AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Jeg møtte en fyr gjennom tinder i august i fjor. Vi holdt på i 8 måneder før jeg bestemte å avslutte det. Grunnen var at jeg ikke så noen fremtid mellom oss, han innrømte ikke egne feil og lo når jeg tok opp noe jeg hadde på hjertet, jeg følte altså at han ikke tok meg på alvor. Han har også et rart syn på kropp, og fikk meg til å føle meg dårlig. Han snakket også stygt om vennene mine. Etter jeg avsluttet det ville han forbli venner, og det ble vi. Det tunge her var at jeg hadde følelser for han enda, veldig men visste at han ikke var bra for meg. Så sa han at han aldri ville finne en like bra match igjen så han skulle holde seg unna tinder, da så jeg at jeg skulle det samme. Vi fortsatte å treffes, hadde sex noen ganger, han var flørtete og forandret seg helt. Så forteller han plutselig at han har holdt på med noen helt siden jeg gjorde det slutt. Jeg fikk sjokk, men hadde jo ingen rett til å bli sur, men jeg følte meg lurt da han prøvde å få meg til å ikke treffe noen nye. Vi hadde så en lang pause fra hverandre og har kontakt igjen nå. Han er en helt annen person nå, snill, omsorgsfull osv. Men jeg klarer ikke legge fra meg alt som har skjedd. Han såret meg og lurte meg virkelig etter vi slo opp og det ligger i bakhodet hele tiden. På den andre siden er det sjeldent jeg treffer noen med så god kjemi, så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg tenker på det hele tiden og er helt rådvill... :( Anonymkode: 2981b...042
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #2 Skrevet 19. oktober 2020 Det var slutt. Han kunne da gjøre som han ville, du ble ikke lurt. Anonymkode: ebff0...1bb 4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #3 Skrevet 19. oktober 2020 Ja, dere er venner Anonymkode: 5b7a7...773
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #4 Skrevet 19. oktober 2020 Du ville ikke være sammen med han, men han fikk ikke være med andre? + at du ville ha sex med han?? Høres ut som du vil ha i pose og sekk, og at han skulle sette livet sitt på vent på ubestemt tid tilfelle du ombestemte deg! Anonymkode: 433ab...9a6
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #5 Skrevet 19. oktober 2020 Har du pratet med han om hva som skjedde og hva du føler ang det? Selv om det er lenge siden, så er det jo noe som er i veien for deg og det å gå videre eventuelt med han. Jeg hadde pratet med han om dette. Få alt på bordet. Kommunikasjon er så utrolig viktig! Da får du også se om han virkelig har endret seg, om han ler dette vekk eller om han vil betrygge deg. Anonymkode: 78f37...322
PM75 Skrevet 19. oktober 2020 #6 Skrevet 19. oktober 2020 Har han sluttet å le av deg? Har han sluttet å prate dritt om vennene dine? Lytter han til deg og får deg til å føle deg vel? Innrømmer han sine feil? Har han slutter å lyve til deg? Med andre ord - er det virkelig så annerledes nå enn det var første runden..? 3
Spiteful Skrevet 19. oktober 2020 #7 Skrevet 19. oktober 2020 Han har ikke forandret seg, ikke virkelig, så ikke fall for det! Og nei, du overreagerer ikke. Følelsene dine er ekte, og du får lov til å reagere akkurat som du gjør. Jeg tror ikke problemet her er at han holdt på med noen andre, men heller det at han holdt det skjult/løy for deg. Ta et råd fra noen med erfaring, gå videre og ikke se deg tilbake. Du vil finne noen som passer deg mye bedre 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #9 Skrevet 17. november 2020 På 19.10.2020 den 12.13, AnonymBruker skrev: Du ville ikke være sammen med han, men han fikk ikke være med andre? + at du ville ha sex med han?? Høres ut som du vil ha i pose og sekk, og at han skulle sette livet sitt på vent på ubestemt tid tilfelle du ombestemte deg! Anonymkode: 433ab...9a6 Jo han fikk så klart være med andre, det forventet jeg når jeg slo opp. Problemet er at han skrev meldinger til meg hvor han sa jeg var den eneste han ville ha og at han ikke kom til å treffe noen andre, og håpte jeg ikke skulle gjøre det samme. Så jeg føler at han gilt-trippet meg til å ikke treffe andre, mens han kunne gjøre dette selv. Jeg hadde sex med han ja, fordi jeg enda elsket han og var dum nok til å bli revet med. Jeg visste at han ikke var bra for meg men følelse var der enda. Anonymkode: 2981b...042
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå