Gå til innhold

Flergangsfødende: når fødte dere etter at hodet var festet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk i dag beskjed om at hodet er festet og nå er det bare å smøre seg med tålmodhet! Er 39+2 uker, andregangs fødende. 

Når fødte du i forhold til festet hode? 😁

Anonymkode: 6c8a3...2ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm er det ikke sånn at hode ofte ikke fester seg hos fleregangsfødende? Fikk hvertfall aldri beskjed om at min var festet.. Andremann

Anonymkode: 7353b...708

Skrevet

Når hodet fester seg har ingenting å si for når man føder. Man kan gå i mange uker med festet hode (her festet det seg i uke 32 med førstemann, han ble født i uke 39), mens for flergangsfødende er det vanlig at hodet ikke fester seg i det hele tatt uten at det betyr at flergangsfødende føder senere (heller tvert i mot). Uansett er du jo rett på målstreken så det er ikke mange dagene igjen. :) 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hm er det ikke sånn at hode ofte ikke fester seg hos fleregangsfødende? Fikk hvertfall aldri beskjed om at min var festet.. Andremann

Ofte ja men hos noen fester det seg visstnok 😁

1 time siden, Arkana skrev:

Når hodet fester seg har ingenting å si for når man føder. Man kan gå i mange uker med festet hode (her festet det seg i uke 32 med førstemann, han ble født i uke 39), mens for flergangsfødende er det vanlig at hodet ikke fester seg i det hele tatt uten at det betyr at flergangsfødende føder senere (heller tvert i mot). Uansett er du jo rett på målstreken så det er ikke mange dagene igjen. :) 

Fullstendige klar over det men jeg ønsket å høre om erfaringer 😊 generelt nysgjerrig bare

Anonymkode: 6c8a3...2ad

Skrevet

Jeg fikk hvertfall aldri beskjed om at hode hadde festet seg, det lå ned i bekkenet men hadde ikke festet seg noen dager før termin. Fødte på termindato 😊 

Min første fikk jeg beskjed om hadde festet seg flere uker før jeg fødte 😊 

Skrevet

Ca 5 uker med nr 2🤪

Skrevet

Fikk beskjed om at hodet festet seg tidlig. Husker ikke når i svangerskapet, men husker jordmor sa at det var tidlig. Jeg fødte fødte til termin

Anonymkode: 5f3f0...08f

Skrevet

Med første skjedde det tidlig. Han ble igangsatt 14 dager over termin. Nr 2 var aldri fast, så måtte kjære ambulanse til sykehuset. 

Anonymkode: 39f72...299

Skrevet

Ca 1 måned 

Anonymkode: 99046...bf6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...