AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Noen som svarer fort her? Skal kle på barnet mitt på 2.5 år til barnehagen snart. Er -2 ute... tenkte å ha på ulltrøye i bukse å genser også en tykk ullbukse og tykk ullgenser også vinterdressen over? Eller skal jeg ta en softshell dress istede? Ettersom det er jo ikke snø enda.. noen som vet hvordan de skal kle seg på -2 uten snø? Anonymkode: b5c77...34d
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #2 Skrevet 19. oktober 2020 Vi hadde det idag, med mulighet for parkdress senere idag Anonymkode: 9b9ae...024
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #3 Skrevet 19. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi hadde det idag, med mulighet for parkdress senere idag Anonymkode: 9b9ae...024 Takk for svar! Da gjør jeg det samme, ettersom det er 3 grader varmere utpå dagen 😊 Anonymkode: b5c77...34d
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #4 Skrevet 19. oktober 2020 Har bare parkdress, ullundertøy innerst og strikka klær mellom. -5 på morgenen her, blir rundt null iløpet av formiddagen. Sparer vinterdressen til det blir ordentlig kaldt. Anonymkode: bdce3...d75 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå