Gå til innhold

Hvis du skulle ha valgt, og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du hadde fått to valg i kjærligheten, hvilket av disse egenskapene/ personlighete hadde du foretrukket og evt. hvorfor?

Person 1: Lojal, trofast, snill, behjelpelig med alt, prioritert deg med et ønske om å oppfylle dine drømmer. Utseende messing er han lav. 

Person 2: Økonomisk stabil, ego, god jobb, fin bil. eiendommer, men gjerrig. Utseende messing kjekk, attraktiv og høy. 

Anonymkode: bfcc4...9b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Person 2. Fordi med de egenskapene der, så kunne jeg blitt kjendis av å være frua hans på sosiale medier. Så hadde jeg dumpa fyren, vært rik og så funnet meg en snill en.

Anonymkode: fe43f...115

• Liker 1
Skrevet

Synes person 1 høres ut som en dørmatte.

• Liker 1
Skrevet

1 såklart, når det er ekte kjærlighet betyr utseende 0

Anonymkode: c6c5d...902

• Liker 2
Skrevet

Ingen av de. Han første høres selvutslettende ut, og han andre var jo både gjerrig og ego. 

Skrevet

2. Jeg har data nok lave, omsorgsfullt gutter, de synes jeg er for vill og dumper meg. Brukte 15 år av mitt liv på 2 sånne gutter. 

Nr2 høres ganske mye ut som kjæresten min nå, sjøl om han ikke er akkurat ego. 

Anonymkode: 6dbea...98f

Gjest toyotoa
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du hadde fått to valg i kjærligheten, hvilket av disse egenskapene/ personlighete hadde du foretrukket og evt. hvorfor?

Person 1: Lojal, trofast, snill, behjelpelig med alt, prioritert deg med et ønske om å oppfylle dine drømmer. Utseende messing er han lav. 

Person 2: Økonomisk stabil, ego, god jobb, fin bil. eiendommer, men gjerrig. Utseende messing kjekk, attraktiv og høy. 

Nr 2

Skrevet

En blanding av 1 og 2 😊

Anonymkode: bb410...4c6

• Liker 1
Skrevet

Du kommer nok til å velge nr 2, høyde trumfer alt

Anonymkode: d761b...72e

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer nok til å velge nr 2, høyde trumfer alt

Anonymkode: d761b...72e

Nei. Det hjelper ikke å være høy om man er ego eller drittsekk. Men det hjelper heller ikke å være lav og være bitter for det.

Anonymkode: 1315c...920

• Liker 2
Skrevet

Hva mener du med utseendemessig lav? Skårer han lavt på utseende? Eller er han lav og resten av utseende er ok? 

Anonymkode: 72c22...fe5

• Liker 1
Skrevet

Nr 1 er ikke høy, ca 165cm. 

Skrevet

Hvem av dem føler du deg trygg med? Hvem er stabil og god? Fin bil og bolig teller ikke høyt her, det kan forsvinne. Ego folk holder jeg meg unna. 

Jeg velger mye heller mennesker med gode personlighetstrekk og egenskaper enn en superkjekk høy fyr. Men sliter du med å velge mellom dem så tenker jeg at ingen av dem er rett for deg.

Anonymkode: b90c0...197

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av de. 

Nr 1 høres litt vel tøffel ut, nr 2 høres ut som en egotufs..

Anonymkode: 6d399...6c6

• Liker 2
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med utseendemessig lav? Skårer han lavt på utseende? Eller er han lav og resten av utseende er ok? 

Anonymkode: 72c22...fe5

Han er lav, men utseendemessig søt og veldig omtenksom. Ts.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem av dem føler du deg trygg med? Hvem er stabil og god? Fin bil og bolig teller ikke høyt her, det kan forsvinne. Ego folk holder jeg meg unna. 

Jeg velger mye heller mennesker med gode personlighetstrekk og egenskaper enn en superkjekk høy fyr. Men sliter du med å velge mellom dem så tenker jeg at ingen av dem er rett for deg.

Ja, enig. 
Ego folk er noe jeg misliker sterkt, jeg er ikke ego i det hele tatt og føler dermed «misbrukt» til tider ved å være med nr 2. 

Mulig du har rett at ingen av de er rett for meg. :(

ts. 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, enig. 
Ego folk er noe jeg misliker sterkt, jeg er ikke ego i det hele tatt og føler dermed «misbrukt» til tider ved å være med nr 2. 

Mulig du har rett at ingen av de er rett for meg. :(

ts. 

Jeg tenker slik at "if you know, you know". Er du i tvil så ville jeg gått videre. Jeg tror ingen av dem er rett for deg, dessverre. Bedre å bryte nå, og kikke videre :) Tar du et valg nå, så tror jeg kanskje du senere vil gruble på det også. Gjorde du riktig valg? Jeg tenker at partneren din fortjener å være et helt åpenbart førstevalg, ikke en som blir sidestilt med en annen. 

• Liker 1
Skrevet

Ingen selvfølgelig, orker ikke være med noen som er sånn passe ok. Velger da noen som er full pott i mine øyne, og det har jeg også gjort 🙂

Anonymkode: 819e7...22a

Skrevet

Jeg hadde valgt den med empati. Den som var i stand til å gi meg kjærlighet og ikke alltid bare tenkte på seg selv og sine egne behov.

En som ikke så for seg at den andre ikke trenger kjærlighet, fordi en selv fortjener kjærlighet, uten å være i stand til å gi det tilbake.

Anonymkode: 7c170...d6a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...