AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Er litt nysgjerrig på hvilke ulike erfaringer dere har med å nå ulike «milepæler» og lignende i forhold. Skriv gjerne hvor langt ut i forholdet, tidsmessig, dere opplevde følgende. Føl dere fri til å utdype om ønskelig. :) 1. Hvor lang tid tok det før dere kalte dere kjærester? 2. Hvor lang tid tok det før du/dere følte at dere elsket hverandre, og hvor lang tid tok det før det ble det sagt? 3. Når møtte dere partners venner, og når møtte dere familie? 4. Hvor lang tid tok det før krangling begynte å oppstå mellom dere? 5. Hvor lenge var dere nyforelsket? Og hvordan var tidslinjen mtp sex (hvor lenge var det «kaninknulling» før det roet seg)? 6. Hvor lenge var dere kjærester før dere flyttet sammen? Anonymkode: 28e19...02d
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #2 Skrevet 19. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er litt nysgjerrig på hvilke ulike erfaringer dere har med å nå ulike «milepæler» og lignende i forhold. Skriv gjerne hvor langt ut i forholdet, tidsmessig, dere opplevde følgende. Føl dere fri til å utdype om ønskelig. 1. Hvor lang tid tok det før dere kalte dere kjærester? Møttes online, pratet sammen i ca 6mnd før vi møttes. 1dag inn ble vi kjærester. 2. Hvor lang tid tok det før du/dere følte at dere elsket hverandre, og hvor lang tid tok det før det ble det sagt? Han sa det etter ca 3mnd, jeg brukte nok et års tid på å si det. Følte det skikkelig rundt 6mnds tid, men hadde av diverse grunner problemer med å si det da. 3. Når møtte dere partners venner, og når møtte dere familie? Tok ca 1 1/2år, mest fordi vi bodde på andre siden av landet fra familie og venner. Og prioritere jobb, sparing til egenkapital og studier istedenfor å reise hjem i ferier. 4. Hvor lang tid tok det før krangling begynte å oppstå mellom dere? Har aldri kranglet skikkelig. Vi kan godt være veldig uenige, men vi er begge to opptatt av å prate om ting, og åpen kommunikasjon fra oss begge har vært prioritert fra starten. Og kan fint være enig om å være uenig. Og inngå kompromisser er en viktig del. Samt at vi er flinke til å gi hverandre rom og fred når det trengs. 5. Hvor lenge var dere nyforelsket? Og hvordan var tidslinjen mtp sex (hvor lenge var det «kaninknulling» før det roet seg)? På noen måter er jeg det fremdeles, kan til tider få sommerfugler i magen når han ser på meg. Han sier og oppfører seg på samme måte i forhold til meg. "Knulle som kaniner" gjør vi i perioder, gjerne ferier hvor vi kan ta oss tiden til det. I dagliglivet er det mellom 4-10ganger i uka, alt ettersom hvordan vi jobber og hva som er planlagt den uka. Selvfølgelig er det unntak hvor sexlivet går opp og ned. 6. Hvor lenge var dere kjærester før dere flyttet sammen? Kjærester i 3uker, flyttet sammen, forlovet oss etter 4mnd. Giftet oss etter 2år. Vært sammen i 12år nå. Jeg er 33 og han 38, og vi gleder oss til mange flere gode år sammen. Anonymkode: 28e19...02d Anonymkode: f39e1...fdd
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #3 Skrevet 19. oktober 2020 1. Hvor lang tid tok det før dere kalte dere kjærester? -1 uke. Vi var 16 og 17 da. 2. Hvor lang tid tok det før du/dere følte at dere elsket hverandre, og hvor lang tid tok det før det ble det sagt? -ca 6 mnd når jeg følte det, og 9 mnd når jeg sa det. 3. Når møtte dere partners venner, og når møtte dere familie? - Venner, fortløpende. Kjente noen av vennene hans før jeg kjente han og vise versa. Møtte familien etter ca 6 mnd, jeg kom på middagsbesøk. 4. Hvor lang tid tok det før krangling begynte å oppstå mellom dere? -ca 1.5 år før første store krangel. Dette er den største vi har hatt ila 10 år, og varte i 4 mnd. Var pga avstanden mens vi studerte. 5. Hvor lenge var dere nyforelsket? Og hvordan var tidslinjen mtp sex (hvor lenge var det «kaninknulling» før det roet seg)? -Nyforelsket i ca 4 år, mye pga avstandsforhold og at vi møttes max hver 6 uke en helg. Så mye knulling mens vi var ilag i helger og ferier. 6. Hvor lenge var dere kjærester før dere flyttet sammen? -4 år. Anonymkode: cfbc8...1b4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #4 Skrevet 19. oktober 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er litt nysgjerrig på hvilke ulike erfaringer dere har med å nå ulike «milepæler» og lignende i forhold. Skriv gjerne hvor langt ut i forholdet, tidsmessig, dere opplevde følgende. Føl dere fri til å utdype om ønskelig. 1. Hvor lang tid tok det før dere kalte dere kjærester? 2. Hvor lang tid tok det før du/dere følte at dere elsket hverandre, og hvor lang tid tok det før det ble det sagt? 3. Når møtte dere partners venner, og når møtte dere familie? 4. Hvor lang tid tok det før krangling begynte å oppstå mellom dere? 5. Hvor lenge var dere nyforelsket? Og hvordan var tidslinjen mtp sex (hvor lenge var det «kaninknulling» før det roet seg)? 6. Hvor lenge var dere kjærester før dere flyttet sammen? Anonymkode: 28e19...02d 1. Hvor lang tid tok det før dere kalte dere kjærester? Datet i 6 mnd 2. Hvor lang tid tok det før du/dere følte at dere elsket hverandre, og hvor lang tid tok det før det ble det sagt? Følte meg elsket etter 7-8 mnd. Sa det etter ca ett år. 3. Når møtte dere partners venner, og når møtte dere familie? Venner mens vi datet. Familie etter halvt år ca 4. Hvor lang tid tok det før krangling begynte å oppstå mellom dere? Etter halvt år som kjærester. 5. Hvor lenge var dere nyforelsket? Og hvordan var tidslinjen mtp sex (hvor lenge var det «kaninknulling» før det roet seg)? Ca 1 år. 6. Hvor lenge var dere kjærester før dere flyttet sammen? 8 mnd. Men leide da ut ene boligen. Kjøpte sammen etter 2 år. Ble forlovet etter 4,5 år. Får første barn sammen etter 5,5 år. Anonymkode: 4aceb...e13
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #5 Skrevet 19. oktober 2020 1. Hvor lang tid tok det før dere kalte dere kjærester? Det tok vel rundt 3 måneder. 2. Hvor lang tid tok det før du/dere følte at dere elsket hverandre, og hvor lang tid tok det før det ble det sagt? Samme dag vi bestemte oss for å være kjærester. Så - 3 måneder. 3. Når møtte dere partners venner, og når møtte dere familie? Før vi ble kjærester. Vi var 16 og 18år og bodde hjemme, så det ble naturlig å hilse på foreldre når vi skulle henge sammen eller overnatte. Venner traff vi gjerne på fest, osv. 4. Hvor lang tid tok det før krangling begynte å oppstå mellom dere? Det tok bare noen måneder, men var sjelden vært store greier. Det kom først da vi flyttet sammen. Jeg hadde bodd alene før, han hadde bodd på "hotell" hos sin mor. Det ble litt gnisninger da. 5. Hvor lenge var dere nyforelsket? Og hvordan var tidslinjen mtp sex (hvor lenge var det «kaninknulling» før det roet seg)? Kanskje rundt 4 år. Avstandsforhold de første 2 årene holdt gnisten ved like, og ellers var sexlysten til begge to en del høyere når vi var mye yngre. 6. Hvor lenge var dere kjærester før dere flyttet sammen? Vi flyttet sammen etter 2 år, da jeg ble 18. Anonymkode: 21eab...97f
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #6 Skrevet 19. oktober 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1. Hvor lang tid tok det før dere kalte dere kjærester? En måneds tid tenker jeg. 2. Hvor lang tid tok det før du/dere følte at dere elsket hverandre, og hvor lang tid tok det før det ble det sagt? Han sa det i fylla (på nyttårsaften) etter i underkant av en måned. Jeg lo litt av han og sa at vi tar dette en annen gang. En måneds tid senere følte jeg meg klar for å si det. Han sa at han elsket meg også, og at han mente det den kvelden han først sa det. 3. Når møtte dere partners venner, og når møtte dere familie? Hehe.. Da vi møttes var det ingen av oss som bodde for seg slev, og det tok vel en uke før jeg var hjemme og hilste på foreldrene hans. Vennegjengen hans traff jeg også etter ca en uke, da jeg ble invitert med på et julebord. Med oss gikk det fort i starten. Men det føltes veldig naturlig. 4. Hvor lang tid tok det før krangling begynte å oppstå mellom dere? Etter kanskje 10 måneder begynte vi å krangle litt. Etter et år kjøpte jeg leilighet og da flyttet vi sammen. De første månedene som samboere ble det litt krangling, men det ga seg relativt fort. Nå har vi bodd sammen i ca et år, og krangler veldig slendent. 5. Hvor lenge var dere nyforelsket? Og hvordan var tidslinjen mtp sex (hvor lenge var det «kaninknulling» før det roet seg)? Han var litt usikker på selg selv i starten, men da vi kom "skikkelig i gang" etter en måneds tid, varte vel kaninknullingen i noen måneder før det roet seg gradvis. Nå har vi mye sex i perioder, og lite i andre perioder. 6. Hvor lenge var dere kjærester før dere flyttet sammen? Vi flyttet sammen etter ett år. Det høres kanskje lite ut, men det føltes naturlig for oss. Vi bodde begge hjemme hos foreldrene våre. Da jeg hadde spart nok egenkapital til å kjøpe leilighet, gjorde jeg det, og han flyttet inn med meg. Det har gått veldig fint. Det har også vært en trygghet at leiligheten er min (ikke vår) slik at jeg har et trygt sted å bo også dersom det skulle skjære seg. Anonymkode: 8a80b...b55
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #7 Skrevet 19. oktober 2020 1. Hvor lang tid tok det før dere kalte dere kjærester? 4 mnd. Ville gått litt fortere om vi ikke hadde hatt avstandsforhold. 2. Hvor lang tid tok det før du/dere følte at dere elsket hverandre, og hvor lang tid tok det før det ble det sagt? Ca 4 mnd før jeg følte det, 8 mnd før vi sa det på romantisk ferie. 3. Når møtte dere partners venner, og når møtte dere familie? Møtte mange før vi offisielt var sammen pga artige omstendigheter. 4. Hvor lang tid tok det før krangling begynte å oppstå mellom dere? Vi har faktisk aldri kranglet. 5. Hvor lenge var dere nyforelsket? Og hvordan var tidslinjen mtp sex (hvor lenge var det «kaninknulling» før det roet seg)? Fremdeles nyforelsket 3 år etter. Har nok litt med tidligere avstand å gjøre, men er veldig glad for det. Sex har vært jevnt hele veien, ingen store endringer, men selvsagt annerledes når man bor sammen vs når man har avstandsforhold og kun ser hverandre annenhver måned eller hver tredje måned. 6. Hvor lenge var dere kjærester før dere flyttet sammen? 2 år med avstandsforhold (fra starten) hvor han bodde i et annet land, før han flyttet hjem og vi flyttet sammen. Teknisk sett 1 år og 10 mnd fra vi ble sammen. Anonymkode: 1dc92...351
Hunmedham Skrevet 19. oktober 2020 #8 Skrevet 19. oktober 2020 1. Hvor lang tid tok det før dere kalte dere kjærester? Tre dager. 2. Hvor lang tid tok det før du/dere følte at dere elsket hverandre, og hvor lang tid tok det før det ble det sagt? Han sa det til meg før en måned var gått. Jeg husker ikke når jeg sa det tilbake. 3. Når møtte dere partners venner, og når møtte dere familie? Vennene den første uken, familie etter 1-2 måneder. 4. Hvor lang tid tok det før krangling begynte å oppstå mellom dere? Vi kranglet etter ca seks måneder. 5. Hvor lenge var dere nyforelsket? Og hvordan var tidslinjen mtp sex (hvor lenge var det «kaninknulling» før det roet seg)? 2 år. Siden har det vært nye bølger av mer sex. 6. Hvor lenge var dere kjærester før dere flyttet sammen? 2,5 år. Vi har nå bodd sammen i 31 år.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #9 Skrevet 19. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er litt nysgjerrig på hvilke ulike erfaringer dere har med å nå ulike «milepæler» og lignende i forhold. Skriv gjerne hvor langt ut i forholdet, tidsmessig, dere opplevde følgende. Føl dere fri til å utdype om ønskelig. 1. Hvor lang tid tok det før dere kalte dere kjærester? 2. Hvor lang tid tok det før du/dere følte at dere elsket hverandre, og hvor lang tid tok det før det ble det sagt? 3. Når møtte dere partners venner, og når møtte dere familie? 4. Hvor lang tid tok det før krangling begynte å oppstå mellom dere? 5. Hvor lenge var dere nyforelsket? Og hvordan var tidslinjen mtp sex (hvor lenge var det «kaninknulling» før det roet seg)? 6. Hvor lenge var dere kjærester før dere flyttet sammen? Anonymkode: 28e19...02d 1. Kalte oss kjærester fom første date! 2. Vi prater ikke sånn. Men vi roser hverandre❤ 3. Vi er ikke helt der ennå. Jeg har møtt en del av hans bekjente og han har møtt broren min. 4. Vi tar ting der og da. Blir ferdige med dem uten krangel. 5. Det er mye som gror fram mellom oss fortsatt. Snart halvtannet år ilag. Vi hadde faktisk aldri en typisk kaninknullingperiode, blei sammen da jeg jobba og tok praksis samtidig. Har vel oftere sex nå som jeg er ferdig! 6. Vi har snakka om at han skal flytte nær meg. Foreløpige er livet som særboer fint, vi jobber en del om hverandre, så om vi skal flytte sammen bør vi ha to soverom eller et gjesterom. Anonymkode: 336bf...904
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #10 Skrevet 19. oktober 2020 Jeg husker lite spesifikt merker jeg. Den første tiden vi datet gjorde vi så mye, reiste så mye og tiden gikk veldig fort. Når jeg oppgir tid, er det tiden fra første date. 1. Hvor lang tid tok det før dere kalte dere kjærester? Etter ca. tre-fire måneder sa han (en fuktig kveld ute riktignok) at han var forelsket i meg, og det var vel omtrent på denne tiden vi ble offisielt eksklusive. Ingen av oss datet noen andre etter vi traff hverandre, men da var det mer uttalt. Det gikk lengre tid før vi aktivt sa "kjæresten min", men vi var i praksis det. 2. Hvor lang tid tok det før du/dere følte at dere elsket hverandre, og hvor lang tid tok det før det ble det sagt? Det tok lang tid før jeg følte på elsket, men jeg har ikke hatt et så langt forhold før og aldri sagt det til noen, så terskelen er høy. Han sa det etter ca. halvannet år, og jeg sa det tilbake. Men vi pleier ikke si slikt så mye, det er ikke viktig for meg. 3. Når møtte dere partners venner, og når møtte dere familie? Møtte hverandres venner en kveld vi begge var ute på byen etter et par måneder, men det var en kortere introduksjon. Han traff mine søsken etter ca. et år, og mine foreldre like etter det. Jeg traff hans en stund senere. Etter halvannet år ble vi ganske "integrert", og jeg har hilst på flere gode venner og vennepar. 4. Hvor lang tid tok det før krangling begynte å oppstå mellom dere? Vi krangler nesten ikke. Dårlig stemning noen ganger og uenigheter, men vi klarer jobbe gjennom det ila. en dag. Ingen av oss er typen til å heve stemmen. 5. Hvor lenge var dere nyforelsket? Og hvordan var tidslinjen mtp sex (hvor lenge var det «kaninknulling» før det roet seg)? Vært sammen to år nå, og føler oss ganske forelsket, kosete og vil være nær hverandre ennå. "Kaninknullingen" i betydning tre ganger på en natt varte ikke veldig lenge. Vi har hatt ganske stabil sex med 3-4 ganger uken etter det, og har det fortsatt. 6. Hvor lenge var dere kjærester før dere flyttet sammen? Flytter sammen neste år antakeligvis, da har vi vel vært sammen 2,5 år. Anonymkode: 8944b...816
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå