AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Fikk i dag beskjed om at hodet er festet og nå er det bare å smøre seg med tålmodhet! Er 39+2 uker, andregangs fødende. Når fødte du i forhold til festet hode? 😁 Anonymkode: 6c8a3...2ad
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #2 Skrevet 19. oktober 2020 Hm er det ikke sånn at hode ofte ikke fester seg hos fleregangsfødende? Fikk hvertfall aldri beskjed om at min var festet.. Andremann Anonymkode: 7353b...708
Arkana Skrevet 19. oktober 2020 #3 Skrevet 19. oktober 2020 Når hodet fester seg har ingenting å si for når man føder. Man kan gå i mange uker med festet hode (her festet det seg i uke 32 med førstemann, han ble født i uke 39), mens for flergangsfødende er det vanlig at hodet ikke fester seg i det hele tatt uten at det betyr at flergangsfødende føder senere (heller tvert i mot). Uansett er du jo rett på målstreken så det er ikke mange dagene igjen. 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #4 Skrevet 19. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hm er det ikke sånn at hode ofte ikke fester seg hos fleregangsfødende? Fikk hvertfall aldri beskjed om at min var festet.. Andremann Anonymkode: 7353b...708 Ofte ja men hos noen fester det seg visstnok 😁 1 time siden, Arkana skrev: Når hodet fester seg har ingenting å si for når man føder. Man kan gå i mange uker med festet hode (her festet det seg i uke 32 med førstemann, han ble født i uke 39), mens for flergangsfødende er det vanlig at hodet ikke fester seg i det hele tatt uten at det betyr at flergangsfødende føder senere (heller tvert i mot). Uansett er du jo rett på målstreken så det er ikke mange dagene igjen. Fullstendige klar over det men jeg ønsket å høre om erfaringer 😊 generelt nysgjerrig bare Anonymkode: 6c8a3...2ad
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #5 Skrevet 19. oktober 2020 Jeg fikk hvertfall aldri beskjed om at hode hadde festet seg, det lå ned i bekkenet men hadde ikke festet seg noen dager før termin. Fødte på termindato 😊 Min første fikk jeg beskjed om hadde festet seg flere uker før jeg fødte 😊 Anonymkode: 7353b...708
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #7 Skrevet 19. oktober 2020 Fikk beskjed om at hodet festet seg tidlig. Husker ikke når i svangerskapet, men husker jordmor sa at det var tidlig. Jeg fødte fødte til termin Anonymkode: 5f3f0...08f
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #8 Skrevet 19. oktober 2020 Med første skjedde det tidlig. Han ble igangsatt 14 dager over termin. Nr 2 var aldri fast, så måtte kjære ambulanse til sykehuset. Anonymkode: 39f72...299
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå