lolady Skrevet 18. oktober 2020 #1 Skrevet 18. oktober 2020 Hei. Flere som har gått i samme felle..? Er ekstremt kåt på svogeren min, men det har ikke skjedd noe som helst! Vil veldig gjerne høre fra andre som har vært i samme situasjon som vil fortelle hvordan det endte. Må sies at det tydelig er en gjensidig tiltrekning.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #2 Skrevet 18. oktober 2020 Stakkkars bror til samboer. Og samboer. Det må jo bare gjøre alt kleint når en møter den delen av familien. Anonymkode: 859b1...a19
lolady Skrevet 18. oktober 2020 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stakkkars bror til samboer. Og samboer. Det må jo bare gjøre alt kleint når en møter den delen av familien. Anonymkode: 859b1...a19 Hvorfor er det synd i han?😅 Det er gjensidig og vel så det.. Vet at jeg aldri kommer til å bedra kjæresten, verre med broren.. 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #4 Skrevet 19. oktober 2020 Er det ikke litt respektløst å gå rundt å være kåt på din svigerbror, og drømme om at han også liker deg? Hva får deg til å tro at alt ikke rakner plutselig? Jeg har ikke gått i samme felle, men jeg ble lagt an på av bestekompisen til min x-samboer. Jeg avviste han, og oppdaget at det visstnok var en test. Det ble slutt, for å si det sånn. Anonymkode: 29d45...8d4 5
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #5 Skrevet 19. oktober 2020 Synes fryktelig synd på typen din. At du som er i forhold med han går rundt og er kåt på hans bror. Hva faen liksom? Anonymkode: ec38e...955 5
bullehurk Skrevet 19. oktober 2020 #6 Skrevet 19. oktober 2020 Skjønner akkurat hva du mener. Hadde det sånn med en i ex-mannens familie da jeg var gift. Så feil som det nesten kunne bli, sønnen til kusina hans og 18 år yngre. Attraksjonen ble uutholdelig sterk, og til sutt gikk det "galt". Vi ble skilt (ikke bare derfor), og han ble min hemmelige elsker en periode.
Gjest shash90 Skrevet 19. oktober 2020 #7 Skrevet 19. oktober 2020 Har ikke vært i den situasjonen nei. Men er ikke samboeren din kåt på søsteren din eller moren din? Det syns jeg hadde vært enda mer spennende!!!
lolady Skrevet 21. oktober 2020 Forfatter #8 Skrevet 21. oktober 2020 På 19.10.2020 den 15.20, bullehurk skrev: Skjønner akkurat hva du mener. Hadde det sånn med en i ex-mannens familie da jeg var gift. Så feil som det nesten kunne bli, sønnen til kusina hans og 18 år yngre. Attraksjonen ble uutholdelig sterk, og til sutt gikk det "galt". Vi ble skilt (ikke bare derfor), og han ble min hemmelige elsker en periode. Uffda🙈 Jeg hadde egentlig aldri kunne vært uteo med noen som helst, men nå blir jeg så nedprioritert. Er helt sulteforet så hadde anledningen bydd seg hadde jeg nok tatt den.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #9 Skrevet 22. oktober 2020 Hvordan vet du at svogeren liker deg også på den måten? Anonymkode: 5373c...85d
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #10 Skrevet 22. oktober 2020 Du må se på ham som din egen bror. Da blir det passe fysjom. Anonymkode: 851d7...680
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå