AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1 Skrevet 18. oktober 2020 Jeg tenker egentlig brunt skinn, flate sko med tykk såle og gjerne god foring øverst. men kan det også være ankelstøvletter? Hva tenker du? Legg gjerne ved bilde. Anonymkode: b92b9...dbf
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #2 Skrevet 19. oktober 2020 Hva man legger i boots varierer vel? Det betyr jo «støvel». Anonymkode: 86f8b...05f
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #3 Skrevet 19. oktober 2020 Boots er jo strengt tatt et engelsk låneord i moteverdenen og oversettelsen er "støvel". Når jeg hører boots så tenker jeg både på dr martens, chelsea boots, og otk (over the knee) boots. Sjeldent at jeg forbinder boots med gummistøvler når folk beskriver antrekket deres som inkluderer boots 😛 Anonymkode: 9d031...8ee
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #4 Skrevet 20. oktober 2020 Jeg bruker stort sett ankelboots, og da tenker jeg ikke på korte gummistøvler 😄. Jeg har også knehøye støvletter, de kaller jeg ikke for boots. Vet ikke helt hvorfor, og ikke vet jeg om det er riktig bruk heller.... Anonymkode: f71d4...d93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå