AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Jeg har vært sammen med kjæresten i omtrent 2 år. Han er 42. Da vi hadde vært sammen et år spurte jeg om han var forelsket og han sa at han kanskje begynte å føle det, han ville liksom ikke si nei men ikke ja heller. Han sa han følte bra om oss og at det utviklet seg i riktig retning, at han aldri har datet en kvinne over tid som han ikke er forelsket i. Og at det ikke er det han gjør med meg. Han sa han hadde en crush på meg. Han virket ekstremt ukomfortabel å snakke om følelser. Han sa han har vært forelsket før, at den siste eksen ble han forelsket da de hadde vært venner i et år. Forholdet var av og på. Han har hatt et par forhold som har vart 2-3 år. Fikk inntrykk at iallefall det ene om ikke begge var på og av. Så da var det nok ikke 2-3 år i en setting. Han har aldri vært samboer/barn/gift. Vi har det bra sammen og jeg har møtt de fleste han kjenner, gjør mye sammen. Vi er eksklusive kjærester. Men hva skal jeg gjøre med det her? Det er lenge siden vi har pratet om det, han sier at å snakke om følelser er en stor ting for han. Bruker han meg bare eller er dette slik han er? Kan det være at han føler mer for meg enn han sier, men han er jo så kjærlig og kosete! Anonymkode: c9e56...8e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå