AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Jeg opererte i skjeden for en tid tilbake og jeg finner ingenting om dette på nett. Jeg turte omsider å være intim med kjæresten etter 4 uker (ingen sex enda,bare litt kos og en liten finger inn for å kjenne hvordan ting er) og jeg ble litt forundret. Det var veldig hardt inni der,ikke bløtt slik som før og det føltes som et arr... på en måte. Og noe som kjentes som sting?! Men det ble operert med tråd som skal forsvinne av seg selv... Jeg prøvde nå å se inn med speil men klarer ikke helt å se selv,prøvde å ta bilde men veldig vanskelig. Ikke for å vise her inne altså men for å kunne zoome... Det jeg ser er liksom en slags strek med samme farge som, ja la oss si navlestrengen til baby etter fødsel.. altså litt hvit/beige/blå ish... Aner ikke hvilken farge de har på tråden de brukte men kan dette bare være arr?! Det føles så hardt, både jeg og kjæresten trodde det var sting. Men er så usikker... De skulle jo forsvinne av seg selv... (er snart 5 uker siden operasjon,de burde være borte da eller?) Anonymkode: eac40...2f0
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #2 Skrevet 19. oktober 2020 Siden du er så usikker, ta deg en tur til gynekolog for en sjekk. Har selv hatt operasjoner i skjeden, som ikke grodde som det skulle.. mye komplikasjoner. Ta tak i det så fort som mulig! Anonymkode: f7a4d...0eb 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #3 Skrevet 19. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden du er så usikker, ta deg en tur til gynekolog for en sjekk. Har selv hatt operasjoner i skjeden, som ikke grodde som det skulle.. mye komplikasjoner. Ta tak i det så fort som mulig! Anonymkode: f7a4d...0eb Ja jeg skal på en sjekk om en drøy uke, så jeg får heldigvis sjekket det da men tenkte bare å høre om noen hadde erfaring å dele Anonymkode: eac40...2f0 1
Ulven Skrevet 19. oktober 2020 #4 Skrevet 19. oktober 2020 Jeg er operert to ganger for rectocele, og det tar lang tid før arrvevet går fra hardt til mykt. Så etter 5 uker er du trolig ikke halvveis i prosessen engang. Jeg husker ikke eksakt hvor lenge det tok før jeg merket at arret ble mer mykt, men hvis jeg sier tre måneder så tar jeg nok ikke i. Vi mennesker bryter ned sting i forskjellig tempo, så det er mulig du er en som bryter ned sakte.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #5 Skrevet 19. oktober 2020 3 minutter siden, Ulven skrev: Jeg er operert to ganger for rectocele, og det tar lang tid før arrvevet går fra hardt til mykt. Så etter 5 uker er du trolig ikke halvveis i prosessen engang. Jeg husker ikke eksakt hvor lenge det tok før jeg merket at arret ble mer mykt, men hvis jeg sier tre måneder så tar jeg nok ikke i. Vi mennesker bryter ned sting i forskjellig tempo, så det er mulig du er en som bryter ned sakte. Tusen takk for svar Sier du det? Ja da må jeg nok belage meg på å vente en stund kan jeg spørre deg når du prøvde å ha sex igjen og hvordan det føltes? For dere begge? Anonymkode: eac40...2f0
Ulven Skrevet 19. oktober 2020 #6 Skrevet 19. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tusen takk for svar Sier du det? Ja da må jeg nok belage meg på å vente en stund kan jeg spørre deg når du prøvde å ha sex igjen og hvordan det føltes? For dere begge? Anonymkode: eac40...2f0 Tja det tok nok en stund, så et par måneder vil jeg anta. Det føltes rart og stivt i starten, og ikke minst med en følelse av at nå revner hele arret, men så myknet det over tid, og ting normalisertes. Jeg har ikke spurt mannen min så nøye hva han følte, men han var fornøyd som det var, så dette var et "problem" som var mer mitt.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #7 Skrevet 19. oktober 2020 1 time siden, Ulven skrev: Tja det tok nok en stund, så et par måneder vil jeg anta. Det føltes rart og stivt i starten, og ikke minst med en følelse av at nå revner hele arret, men så myknet det over tid, og ting normalisertes. Jeg har ikke spurt mannen min så nøye hva han følte, men han var fornøyd som det var, så dette var et "problem" som var mer mitt. Ok Tusen takk for svar Anonymkode: eac40...2f0
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #8 Skrevet 19. oktober 2020 Vet dessverre ingenting om det du etterspør, men hvorfor har du operert? Jeg er vid som en låvedør og har et svært dårlig sexliv som følge av det. Har lyst til å bli strammere. Anonymkode: 2292f...812
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #9 Skrevet 19. oktober 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet dessverre ingenting om det du etterspør, men hvorfor har du operert? Jeg er vid som en låvedør og har et svært dårlig sexliv som følge av det. Har lyst til å bli strammere. Anonymkode: 2292f...812 Har hatt fremre vaginal plastikk etter fødsel Var også ganske vid,men det var ikke derfor jeg opererte, mer fysiske plager. Anonymkode: eac40...2f0
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #10 Skrevet 19. oktober 2020 Tråden som normalt brukes til å sy med kan ta tre mnd før den løser seg opp. Det er normalt å få arrvev der man syr, uansett hvor det er på kroppen, du må gi det tid før det blir mer begevelig. Anonymkode: 04a9b...e17
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #11 Skrevet 19. oktober 2020 Her føltes det hardt, vondt og som om jeg var blitt for lite dyp og fleksibel en stund etter operasjonen. Noen måneder faktisk. Etter det gikk det seg til, og nå føles det mykt, fint og fleksibelt igjen, og jeg tenker ikke lenger over at jeg har hatt en operasjon der til vanlig. Det gikk seg helt fint til. Anonymkode: 8013d...897
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #12 Skrevet 19. oktober 2020 Spørsmål til dere som har operert fremre veggen: ble dere noe trangere i skjeden? Ble eventuell urinlekkasje bedre? Det er tydeligvis et ganske vanlig problem, som få snakker høyt om.... Anonymkode: d41c5...8ee
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #13 Skrevet 19. oktober 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørsmål til dere som har operert fremre veggen: ble dere noe trangere i skjeden? Ble eventuell urinlekkasje bedre? Det er tydeligvis et ganske vanlig problem, som få snakker høyt om.... Anonymkode: d41c5...8ee Det er ingen som snakker om det dessverre. Jeg for min del har nettopp operert så jeg kan ikke svare på spørsmålene dine enda Men både jeg og kjæresten syns det er trangere foreløpig med bare å ha kjent med fingrene..og ang urinlekkasjer så kan jeg bare spekulere,det kjennes bedre foreløpig men jeg har ikke gjort de store sprellene enda så det gjenstår å se Anonymkode: eac40...2f0
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #14 Skrevet 19. oktober 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørsmål til dere som har operert fremre veggen: ble dere noe trangere i skjeden? Ble eventuell urinlekkasje bedre? Det er tydeligvis et ganske vanlig problem, som få snakker høyt om.... Anonymkode: d41c5...8ee Jeg ble kvitt urinlekkasje, og jeg fikk en følelse av å være trangere og ha bedre kontroll på musklene der generelt. Mannen syntes jeg ble for trang og for lite fleksibel en stund, og var litt bekymret for at det skulle bli slik for alltid. Han hadde ikke følt problemene jeg hadde kjent på i forkant, og han var lettet da det etterhvert ble mindre trangt og mer fleksibelt igjen, da arrvev ikke var så hardt lenger. Nå er han en fin fyr, så selv da han var bekymret for at det skulle bli værende for trangt og føles som at han ikke lenger kom helt inn var han innstilt på at dette skulle vi finne løsninger på, med kloke stillinger og tålmodighet, men han var likevel lettet da det viste seg at det bare var forbigående at det var såpass mindre fleksibilitet der. Da innrømmet han at han hadde følt litt på at han hadde vært redd for å gjøre meg vondt, og at det hadde vært litt fælt å føle på. Anonymkode: 8013d...897
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå