AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Syntes dere det er helt OK at kjæresten henger med folk han tidligere har rotet med, eller gjør det ingenting for dere? Hvordan hadde dere reagert hvis han sa han savnet å være med noen venninner, som han også tidligere har ligget med? Anonymkode: 06003...707
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #2 Skrevet 19. oktober 2020 Nei. Ikke greit. Min gjør også det, men nekter for det. Anonymkode: ee20c...9ff 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #3 Skrevet 19. oktober 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syntes dere det er helt OK at kjæresten henger med folk han tidligere har rotet med, eller gjør det ingenting for dere? Hvordan hadde dere reagert hvis han sa han savnet å være med noen venninner, som han også tidligere har ligget med? Anonymkode: 06003...707 Ender alltid i utroskap. Anonymkode: e6e42...dd0 4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #4 Skrevet 19. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Ikke greit. Min gjør også det, men nekter for det. Anonymkode: ee20c...9ff Nekter han for å ha vært med de? Ikke til å stole på da Anonymkode: 06003...707 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #5 Skrevet 19. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ender alltid i utroskap. Anonymkode: e6e42...dd0 Det jeg er redd for. Er ikke særlig betryggende å vite at han har vært keen på denne venninnen før og savner å være med henne Anonymkode: 06003...707
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #6 Skrevet 19. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det jeg er redd for. Er ikke særlig betryggende å vite at han har vært keen på denne venninnen før og savner å være med henne Anonymkode: 06003...707 Fortsetter han kontakten så står de på vent for han. Han vet hvilke knapper han skal trykke på for å få de til sengs. Han må bare finne riktig måte å skjule det for deg først. Anonymkode: e6e42...dd0 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #7 Skrevet 19. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fortsetter han kontakten så står de på vent for han. Han vet hvilke knapper han skal trykke på for å få de til sengs. Han må bare finne riktig måte å skjule det for deg først. Anonymkode: e6e42...dd0 Hva tenker du om at de har vært veldige gode venner, før meg og han ble kjærester? Gjør det noe annerledes? Anonymkode: 06003...707
Gjest EmKay Skrevet 19. oktober 2020 #8 Skrevet 19. oktober 2020 Så lenge jeg får beskjed om at de skal henge sammen, på lik linje som at han gir beskjed dersom han stikker til en kompis, så ser jeg ikke problemet. Man har et liv før hverandre, og man skal ikke måtte kutte ut venner av det motsatte kjønn bare fordi man får seg kjæreste. Jeg stoler på kjæresten min, og han "får" henge med akkurat de han vil. ("får" fordi det strengt talt ikke er opp til meg. Vi nekter hverandre ikke ting, det fører aldri til noe godt) Dersom han skulle vise seg å ikke være til å stole på, er han en dritt som ikke fortjener meg. Uansett kommer det ikke noe godt ut av å spekulere, være sjalu, kontrollerende eller nekte/stille ultimatumer. Så slapp av, det er heldigvis ikke sånn at storparten av menn er drittsekker, selv om de som skriker høyest på KG kan få det til å høres sånn ut i blant.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #9 Skrevet 19. oktober 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syntes dere det er helt OK at kjæresten henger med folk han tidligere har rotet med, eller gjør det ingenting for dere? Hvordan hadde dere reagert hvis han sa han savnet å være med noen venninner, som han også tidligere har ligget med? Anonymkode: 06003...707 Det jeg har uthevet tenker jeg! Anonymkode: f063e...5dc
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #10 Skrevet 19. oktober 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det jeg er redd for. Er ikke særlig betryggende å vite at han har vært keen på denne venninnen før og savner å være med henne Anonymkode: 06003...707 Stoler du ikke kjæresten din er ikke forholdet liv laga Anonymkode: f063e...5dc 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #11 Skrevet 19. oktober 2020 4 minutter siden, EmKay skrev: Så lenge jeg får beskjed om at de skal henge sammen, på lik linje som at han gir beskjed dersom han stikker til en kompis, så ser jeg ikke problemet. Man har et liv før hverandre, og man skal ikke måtte kutte ut venner av det motsatte kjønn bare fordi man får seg kjæreste. Jeg stoler på kjæresten min, og han "får" henge med akkurat de han vil. ("får" fordi det strengt talt ikke er opp til meg. Vi nekter hverandre ikke ting, det fører aldri til noe godt) Dersom han skulle vise seg å ikke være til å stole på, er han en dritt som ikke fortjener meg. Uansett kommer det ikke noe godt ut av å spekulere, være sjalu, kontrollerende eller nekte/stille ultimatumer. Så slapp av, det er heldigvis ikke sånn at storparten av menn er drittsekker, selv om de som skriker høyest på KG kan få det til å høres sånn ut i blant. Enig med deg Anonymkode: ac597...1f5 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #12 Skrevet 19. oktober 2020 11 minutter siden, EmKay skrev: Så lenge jeg får beskjed om at de skal henge sammen, på lik linje som at han gir beskjed dersom han stikker til en kompis, så ser jeg ikke problemet. Man har et liv før hverandre, og man skal ikke måtte kutte ut venner av det motsatte kjønn bare fordi man får seg kjæreste. Jeg stoler på kjæresten min, og han "får" henge med akkurat de han vil. ("får" fordi det strengt talt ikke er opp til meg. Vi nekter hverandre ikke ting, det fører aldri til noe godt) Dersom han skulle vise seg å ikke være til å stole på, er han en dritt som ikke fortjener meg. Uansett kommer det ikke noe godt ut av å spekulere, være sjalu, kontrollerende eller nekte/stille ultimatumer. Så slapp av, det er heldigvis ikke sånn at storparten av menn er drittsekker, selv om de som skriker høyest på KG kan få det til å høres sånn ut i blant. Du høres ut som en veldig bra kjæreste. Jeg nekter aldri kjæresten min noe, men sier ifra om det er noe jeg ikke er like komfortabel med så får han ta et valg derfra. Noe vi har slitt ganske mye med er at han selv ikke ser hva han gjør «galt». Han gjør ting jeg personlig ikke syntes er helt 100 prosent okei, men skjønner ikke hvorfor før jeg selv gjør det samme. Må bare oppklare at dette ikke er noe utroskap eller hevn osv fra min side. Anonymkode: 06003...707
Gjest EmKay Skrevet 19. oktober 2020 #13 Skrevet 19. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du høres ut som en veldig bra kjæreste. Jeg nekter aldri kjæresten min noe, men sier ifra om det er noe jeg ikke er like komfortabel med så får han ta et valg derfra. Noe vi har slitt ganske mye med er at han selv ikke ser hva han gjør «galt». Han gjør ting jeg personlig ikke syntes er helt 100 prosent okei, men skjønner ikke hvorfor før jeg selv gjør det samme. Må bare oppklare at dette ikke er noe utroskap eller hevn osv fra min side. Anonymkode: 06003...707 Takk for det, jeg prøver så godt jeg kan - uten at at skal gå på bekostning av min egen lykke ❤️ Det er helt innafor å gi beskjed om at du ønsker/ikke ønsker noe, så får han selv velge om det er noe han kan/vil ta hensyn til eller ikke. Og min fyr er heller ikke alltid så flink til å sette seg i mine sko før jeg forklarer det tydelig, så jeg skjønner hvordan du har det der. Men for mange, meg selv inkludert, er tillit noe som ikke nødvendigvis kommer helt av seg selv. Jeg hadde opplevd en del utroskap tidligere som påvirket mitt forhold til min nåværende samboer i starten. Jeg måtte på et tidspunkt rett og slett innse at usikkerheten i hovedsak var mitt problem og måtte bestemme meg for å stole på han. Det ble noen kjipe stunder for meg selv mens jeg jobbet med egen usikkerhet, men med tiden ble jeg mer sikker både i meg selv og i forholdet vårt, slik at vi i dag stoler 1000% på hverandre. Og vi er begge enige om at vi har det slik fordi vi får muligheten til å være våre egne personer samtidig som vi har det fint sammen.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #14 Skrevet 19. oktober 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker du om at de har vært veldige gode venner, før meg og han ble kjærester? Gjør det noe annerledes? Anonymkode: 06003...707 To anledninger nær meg så betydde ikke det noe. Har de drevet på en gang så gjør de det igjen, så lenge de fortsetter å henge sammen. Anonymkode: e6e42...dd0
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #15 Skrevet 19. oktober 2020 Jeg er i en venninnegjeng, og kjæresten min i en guttegjeng, og i de to gjengene har «alle» rotet med hverandre. Så jeg har rotet med flere av hans beste kompiser før vi ble sammen, og han har rotet med flere av mine beste venninner før vi ble sammen. Vi henger begge sammen med folk vi har hatt noe med å gjøre med tidligere, både sammen og alene og det har aldri plaget oss. Typen min kan til og med diskutere med to av kompisene sine om hvordan det var for dem å være med meg, og synes det er kjempeunderholdende å snakke om 🙃 Anonymkode: b58b2...9db 1
Oktava Skrevet 19. oktober 2020 #16 Skrevet 19. oktober 2020 Samboeren min hadde ei bestevenninne som han var veldig keen på og hadde prøvd seg på opptil flere ganger før han møtte meg. Hun hadde han også rundt lillefingeren en periode og ble vel ganske sjalu når jeg kom inn i bildet. Jeg likte jo ikke at han var med henne alene støtt og stadig, men jeg nektet han aldri å treffe henne. Tillitt har alltid vært viktig for meg. Og nå etter 5 år, er hun en av mine beste venninner og som jeg hadde æren av å være forlover da hun giftet seg for ett år siden.
bewe Skrevet 19. oktober 2020 #17 Skrevet 19. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Ikke greit. Min gjør også det, men nekter for det. Anonymkode: ee20c...9ff Min også. Hva sier du når han nekter?
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #18 Skrevet 19. oktober 2020 Nei, og ja. Jeg hadde blitt såret Anonymkode: 1c5d2...f08
Jdz Skrevet 19. oktober 2020 #19 Skrevet 19. oktober 2020 Med mindre man skal bytte ut hele omgangskretsen sin kan det jo av og til være uunngåelig. Samtidig så er det jo som regel en grunn til at eks er eks. Så lenge jeg er sammen med en partner jeg stoler på så gjør det meg egentlig ingen ting, så lenge det er åpenhet rundt det. 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #20 Skrevet 19. oktober 2020 17 minutter siden, Jdz skrev: Med mindre man skal bytte ut hele omgangskretsen sin kan det jo av og til være uunngåelig. Samtidig så er det jo som regel en grunn til at eks er eks. Så lenge jeg er sammen med en partner jeg stoler på så gjør det meg egentlig ingen ting, så lenge det er åpenhet rundt det. Her er det ikke en eks det er snakk om. Dette har vært en god venninne han har rotet med et par ganger før og vært keen på. Han tok det ikke videre grunnet at han ikke turte. Han har også sovet hos henne, i samme seng, når hun hadde kjæreste og hun har ikke fortalt det til kjæresten Anonymkode: 06003...707
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå