Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Ei som jeg har blitt kjæreste med - wiiii - fyller 50 år om ikke alt for lenge. 

Vi har vært sammen i 5 måneder, så det er ganske ferskt :) 

Hun har "alt", og vil ikke ha noe stor gave (ikke ting og tag, nips og dips :)  ) - men gjerne en opplevelse som ikke koster så mye...

Okey... hva da... 

Er det noen her inne som har noen ideer på hva en kan kjøpe/ordne ? Hvis det er noe arrangement så bør det være i Trøndelag :)

Takker og bukker for tips. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kinotur, eller på restaurant. Det ville jeg blitt glad for. Eller rett og slett en romantisk middag hjemme, hvor du lager god mat og serverer med en flaske vin. Eller tappe i badekaret og gi massasje.. Vi damer er som oftest ikke så storforlangende, rett og slett fokus på oss er mer enn godt nok. 🙈

Anonymkode: 24d1b...753

• Liker 5
Skrevet

Rolex, utenlandstur, diamanter :) Gjør stas på vedkommende :) 

Anonymkode: 4fa55...b44

Skrevet
På 19.10.2020 den 10.01, trd1974 skrev:

Hei :)

Ei som jeg har blitt kjæreste med - wiiii - fyller 50 år om ikke alt for lenge. 

Vi har vært sammen i 5 måneder, så det er ganske ferskt :) 

Hun har "alt", og vil ikke ha noe stor gave (ikke ting og tag, nips og dips :)  ) - men gjerne en opplevelse som ikke koster så mye...

Okey... hva da... 

Er det noen her inne som har noen ideer på hva en kan kjøpe/ordne ? Hvis det er noe arrangement så bør det være i Trøndelag :)

Takker og bukker for tips. 

Spa, kino, restaurant, aktivitet, frisør, massasje. 

Anonymkode: affda...97d

Skrevet

Overnatting på ev spahotell hvis hun liker det. Eventuelt bare vanlig hotell,  er døgn med fokus kun på hun/dere som kjærester. Middag, avslapping å kos!

Anonymkode: 05f3f...f23

• Liker 2
Skrevet

Dersom hun bor nær natur, ville jeg gjort klar bålpanna, og laget to grillspyd, pakket pølser, selvlaget salat OG rødvin i sekken. Husk ved og fyrstikker - og vinglass med HØY stett!  :)  Som dessert kjøper du gjerne en yoghurt du vet hun liker.  Men sett et stjerneskudd oppi og tenn på i det du serverer henne!  

Vær er ikke viktig, bare du hinter henne om riktig bekledning på forhånd.  Regner det, så kjøp en presenning for to.  Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Som ca femtiåring: Piknik i skumringen med deilige oster, spekepølser, oliven, nybakt brød, salat, en deilig vin som passer til og stettglass, husk sitteunderlag og varme tepper. Lykter med levende lys og ledlyslenker i trærne. Trenger ikke dra langt, kan være oppe på Kristiansten for min skyld.

Og personlig så kan jeg ikke utstå spa, massasje, smykker, sexy undertøy osv.

Anonymkode: a28c6...ff7

• Liker 3
Skrevet

Spa 🤩 samboer ordnet det i julegave til meg et år, åh for en herlig dag vi hadde. Om du virkelig vil slå på stortromma så tar du en natt på hotell (gjerne i tilknytning til spaet) I tillegg 😁

Anonymkode: b2659...359

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Det er ikke enkelt dette med gaver i alle fall :)

Skrevet

En natt på Britannia? Eller en god middag på To rom og kjøkken? Padling på Nidelven? 

Anonymkode: d6a2d...382

Skrevet
På 21.10.2020 den 15.21, AnonymBruker skrev:

Rolex, utenlandstur, diamanter :) Gjør stas på vedkommende :) 

Anonymkode: 4fa55...b44

De har vært sammen i 5mnd, og han vil gi en opplevelse som ikke koster så mye... Var det så vanskelig å forstå? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...