AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Del Skrevet 19. oktober 2020 Har lange sykluser og uregelmessige( det varierer veldig fra 35-70) så vanskelig å finne el.. nå går jeg på trippel kur med letrozol, men har det innvirkning på NÅR el kommer? Prøver å teste, må jo bare forsette me det.. har hatt menslignende smerter noen dager å trodde el var på vei men testene er negative.. og nå er verket over.. men om jeg har lengre sykluser så er det vel lengre tid før el kommer også.. mer på syklusdag 23 nå å utålmodig.. Kan det være enklere å følge med med sånn fertilitetsmonitor? Eller tar den utgangspunkt i forje syklus? Skjønner ikke helt forskjell på alt.. Anonymkode: 42ac2...271 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #2 Del Skrevet 19. oktober 2020 Jeg tar letrozol fra dag 1 til 5 og har el dag 17 Bruker monitor Anonymkode: 208d1...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #3 Del Skrevet 19. oktober 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tar letrozol fra dag 1 til 5 og har el dag 17 Bruker monitor Anonymkode: 208d1...ef5 Herlig.. jeg trodde jeg fikk el men testene sier nei.. fant en monitor på apoteket til 1600kr er det noe å satse på istedenfor testere? Anonymkode: 42ac2...271 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #4 Del Skrevet 19. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har lange sykluser og uregelmessige( det varierer veldig fra 35-70) så vanskelig å finne el.. nå går jeg på trippel kur med letrozol, men har det innvirkning på NÅR el kommer? Prøver å teste, må jo bare forsette me det.. har hatt menslignende smerter noen dager å trodde el var på vei men testene er negative.. og nå er verket over.. men om jeg har lengre sykluser så er det vel lengre tid før el kommer også.. mer på syklusdag 23 nå å utålmodig.. Kan det være enklere å følge med med sånn fertilitetsmonitor? Eller tar den utgangspunkt i forje syklus? Skjønner ikke helt forskjell på alt.. Anonymkode: 42ac2...271 Jeg har både tatt enkel dose og dobbel dose Letrozol. Trodde dobbel ville gi meg eggløsning tidligere, men den kom på cd 20 uansett styrke. Jeg bruker billig eggløsningtester som bekrefter når EL skjer, og får menstruasjon akkurat 14 dager etterpå. Anonymkode: 4e952...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #5 Del Skrevet 19. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herlig.. jeg trodde jeg fikk el men testene sier nei.. fant en monitor på apoteket til 1600kr er det noe å satse på istedenfor testere? Anonymkode: 42ac2...271 Ja det syns jeg absolutt. Føler det er tusen ganger mer pålitelig enn de strimlene som aldri blir positive og som må tolkes som positive når de er nesten positive fordi 'blablabla'. Jeg har ikke blitt gravid med monitoren enda, men det er ikke monitoren sin feil. Det er digg med monitor. Lav, høy, peak eller gravid. Utrolig deilig. Disse strimlene er jo ikke så billige om man må ta flere om dagen og over lang tid, eller tempe samtidig eller registrere det ene elelr andre. Blir fort mye penger og mye psykisk stress Anonymkode: 208d1...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå