AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Hei lurer på om det er noen flinke her som kan hjelpe meg? Jeg vet man kan ha 10% udokumentert fravær på vgs nå, det står jeg har udokumentert fravær skoleår 5,36%, får jeg fortsatt vurdering da i faget da? Anonymkode: ba96b...b59
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #2 Skrevet 19. oktober 2020 Du nærmer deg 10% på høstterminen, så du risikerer å ikke få karakter til jul. (Hvis du er mer borte før 15.januar). Men det ser ok ut mtp å få karakter til sommeren. Dette gjelder jo selvfølgelig kun fraværet ditt, vurderingsgrunnlaget teller enormt mye, så om du er borte fra for mange vurderingssituasjoner vil du ikke få karakter selv om du er på under 10% fravær. Hilsen lektor på vgs Anonymkode: 69e72...056 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #3 Skrevet 19. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du nærmer deg 10% på høstterminen, så du risikerer å ikke få karakter til jul. (Hvis du er mer borte før 15.januar). Men det ser ok ut mtp å få karakter til sommeren. Dette gjelder jo selvfølgelig kun fraværet ditt, vurderingsgrunnlaget teller enormt mye, så om du er borte fra for mange vurderingssituasjoner vil du ikke få karakter selv om du er på under 10% fravær. Hilsen lektor på vgs Anonymkode: 69e72...056 Tusen takk for svar! Anonymkode: ba96b...b59 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå