Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja som overskriften  sier han ler av meg. Skjønner han litt  da jeg er ei klønete jente. Jeg har ad hd. Og jeg gjør en del rare ting tryner i trappa   mister ting roter bort ting. Jeg er vant til dette og laget meg strategisk ting for å ikke gjøre dette. Men når jeg er med kjæresten merker jeg at jeg stresser meg opp til å være  normal og selfølgelig  da blir det bare kaos.

Jeg har selvironi  og kan le av  meg selv men finnes grenser hvor mye jeg orker å bli ledd av .  Prøver å forklare at jeg gjør ikke dette  med vilje det er bare så mye i hode at det blir litt surr.  

Hvordan skal jeg få han til å skjønne at det er ikke  gøy å bli kalt kløna  og svimekoppen.  Og trenger ikke alltid le av meg .

Anonymkode: 6fd74...d87

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal jeg få han til å skjønne at det er ikke  gøy å bli kalt kløna  og svimekoppen.  Og trenger ikke alltid le av meg .

Åpne munnen din og bruk de lydene som kommer ut av den til å forme ord som forteller ham det 😉 

Skrevet
2 minutter siden, Ezio skrev:

Åpne munnen din og bruk de lydene som kommer ut av den til å forme ord som forteller ham det 😉 

Jeg gjør jo det og det varer helt fram til neste  gang.  Virker som det sklir  ut av hjernen på han.

Skrevet

Hvis han gjør det igjen og igjen selv om du har sagt det til han så slutter du bare å respondere på latteren og kallenavnene. Spør han hvorfor du er stille så forklarer du han det igjen. 

Men ikke ver stille over lengre tid, du skal bare vise at det ikke er greit. Dere skal ha et flott samliv utenom med mye latter og prat :)

Anonymkode: 13d94...687

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør jo det og det varer helt fram til neste  gang.  Virker som det sklir  ut av hjernen på han.

Kanskje han har adhd han også? 🤔

Anonymkode: f1acf...5e6

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han har adhd han også? 🤔

Anonymkode: f1acf...5e6

Nope  han er stø som et fjell . Og huske ting som blir sakt er faktisk ikke et problem , husker alt sånt . Jeg altså.  

Skrevet

Han syns jo sikkert bare det er genuint komisk, er nesten merkelig og unaturlig hvis han skal prøve å late som ingenting hvis du tryner rett foran han fordi han ikke får lov til å le, eller?

Anonymkode: c628f...85e

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han synes klønetheten din er sjarmerende og noe av det han tiltrekkes ved deg. Og at han ikke forstår at det kan oppleves sårende for deg, nettopp fordi han ikke synes dette er noe galt i det hele tatt. 

• Liker 1
Skrevet

Joda sikkert men det er forsatt ikke så veldig gøy for meg og noen ganger går  det ann å late som man ikke så det eller rett å slett ikke påpeke det . Att heg ikke vet hvor lommeboka ligger er en normal ting for meg viss jeg stresser. Så hvirfor er det så  morsomt. 

Jeg skulle ønske jeg ikke ikke hadde adhd . Hadde vært deilig ikke å bli ledd av kontant. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...