AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1 Skrevet 18. oktober 2020 Hei! Min baby på snart 10 mnd er inne i en litt kjedelig fase søvnmessig. Sikkert en del 8mnths sleep regression inni bildet, men har likevel inntrykk av at de fleste oppvåkningene er knyttet til at hun setter seg opp eller reiser seg opp i savnet, og dermed våkner. Det tar lang tid å få henne til å sovne igjen. Hun har akkurat lært seg å reise seg opp, så regner med det er knyttet til dette. Men hvor lang tid tar det før denne fasen går over?? Når blir hun vant til at hun kan reise seg og slutter å «øve» i søvne? Det har vært sånn i cirka 4 uker nå, men med korte perioder hvor hun har sovet natten igjennom igjen (hadde blant annet en periode på fire dager hvor hun igjen sov 18-06 uten oppvåkning og vi ropte selvfølgelig hurra og tenkte at denne kjipe søvnfasen var over. Det var den ikke). Er det noen som har erfaringer knyttet til hvor lenge vi må holde ut disse oppvåkningene som er knyttet til oppreisninger? Takk for dette forumet❤️ Anonymkode: 2b345...087
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #2 Skrevet 18. oktober 2020 Min yngste begynte det samme ved 11 mnd.. Varte godt og vel et halvt år. Før det sov hun kjempegodt, gjerne 10 timer i strekk.. Nå er hun litt over to år og har som regel 1-2 oppvåkninger hver natt. Anonymkode: bc058...f7a
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #3 Skrevet 18. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min yngste begynte det samme ved 11 mnd.. Varte godt og vel et halvt år. Før det sov hun kjempegodt, gjerne 10 timer i strekk.. Nå er hun litt over to år og har som regel 1-2 oppvåkninger hver natt. Anonymkode: bc058...f7a Wow, et halvt år med oppvåkninger fordi hun reiste seg opp i søvne?? Arh jeg som trodde vi nærmet oss slutten😳 Anonymkode: 2b345...087
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå