AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1 Skrevet 18. oktober 2020 Kan det bli for mye? Etter to år har vi fortsatt 3-5 ganger daglig, 5-6 ganger i uken. Det er variert og helt herlig. Hvor ofte er egentlig vanlig? Anonymkode: da375...96c
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #4 Skrevet 18. oktober 2020 Kul skrytetråd Anonymkode: a9cbf...2eb
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #5 Skrevet 18. oktober 2020 Det er jo individuelt. Noen vil ha sex hver dag, en gang i uken, sjeldnere enn det osv. Finnes ingen fasit på hva som er normalt, så lenge det er samtykke fra begge Anonymkode: 8bf6a...e31
Hr. Aktiv Skrevet 18. oktober 2020 #6 Skrevet 18. oktober 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det bli for mye? Etter to år har vi fortsatt 3-5 ganger daglig, 5-6 ganger i uken. Det er variert og helt herlig. Hvor ofte er egentlig vanlig? Anonymkode: da375...96c Helt normalt og akkurat passe dette. 😋
Bamseklemmer Skrevet 19. oktober 2020 #8 Skrevet 19. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan det bli for mye? Etter to år har vi fortsatt 3-5 ganger daglig, 5-6 ganger i uken. Det er variert og helt herlig. Hvor ofte er egentlig vanlig? Anonymkode: da375...96c "Det er bare å smi mens jernet er varmt" men av erfaring har jeg nok ville lagt inn et par dager pause, for at det skulle vare over flere år. Men samtidig tenker jeg... hvorfor ikke bare la det stå til, det er jo bare såå hærlig å ha så mye sex som mulig når man har høy sexlyst... Tror sannelig jeg skulle ha klart like mye sex, hvis det var bare kjappiser over alt untatt soverommet🤭
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå