AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1 Skrevet 18. oktober 2020 Bestilte nettopp Scholl Velvet Elektronisk Fotfil. Erfaringer? Hvor lenge varer den? Hvor kan jeg kjøpe refill eller varer den i evigheter? Anonymkode: a3bc9...30b
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #2 Skrevet 19. oktober 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Bestilte nettopp Scholl Velvet Elektronisk Fotfil. Erfaringer? Hvor lenge varer den? Hvor kan jeg kjøpe refill eller varer den i evigheter? Anonymkode: a3bc9...30b Du får kjøpt nye sånne file "hoder" eller hjul, usikker på hva man kaller det 😄 Jeg kjøper på vita, og så trenger den nye batterier da, men jeg har hatt min i 3 år nå. Absolutt verdt pengene Anonymkode: 8f133...dc6
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #5 Skrevet 19. oktober 2020 Jeg synes den var noe dritt. Den er så svak, at man kan jo ikke mer enn bare såvidt holde den mot huden man skal file en gang, før den stopper av presset. Den tåler ikke noe før den stopper. Jeg ga opp og gikk tilbake til vanlig fotfil. Anonymkode: bf615...88b 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #6 Skrevet 19. oktober 2020 Bruk heller vanlig fotfil og denne kremen hver dag. Jeg har aldri hatt så myke og fine føtter som med denne fotkremen. https://www.blivakker.no/product/baby-foot/3081995/baby-foot-extra-rich-moisture-foot-cream-80g Anonymkode: a5960...269
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå