AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Jeg er i slutten av 20-årene og nå er jeg så utrolig sliten. Psykisk. Jeg har nylig vært gjennom et tøft brudd, hvor det var mye frem og tilbake så han valgte plutselig å blokkere meg og svarer meg ikke. Jeg føler meg så utrolig verdiløs. Forstår ikke hvordan man kan kutte ut sin nærmeste person på denne måten. Det er som om den tiden vi var sammen ikke betydde noen ting og jeg føler meg brukt. Jeg nærmer meg slutten av en utdannelse som jeg ikke føler at jeg er god nok til. Blir ferdig to år etter jeg skulle og vet ikke om noen som vil ansette meg. Jeg har jobbet «hele» livet men har ikke klart å spare en eneste krone. Avgengig av hasj, det eneste som gir meg noe glede i livet. Nå er jeg tvunget til å også slutte med det. Ønsker meg en stor familie, men ser for meg at jeg blir værende alene. Er så utrolig usikker og utrygg på meg selv. Blitt voldtatt av to menn (uavhengig av hverandre). Gikk ikke videre med anmeldelse fordi jeg føler at det er min feil. Klarer ikke se noe positivt med meg selv og vil bare endre alt ved megselv. Sovner ikke om natten og gråter fler ganger om dagen og hele kvelden. Er helt utslitt. Vet ikke hva jeg kan gjøre. Han var den eneste tryggheten jeg hadde. Orker ikke gå rundt å smile og late som ingenting mer. Anonymkode: 06fcd...a81
Rosatoast Skrevet 19. oktober 2020 #2 Skrevet 19. oktober 2020 Så bra du må slutte med hasj. En av bivirkningene er jo depresjon og angst, og ihvertfall for dem som har anlegg for dette fra før av. Det kan gå virkelig galt psykisk pga det. Så jeg tenker alt dette blir bedre om ett par uker når du har vært nykter en stund 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #3 Skrevet 19. oktober 2020 Du er mer enn god nok🤗 Nå er du i en krise, men ting vil bli bedre❤ Be om en samtale hos legen , si hvordan du har det. Klem Anonymkode: 5cdce...7a9
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #4 Skrevet 19. oktober 2020 avhengig av hasj faktisk. Ikke rart det får rykte på seg. Anonymkode: 733e3...81c
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #5 Skrevet 19. oktober 2020 Har du gått til psykolog? Tror det er veldig viktig at du snakker med noen. Det er lurt å unngå rusmidler. Jeg tipper du har dårlig selvtillit, og da tror man ofte at man ikke klarer jobb osv. Du kommer til å klare deg men da må du jobbe med deg selv, hver dag. Oppsøk mennesker som er bra for deg, gjør ting som er bra for deg, begynn å si til deg selv at du er flink. Det kommer en dag du ser tilbake og er gla du ikke ga opp troen på deg selv. Anonymkode: 1e275...910 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #6 Skrevet 19. oktober 2020 Alt blir bedre med årene. Husker berg og dalbanen av følelser når jeg var yngre, nå er det meste godt og til ro. ❤️ Anonymkode: 37a5c...6ac
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #7 Skrevet 19. oktober 2020 Du er nede i kjelleren nå og den kjelleren er mørk, trist og kald, men med en gang du går trappene opp skal jeg love deg at det blir bedre. Ta et steg om gangen og ikke vær så hard mot deg selv. Gjør følgende. 1. Slutt med hasjen 2. Tren 3. Føl deg fresh, rydd i hjemmet ditt/på rommet ditt, dusj og ta på deg de fineste klærne og smink deg 4. Bann til han jævla hora som stakk av, du finner alltid en bedre. Når en hore stikker av kommer det en bedre. 5. Vit at det ordner seg, så lenge du lever er det håp. Anonymkode: d2b02...94f 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #8 Skrevet 19. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: avhengig av hasj faktisk. Ikke rart det får rykte på seg. Anonymkode: 733e3...81c Synd at du ikke har levd da. Anonymkode: d2b02...94f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå