Gå til innhold

hvilken tv/filmstjerne ønsket du at ble din...

Anbefalte innlegg

Gjest lindas
Skrevet

når vi var små/yngre gikk vi vel alle å håpet at den kjekkeste vi hadde sett på film helt tilfeldig vis skulle bli forelsket i deg... hvem drømte du om???? og kansje hvem "drømmer "du om nå???

begynner jeg: edward furlong da, og må nok si at jeg syntes orlando bloom ikke hadde vært å forakte...

Videoannonse
Annonse
Gjest LoisLane
Skrevet

Se avataren.

Ellers hadde jeg en sterk forkjærlighet for George Michael. Jeg skjønte ikke at han gikk andre veier...

Gjest porselen
Skrevet

Å, herlighet....... da jeg var jente og gikk på barneskolen så var det Donny Osmond og David Cassidy som var drømmeheltene, husker at venninnen min og jeg drev og kysset plakatene deres......... :ler: Ja, det var tider det.

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Paul McCartney... Ikke som han er nå, men som han var rundt 1965, hvis jeg kunne fått den utgaven...

Hadde sikkert sagt ja til ham den dag i dag også. Vel og merke fra 1965-70; ikke dagens versjon... :)

:hjerter_rundt:

Endret av soleil~noir
Gjest Madeline
Skrevet

Jeg var svak for George Michael i min ungdom, men det var før han kom ut av skapet.

Skrevet

Tom Cruise.. og supermann ;)

Hadde kanskje en liten kort fling etter Dirty Dancing filmen også...

Gjest Milah
Skrevet

Johnatan Taylor Thomas! Han mellomste sønnen i Ti tommeltotter som gikk på TV 3! Husker jeg syntes han var hel skjønn!

Gjest Emera
Skrevet

Jeg var helt usannsynlig forelsket i Mark Hamill, Luke Skywalker i Star Wars, da jeg var rundt tretten år og så Return Of The Jedi... *sukk*

Gjest SumoBryter
Skrevet

orlando bloom er vel relativt ny.

De jeg var tenåring digget jeg Micael J Fox av alle ting.....

Gjest kenneth
Skrevet

Elisabeth Shue

Skjønner for øvrig ikke "når du var yngre"...

Gjest Gjest_Lille meg_*
Skrevet

Brad Pitt! Har vel i grunnen aldri helt oppgitt den drømmen ;)

Skrevet

Tom Cruise var nok den store drømmen. Hvertfall etter Coctail.

Ellers hadde nok Jon Bon Jovi en stor plass i hjertet mitt. :hjerte: Han har det kanskje fortsatt - kunne betalt mye for en konsert. :)

Skrevet

Don Johnson hadde jeg relativt hete drømmer om... Husker faktisk jeg drømte at han var med meg på sokkedans!! :ler:

Og så var det Orry, da... Patrick Swayze i Nord og Sør... Det var spesielt èn scene jeg så om og om igjen - da han hoppet av hesten og løp bort til Madelaine som satt og ventet på ham i det gamle kapellet.

Sukk, ja.

Gjest Gjesta
Skrevet

Sylvester Stallone - ingen over og ingen ved siden! :hjerte:

Det gikk heldigvis over! :ler:

Skrevet

Johnny Depp i 21 Jump Street, og Will Smith et par år senere.

Gjest gjest1
Skrevet

leonardo di caprio i titanic han var jo så barsk og mandig :D

Skrevet

johnny depp..........

og han blir jo bare finere med årene...........

Gjest Gjesta
Skrevet

Tom Cruise i Top Gun, og ca samtidig også George Michael (jaja, så naiv kan man være :hoho:).

Gjest Gjesta
Skrevet

Elvis... og håper vel enda på det, selv om det kanskje kan by på problemer...

Ellers Johnny Depp, selvsagt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...