AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1 Skrevet 18. oktober 2020 Jeg var i barnedåp til babyen til kusinen min denne helgen, og en kvinne jeg vet er trygdet kom også i selskapet. Hun er nær venninne med kusinen min, jeg kjenner henne ikke spesielt godt. Jeg vet ikke hvorfor hun er trygdet, men jeg har jo sett henne ute i naturen i blant, på butikken og jeg har også truffet henne på konditori. Det endte ihvertfall med at jeg spurte henne hvorfor hun er trygdet, det ble dessverre dårlig stemning, først svarte hun ikke, jeg trodde hun ikke hørte meg, så jeg spurte enda en gang, da ble hun veldig utilpass og gikk bort. Jeg tenkte ikke så mye mer på det før kusinen min litt etterpå trakk meg til side, og sa at jeg ikke skulle spørre henne om dette. Hun må jo ha fortalt henne dette, jeg irriterte meg litt over det og gikk bort til henne igjen og sa jeg synes det er patetisk at hun driver og sladrer om meg til kusinen min, dette var et spørsmål fra meg til henne, jeg sa til henne at hvis hun hadde noe å si, kunne hun si det til meg, ikke til kusinen min. Så ble det en diskusjon der de mente jeg ikke skulle blande meg i hennes saker, men det var jo bare et spørsmål fra min side, jeg synes ihvertfall hun overreagerte, jeg ville bare vite hva som feiler henne, jeg hadde ikke tenkt til å diskutere sykdommen hennes, bare vite hva hun har for noe. Det som irriterte meg var at hun la skylden over på meg for at selskapet ble litt spesielt en stund, jeg mener det var hun som laget stemningen selv da hun ikke ville svare på mitt spørsmål og måtte involvere kusinen min, som burde fått slippe denne dumme situasjonen som hun skapte og heller konsentrert seg mer om barnet sitt. Synes ikke dere også hun var urimelig? Anonymkode: a357a...5c9 4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 18. oktober 2020 Here we go. Har vi ikke hatt mange nok tråder om nøyaktig det her i det siste? Anonymkode: b8742...647 78
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 Populært innlegg #3 Skrevet 18. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: ... Synes ikke dere også hun var urimelig? Anonymkode: a357a...5c9 Nei. Anonymkode: b3add...924 174
Populært innlegg Kittyfox Skrevet 18. oktober 2020 Populært innlegg #4 Skrevet 18. oktober 2020 Ja jøss det gjorde du helt sikkert Å om dette mot all formodning skulle være sant; du eier ikke skam! 145
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #5 Skrevet 18. oktober 2020 Det vet ikke jeg noe om, har ikke undersøkt så mye hva som skrives her inne. Anonymkode: a357a...5c9 1
Populært innlegg Bernardette Skrevet 18. oktober 2020 Populært innlegg #6 Skrevet 18. oktober 2020 Nå må du legge deg, trollunge, det er skole i morgen tidlig! 105
trøndermann38 Skrevet 18. oktober 2020 #7 Skrevet 18. oktober 2020 Jeg har trygd selv, verste jeg vet er folk spør og graver, jeg forteller det selv når jeg er klar og vil at noen skal vite det 38
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 Populært innlegg #8 Skrevet 18. oktober 2020 Hvorfor ønsker du å vite sykdomshistorikken hennes egentlig ? Anonymkode: 69ad9...96d 75
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 Populært innlegg #9 Skrevet 18. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var i barnedåp til babyen til kusinen min denne helgen, og en kvinne jeg vet er trygdet kom også i selskapet. Hun er nær venninne med kusinen min, jeg kjenner henne ikke spesielt godt. Jeg vet ikke hvorfor hun er trygdet, men jeg har jo sett henne ute i naturen i blant, på butikken og jeg har også truffet henne på konditori. Det endte ihvertfall med at jeg spurte henne hvorfor hun er trygdet, det ble dessverre dårlig stemning, først svarte hun ikke, jeg trodde hun ikke hørte meg, så jeg spurte enda en gang, da ble hun veldig utilpass og gikk bort. Jeg tenkte ikke så mye mer på det før kusinen min litt etterpå trakk meg til side, og sa at jeg ikke skulle spørre henne om dette. Hun må jo ha fortalt henne dette, jeg irriterte meg litt over det og gikk bort til henne igjen og sa jeg synes det er patetisk at hun driver og sladrer om meg til kusinen min, dette var et spørsmål fra meg til henne, jeg sa til henne at hvis hun hadde noe å si, kunne hun si det til meg, ikke til kusinen min. Så ble det en diskusjon der de mente jeg ikke skulle blande meg i hennes saker, men det var jo bare et spørsmål fra min side, jeg synes ihvertfall hun overreagerte, jeg ville bare vite hva som feiler henne, jeg hadde ikke tenkt til å diskutere sykdommen hennes, bare vite hva hun har for noe. Det som irriterte meg var at hun la skylden over på meg for at selskapet ble litt spesielt en stund, jeg mener det var hun som laget stemningen selv da hun ikke ville svare på mitt spørsmål og måtte involvere kusinen min, som burde fått slippe denne dumme situasjonen som hun skapte og heller konsentrert seg mer om barnet sitt. Synes ikke dere også hun var urimelig? Anonymkode: a357a...5c9 You fucked up. Man spør ikke om sånt. Og man lager ikke noe drama i en barnedåp. Skam deg. Anonymkode: 6a3d6...11d 97
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #10 Skrevet 18. oktober 2020 Å hvorfor. Åtte du vite det. Fra nå kan du glemme å spørre om det. Er det mulig Anonymkode: 25945...d39 12
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #11 Skrevet 18. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det vet ikke jeg noe om, har ikke undersøkt så mye hva som skrives her inne. Anonymkode: a357a...5c9 Kanskje du burde det? Ta en titt på alle de andre trådene som handler om det samme. Anonymkode: b3add...924 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #12 Skrevet 18. oktober 2020 En skulle tro det var trolletråd, men desverre finnes det sånne mennesker IRL... Hun kunne svart deg: det er personlig. (For det er det i aller høyeste grad. Noen diagnoser er svært utleverende, andre pinlige. Noen sikkert helt greie å dele.) Til sammenligning til deg så kunne det vært slik at en ansatt på legekontoret ditt var i selskap sammen med deg, og gikk bort til deg og spurte: hei, hvordan går det med hemmoroidene og kjønnsvortene? Husker du å smøre hver dag? Hvordan ville du likt det? Anonymkode: 352c4...74d 47
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 Populært innlegg #13 Skrevet 18. oktober 2020 Har du Asperger eller en annen god grunn til hvorfor du sliter med å forstå normal omgjengelighet? Anonymkode: 86fae...cc9 115
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 Populært innlegg #14 Skrevet 18. oktober 2020 Hun burde svart: av og til blir jeg psykotisk og prøver å drepe alle rundt meg med kjøkkenkniver jeg har i vesken. Anonymkode: 352c4...74d 60
GammelKaktus Skrevet 18. oktober 2020 #15 Skrevet 18. oktober 2020 (endret) Herlighet... 🙄 Endret 18. oktober 2020 av FrøkenMånestråle 4
Morten1 Skrevet 18. oktober 2020 #16 Skrevet 18. oktober 2020 Enig at hun burde sagt til deg at hun ikke ville svare på det enn å gå til kusinen din for å sladre. Jeg ville ikke spurt dette spørsmålet i en dåp, men kunne nok spurt under andre omstendigheter. 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 Populært innlegg #17 Skrevet 18. oktober 2020 Du stilte et uhøflig spørsmål til et menneske du ikke kjenner en gang, og så hadde du ikke vett nok til å holde kjeft når det ikke ble besvart, så du stilte det igjen så vedkommende måtte rømme fysisk. Når du får av beskjed av vertinnen om at det ikke var greit strener du rett bort til den stakkars damen og kjefter på henne. Og du synes fortsatt hun er den som er urimelig. Du må virkelig, virkelig jobbe med selvinnsikt, sosiale antenner og alminnelig folkeskikk. Slik som du oppførte deg i det selskapet var svært kritikkverdig. Anonymkode: abdfa...3f6 103
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #18 Skrevet 18. oktober 2020 Hadde det vært min dår hadde jeg kastet deg ut og aldri invitert deg til noe igjen. Å være så stygg er like ille som å være rasist/homofob - og sånne taxice folk som ikke eier skam kuttes tvers ut av livet med glede Anonymkode: 499cd...a47 28
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #19 Skrevet 18. oktober 2020 Jeg har nemlig møtt en sånn som sa han en gang hadde vært psykotisk og hadde lyst til å drepe alle han kunne få tak i. Han var ikke trygdet, og sa det i ramme alvor. Da tenkte jeg det var på tide å forlate selskapet.. Anonymkode: 352c4...74d 3
Amélie La Croix Skrevet 18. oktober 2020 #20 Skrevet 18. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun burde svart: av og til blir jeg psykotisk og prøver å drepe alle rundt meg med kjøkkenkniver jeg har i vesken. Anonymkode: 352c4...74d Dette burde jo være det åpenbare svaret uføre bør gi når de får idiotiske spørsmål slengt i fleisen. 21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå