvem jeg tror the final 4 er og hvem hun velger til slutt før hennes dag 1 har vært. Det blir veldig gøy å se hvem Jimmi Kimmel og konen hans tror at dette blir i år. De har ofte ekstremt rett. Jeg liker Tayshia veldig godt og er egentlig ekstremt glad for denne utviklingen. Litt bekymret for om nok personer av de som allerede er der kan se for seg å bli forelsket i Tayshia, siden mange meldte seg på for Claire. Hva syntes dere om henne? Husk spoilertag. Veldig glad i Tayshia, men synes hun burde ha vært der med en gang i stedet for Claire. Synd at hun ble kastet ut i det på den måten, men sesongen ble jo grei nok. Anonymkode: c543d...218
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #15 Skrevet 23. januar 2021 Hva tenker dere om daten Claire hadde med Zach? Jeg føler hun har en tendens til å overreagere. Hun er veldig følsom og virker som hun blir lett stresset. Samtidig burde jo Zach bare latt henne gå, men hun burde være voksen nok til å kunne snakke med han. Claire er et år eldre enn meg, men føler hun mangler et eller annet, en slags utvikling. Er nok derfor hun også faller for en såpass ung og umoden mann. Anonymkode: 5f88e...3c6 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #16 Skrevet 23. januar 2021 Føler og hun mangler litt empati for andre som har et annet standpunkt enn henne. Hvis noen tråkker henne på tærne eller sier noe feil, så kommer klørne ut med en gang og du er svartelistet. Tror hun må lære seg at hun ikke er feilfri hun heller. Anonymkode: 5f88e...3c6
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #17 Skrevet 25. januar 2021 Men hun Clare virker helt sprø. Spoiler Ikke rart at forholdet til Dale ikke varte Anonymkode: a1d7a...9e7
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #18 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Men hun Clare virker helt sprø. Vis skjult innhold Ikke rart at forholdet til Dale ikke varte Anonymkode: a1d7a...9e7 Sant, hun har nok store problemer. Som mannen min sa: crazy eyes Anonymkode: 5f88e...3c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå