Gå til innhold

Har du noen gang vært i en skikkelig dårlig spiral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt var bra med meg og barna, hele familien, alt var bra. Så ble det mange selskaper også sykdom, og der inne en plass skeiet jeg ut. Med sykdommene for meg og barna så kom jeg meg liksom ikke ut av det. Og alt annet følger med. Ikke trener jeg, jeg spiser både usunt og store mengder. Det blir for lite søvn, og humøret blir deretter. Ser hvor feilen ligger og vet hva som må til. Men jeg får det ikke til. Har prøvd to uker nå, å kommer meg liksom ikke over kneika. 
Har dere noen råd?

Anonymkode: f5864...7e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jo det. Fant ut at jeg aldri kom til å komme over kneika når jeg ikke ville over kneika, og det ville jeg ikke så lenge det jeg hadde å se frem til var tristere enn det jeg prøvde å slutte med. Da jeg innså dette, tenkte jeg nøye over hva jeg virkelig ville oppnå, og dermed kunne jeg endre radikalt på hva jeg ville endre til, og så var det bare å kjøre på. 

Anonymkode: 4d731...7fb

Skrevet

Du må egentlig bare starte et sted :) f.eks denne uka kutter du godteri i ukedagene. Neste uke begynner du å lage sunne middager halve uka. Uka etter fokuserer du på søvn, og etter det sunn mat hele uka. Så kan du legge til gåtur.

Ta det steg for steg så det ikke blir for mye nytt samtidig, da tror jeg du har større sannsynlighet for å lykkes :)

Anonymkode: e4da8...a0f

• Liker 1
Skrevet

Jepp, kobberspiralen.

Anonymkode: 806a7...8e2

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, kobberspiralen.

Uffda. Det er jo spiralen som skal være inni deg og ikke du som skal være inni spiralen. Må ha vært ekstremt ubehagelige greier.

Anonymkode: 0a33a...0b9

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, kobberspiralen.

Fikk feil størrelse du da kanskje?🤣

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må egentlig bare starte et sted :) f.eks denne uka kutter du godteri i ukedagene. Neste uke begynner du å lage sunne middager halve uka. Uka etter fokuserer du på søvn, og etter det sunn mat hele uka. Så kan du legge til gåtur.

Ta det steg for steg så det ikke blir for mye nytt samtidig, da tror jeg du har større sannsynlighet for å lykkes :)

Anonymkode: e4da8...a0f

Takk, det var fin måte å se det på! Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...