Gjest ManMythLegend Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Hei. Jeg sitter litt i fast i ett forhold, der sexlysten min er ganske mye høyere enn det samboer har. (Jeg er mann) Det er ikke snakk om utroskap. Ikke spør hvordan jeg vet det, men det er 100% sikkert. Det jeg reagerer på, er at hu sier jeg er for stor (Dette er ikke skryt) 20cm og 14.5cm omkrets. Dette har fungert helt fint i to år omtrent, men nå er enkelte stillinger samt "fart" helt uaktuelt. Noen som har noen tips?
Carrot Skrevet 19. oktober 2020 #2 Skrevet 19. oktober 2020 Har hun sjekket seg hvis denne smerten har kommet nå - hvis den har vært der hele tiden, har hun "lidd" i to år uten å si noe? 5
Rosatoast Skrevet 19. oktober 2020 #3 Skrevet 19. oktober 2020 5 minutter siden, ManMythLegend skrev: Hei. Jeg sitter litt i fast i ett forhold, der sexlysten min er ganske mye høyere enn det samboer har. (Jeg er mann) Det er ikke snakk om utroskap. Ikke spør hvordan jeg vet det, men det er 100% sikkert. Det jeg reagerer på, er at hu sier jeg er for stor (Dette er ikke skryt) 20cm og 14.5cm omkrets. Dette har fungert helt fint i to år omtrent, men nå er enkelte stillinger samt "fart" helt uaktuelt. Noen som har noen tips? Det gjør jo vondt når penisen er for stor for vaginaen. Eksen min hadde litt større enn din, og jeg er ganske trang naturlig. Jeg kunne ikke ri han f.eks, det gjorde kjempe vondt. 3
Gjest ManMythLegend Skrevet 19. oktober 2020 #4 Skrevet 19. oktober 2020 1 minutt siden, Carrot skrev: Har hun sjekket seg hvis denne smerten har kommet nå - hvis den har vært der hele tiden, har hun "lidd" i to år uten å si noe? Har jeg plutselig blitt for stor, mener du? Jeg er ganske sikker på at hu har vært veldig fornøyd fram til for noen måneder siden..
Gjest ManMythLegend Skrevet 19. oktober 2020 #5 Skrevet 19. oktober 2020 Akkurat nå, Rosatoast skrev: Det gjør jo vondt når penisen er for stor for vaginaen. Eksen min hadde litt større enn din, og jeg er ganske trang naturlig. Jeg kunne ikke ri han f.eks, det gjorde kjempe vondt. Hm, ja det er vel det hu sier. At enkelte posisjoner er veldig vondt.. Hu er ganske trang naturlig ja.
Carrot Skrevet 19. oktober 2020 #6 Skrevet 19. oktober 2020 8 minutter siden, ManMythLegend skrev: Har jeg plutselig blitt for stor, mener du? Jeg er ganske sikker på at hu har vært veldig fornøyd fram til for noen måneder siden.. Så, hva har endret seg seksuelt? for eksempel har du blitt mindre flink til forplay? Er hun sliten? Hvordan er forholdet ellers? Sex er ett av de problemene som kan ødelegge et forhold, penger er et annet, huarbeid ett tredje osv osv og ofte henger de sammen dersom man utelukker helsemessige grunner for at det nå gjør vondt. 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #7 Skrevet 19. oktober 2020 Bruker dere glidemiddel? Passer du på å varme henne opp veldig godt først? Kan hun ha sopp/er sår? Prøver dere forskjellige stillinger? Tar du hensyn til tempo og sånn om hun sier ifra? Er dere gode på å kommunisere om sex? Har du spurt henne hva hun ønsker selv, eller hva som gjør at det plutselig er vondt? /evt har det vært vondt hele tiden? Anonymkode: ade38...bdf 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #8 Skrevet 19. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bruker dere glidemiddel? Passer du på å varme henne opp veldig godt først? Kan hun ha sopp/er sår? Prøver dere forskjellige stillinger? Tar du hensyn til tempo og sånn om hun sier ifra? Er dere gode på å kommunisere om sex? Har du spurt henne hva hun ønsker selv, eller hva som gjør at det plutselig er vondt? /evt har det vært vondt hele tiden? Anonymkode: ade38...bdf Har hun fått barn? Hjelper du til med ditt i huset (altså bidrar du på lik linje som henne)? Støtter du opp rundt andre ting i livet hennes om hun er sliten, trøtt eller lei? Tar du på henne utenom sex, bare gir henne massasje inniblant, en ekstra god klem, stryker på henne (alt dette UTEN seksuelle intensjoner).. Eller gir du gave/blomster? Fikser ting i huset hun ber deg fikse.. Lista kan være lengre enn bare sexen ser du.. Vi jenter _kan_ være litt sammensatt sånn sett.. Anonymkode: ade38...bdf 2
Gjest ManMythLegend Skrevet 19. oktober 2020 #9 Skrevet 19. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker dere glidemiddel? Passer du på å varme henne opp veldig godt først? Kan hun ha sopp/er sår? Prøver dere forskjellige stillinger? Tar du hensyn til tempo og sånn om hun sier ifra? Er dere gode på å kommunisere om sex? Har du spurt henne hva hun ønsker selv, eller hva som gjør at det plutselig er vondt? /evt har det vært vondt hele tiden? Anonymkode: ade38...bdf Vi har vært flink med glid, i starten var hun også VELDIG våt også. Så jeg skjønner ikke helt. Kommuniserer fint. Jeg er nok litt røffere enn hva ho liker, men ha tilpasset meg etter henne også. Kan det være de nye P-pillene? Jeg er helt "lost" her..
Gjest ManMythLegend Skrevet 19. oktober 2020 #10 Skrevet 19. oktober 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hun fått barn? Hjelper du til med ditt i huset (altså bidrar du på lik linje som henne)? Støtter du opp rundt andre ting i livet hennes om hun er sliten, trøtt eller lei? Tar du på henne utenom sex, bare gir henne massasje inniblant, en ekstra god klem, stryker på henne (alt dette UTEN seksuelle intensjoner).. Eller gir du gave/blomster? Fikser ting i huset hun ber deg fikse.. Lista kan være lengre enn bare sexen ser du.. Vi jenter _kan_ være litt sammensatt sånn sett.. Anonymkode: ade38...bdf Jeg er flink på hjemmebane ju. Jeg rydder, vasker å styrer mer enn hun føler jeg. Jeg er også flink til å gi en klem eller kyss uforberedt uten intensjon om sex føler jeg. Jeg er vel ikke perfekt på noen måte. Ingen barn inn i bildet (enda)
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #11 Skrevet 19. oktober 2020 32 minutter siden, ManMythLegend skrev: Hei. Jeg sitter litt i fast i ett forhold, der sexlysten min er ganske mye høyere enn det samboer har. (Jeg er mann) Det er ikke snakk om utroskap. Ikke spør hvordan jeg vet det, men det er 100% sikkert. Det jeg reagerer på, er at hu sier jeg er for stor (Dette er ikke skryt) 20cm og 14.5cm omkrets. Dette har fungert helt fint i to år omtrent, men nå er enkelte stillinger samt "fart" helt uaktuelt. Noen som har noen tips? Må det gå så fort da? Det er ikke nødvendigvis kilometer per time som gjør god sex.. Personlig syntes jeg sex er fryktelig kjedelig, og stor penis er plagsomt. Anonymkode: 97235...873
Gjest ManMythLegend Skrevet 19. oktober 2020 #12 Skrevet 19. oktober 2020 16 minutter siden, Carrot skrev: Så, hva har endret seg seksuelt? for eksempel har du blitt mindre flink til forplay? Er hun sliten? Hvordan er forholdet ellers? Sex er ett av de problemene som kan ødelegge et forhold, penger er et annet, huarbeid ett tredje osv osv og ofte henger de sammen dersom man utelukker helsemessige grunner for at det nå gjør vondt. Jeg føler vi har samme mønster som alltid har funket for begge to. Det blir fort en time forplay som regel.. Hun er heller ikke like våt lengre.
Gjest ManMythLegend Skrevet 19. oktober 2020 #13 Skrevet 19. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Må det gå så fort da? Det er ikke nødvendigvis kilometer per time som gjør god sex.. Personlig syntes jeg sex er fryktelig kjedelig, og stor penis er plagsomt. Anonymkode: 97235...873 Hva er stor penis for deg? Jeg skjønner ikke hvorfor seksuellmønster endres så kjapt uten forsvarsel.
Carrot Skrevet 19. oktober 2020 #14 Skrevet 19. oktober 2020 16 minutter siden, ManMythLegend skrev: Jeg føler vi har samme mønster som alltid har funket for begge to. Det blir fort en time forplay som regel.. Hun er heller ikke like våt lengre. Det å være tent er selvsagt viktig for nytelse, en time foreplay er veldig lenge - spør henne hva hun tenner på, våg å snakke om det! Det er ingen på nett som kan gi deg svarene til hennes nytelse desverre. 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #15 Skrevet 19. oktober 2020 22 minutter siden, ManMythLegend skrev: Vi har vært flink med glid, i starten var hun også VELDIG våt også. Så jeg skjønner ikke helt. Kommuniserer fint. Jeg er nok litt røffere enn hva ho liker, men ha tilpasset meg etter henne også. Kan det være de nye P-pillene? Jeg er helt "lost" her.. Har hun (nettopp) begynt på de så _kan_ noe av årsaken være der.. Er hun litt "ekstra" om dagene? Type enten stille, blid, sur, gretten, hormonell, depresjon, mange tanker som sviver osv.. Men du kan også spørre henne, bare si at du ønsker å finne ut av det sammen og at du nødig vil gjøre "vondt verre" av å snakke om det, men at du kjenner på en frustrasjon siden du ønsker å ha henne på alle mulige måter. Du skriver at dere kommuniserer fint, er hun enig i det? Har du spurt? Er det noe hun mangler som gjør det vanskeligere? Fint at du stiller opp og er der for henne. Det er jo det vi kvinner trenger. Anonymkode: ade38...bdf
Hr. Aktiv Skrevet 19. oktober 2020 #16 Skrevet 19. oktober 2020 Du har vel dumpa borti ei som egentlig ikke synes sex er så viktig. De synes fasadebygging er viktigere, men for å fange mannen må de være "litt" seksuelle. Når de er sikker på at han er deres opphører sexen omtrent. 2
Gjest ManMythLegend Skrevet 19. oktober 2020 #17 Skrevet 19. oktober 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hun (nettopp) begynt på de så _kan_ noe av årsaken være der.. Er hun litt "ekstra" om dagene? Type enten stille, blid, sur, gretten, hormonell, depresjon, mange tanker som sviver osv.. Men du kan også spørre henne, bare si at du ønsker å finne ut av det sammen og at du nødig vil gjøre "vondt verre" av å snakke om det, men at du kjenner på en frustrasjon siden du ønsker å ha henne på alle mulige måter. Du skriver at dere kommuniserer fint, er hun enig i det? Har du spurt? Er det noe hun mangler som gjør det vanskeligere? Fint at du stiller opp og er der for henne. Det er jo det vi kvinner trenger. Anonymkode: ade38...bdf Vi er i en fin periode i livet, startfase med planer om barn, leilighetskjøp etc. Så det er veldig rart hele greia egentlig. At ting plutselig skal endre seg uten noen åpnebarn eller underliggende grunn. Jeg prøver alt jeg kan mtp kommunikasjon, akt er bra sett bort fra sex. Jeg kan vel bli flinkere, men føler jeg er flink på det.
Gjest ManMythLegend Skrevet 19. oktober 2020 #18 Skrevet 19. oktober 2020 15 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Du har vel dumpa borti ei som egentlig ikke synes sex er så viktig. De synes fasadebygging er viktigere, men for å fange mannen må de være "litt" seksuelle. Når de er sikker på at han er deres opphører sexen omtrent. Det er det som er min største frykt..
Gjest ManMythLegend Skrevet 19. oktober 2020 #19 Skrevet 19. oktober 2020 20 minutter siden, Carrot skrev: Det å være tent er selvsagt viktig for nytelse, en time foreplay er veldig lenge - spør henne hva hun tenner på, våg å snakke om det! Det er ingen på nett som kan gi deg svarene til hennes nytelse desverre. Ja, hu er veldig fan av foreplay, noe jeg også har blitt fan av med tiden. Jeg veit jo hva begge tenner på, poenget her er at ting har endret seg uten noen åpenbar grunn. Nei, jeg forstår at folk ikke kan gi meg svaret, men det finnes mennesker i samme situasjon eller som har opplevd dette.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #20 Skrevet 19. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har hun fått barn? Hjelper du til med ditt i huset (altså bidrar du på lik linje som henne)? Støtter du opp rundt andre ting i livet hennes om hun er sliten, trøtt eller lei? Tar du på henne utenom sex, bare gir henne massasje inniblant, en ekstra god klem, stryker på henne (alt dette UTEN seksuelle intensjoner).. Eller gir du gave/blomster? Fikser ting i huset hun ber deg fikse.. Lista kan være lengre enn bare sexen ser du.. Vi jenter _kan_ være litt sammensatt sånn sett.. Anonymkode: ade38...bdf Er derfor det er bedre å være singel eller finne seg ei som ikke er så kravstor😅 At man skal drive et spill og timesvis med oppvarting for at det skal bli "kjip" sex klarer jeg ikke å skjønne at folk gidder.. Anonymkode: 2367b...728 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå